شماره آگهی : 296033

پدر پولدار،پدر بی پول

شماره تماس : 09396996957

پدر پولدار،پدر بی پول رابرت کیوساکی

پیشنهاد بعدی کتاب موفقیت یا بهتر است بگوییم مجموعه کتاب های موفقیت و هوش مالی از رابرت کیوساکی است. این کتاب برای بیشتر افراد شناخته شده است کتاب های هوش مالی چند سالی است که طرفداران زیادی پیدا کرده به خصوص در کشور ما ایران هم پکیج های موفقیت به نام هوش مالی با هزینه میلیونی به فروش میرسد. اگر اعتقاد دارید که حتما لازم نیست هزینه بالایی بابت این آموزش ها پرداخت کنید کتاب های رابرت کیوساکی در راستای هوش مالی گزینه بی نظیری است.

لیست کتاب های رابرت کیوساکی موفقیت و هوش مالی به شرح زیر است.

۱-پدر پولدار پدر بی پول
۲-بچه ثروت مند، بچه زرنگ
۳-چهارراه پول سازی
۴-هوش مالی خود را افزایش دهید

این لیست کامل نیست و قرار هم نیست همه کتاب های موفقیت رابرت کیوساکی را مطالعه کنید. برای شروع پدر پولدار،پدر بی پول عالیست و نتایج بی نظیری دارد

ولی اگر اعتقاد دارید که کسب ثروت،موفقیت در زندگی،خوشبختی و کلا تغییر آدمیزاد از درون ذهن و با تغییر باورها آغاز میشود پیشنهاد میکنم فعلا این کتاب را نخوانید. چون این اعتقاد شما میتواند محرک بسیار خوبی برای شما در زندگی باشد پس توصیه من این است با موضوعاتی عمیق تر و درونی تر آغاز کنید. زمانی این کتاب را بخوانید که به این عقیده رسیده باشید که چیزی فراتر از زرنگی ،هوش ،شانس و چیزهای مشابه در زندگی ما تاثیر گذار هستند. در واقع این کتاب را برای برنامه ریزی بهتر منابع مالی خود مطالعه کنید.
پدر پولدار،پدر بی پول