شماره آگهی : 296126

طراحی سایت از 250 هزار تومان حرفه ای وتخصصی

شماره تماس : 09123865076

قیمت مناسب
ما داشتن سایت را ارزان کرده ایم تا همگان به راحتی بتوانند وب سایت مختص خود را داشته باشند .

بدون هزینه اضافه
برای سایت شما ما یک دامنه ir و هاست ۱۰۰۰ مگابایت در نظر گرفته ایم .

وب سایت داینامیک
کاربری و مدیریت سایت بدون نیاز به دانش کد نویسی. مطابق سلیقه اتانن مطالب و تصاویر سایت را اضافه ، ویرایش ، حذف و به روز رسانی کنید . مهمترین ویژگی طراحی سایت داینامیک بودن و به روز رسانی آن می باشد .

پنل مدیریت فارسی
پنل مدیریت فارسی امکانات مناسبی جهت مدیریت سایت را در اختیار شما قرار می دهد ، کاربری آسان از ویژگی های مهم طراحی سایت می باشد .

طراحی واکنشگر
طراحی و زیبائی در انواع صفحه نمایشگرهای گوشی ، تبلت ، کامپیوتر و پرژکتور .یکی از ویژگی های ممتاز طراحی یک سایت واکنشگر بودن یا ریسپانسیو Responsive بودن طراحی باشد .

سازگار با انواع مرورگر ها
سازگار با انواع مرورگرهای کروم ، فایرفاکس ، اپرا ، اینترنت اکسپلولر، سافاری ورژن های جدید .یکی از ویژگی های طراحی سایت زیبایی و سلامت و بدور از به هم ریختگی در مرورگرهای مختلف است.

بدون محدودیت در تعداد صفحه
ما محدودیتی برای شما ایجاد نمی کنید . هر چند صفحه که لازم دارید ایجاد کنید . به دلخواه خود می توانید انواع صفحات را بدون محدود یت اضافه کنید.

هاست قوی
هاست از شرکت هرتزنر آلمان که یکی از قدرتمندترین دیتاسنترهای دنیا هست انتخاب شده است . هاست حرفه ای از ویژگی های طراحی سایت می باشد .

سرعت و بازدهی بالا
یکی از موارد موثر بر رضایتمندی بازدید کننده و موتورهای جستجوگر سرعت و لود مناسب می باشد . ما در طراحی به سرعت سایت دقت بالایی داشته ایم .

کاربری و مدیریت آسان
پنل مدیریت سایت کاملا فارسی و آسان می باشد . همراه با آموزش آنلاین برای افزودن صفحه، زیر صفحه ، لینک ، تصویر ، گالری و ... .

سئو و بهینه سازی سایت
توجه به دستورات و استانداردهای گوگل ، سرعت لود سایت و مطابق در خواست مشتری امکان فعال سازی افزودنه و امکانات سئو سایت فراهم است .

آموزش آنلاین
آموزش آسان و آنلاین برای مدیریت سایت ، افزودن صفحات و زیر صفحات لازم و صفحه آرائی صفحه های اضافه شده با افزودن لینک ، تصویر ، گالری و ...

امکانات سایت دو و چند زبان
درصورت نیاز می توانید زبان دوم و زبان های دیگر نیز به سایت خود اضافه کنید. افزودن زبان دوم و زبان های بعدی مستلزم هزینه می باشد.

امکان ویرایش قالب
افزودن لوگو و عنوان سایت ، تغییر سایت از یک ستونی به دو ستونی یا برعکس . استفاده از فوتر سایت برای درج لینک ها و اطلاعات تماس .

امکانات طراحی سایت ارزان
فهرست زیر امکانات کاملی از طراحی سایت ما می باشد . شما با انتخاب بسته مورد نظر مطابق با امکانات بسته برخوردار خواهید بود .
امکانات مدیریتی
افزودن نام کاربری و رمز عبور، تغییر رمز عبور و در صورت نیاز بازیابی رمز عبور.امکان استفاده از سیستم چند مدیریتی .

ویریش هویت سایت
افزودن نام و عنوان سایت ، شرح فعالیت یا شعار سایت ، افزودن لوگو ، فوآیکن یا نشانک سایت .

مدیریت صفحه یا برگه ها
امکان اضافه ، ویرایش ، حذف صفحات و برگه های سایت . همچنین درصورت نیاز بازیابی صفحه حذف شده . صفحاتی مانند صفحه اصلی ، درباره ما ، تماس با ما ، خدمات ، شرح محصولات ، پروژه ها ، نمونه کارها و ...

مدیریت زیر صفحه یا زیر برگه
امکان اضافه و حذف زیر صفحه ، و استفاده از سیستم برگه های چند لایه . مانند صفحه درباره ما که می توانید زیر صفحاتی مانند معرفی ، رزومه ، سخن مدیریت ، اهداف ، چشم انداز و ... را به آن اضافه نمود .

مدیریت نوشته ها
امکان افزودن موضوعاتی اخبار ، مقالات ،بلاگ و یا موضوعات دیگر و افزون نوشته های جدید .

مدیریت منو
امکان افزودن ، ویرایش و حذف منو یا فهرست ها ، افزودن لینک ها . امکان افزودن منوهای آبشاری با لینک های چند لایه . امکان درج فهرست ها به سایدبار یا فوتر ( پانوشته ) سایت

مدیریت تصویر و تصاویر
بارگذاری تصویر و تصاویر ، درج تصویر در متن ، ایجاد گالری تصاویر ، اسلایدشو و ویرایش تصاویر .

مدیریت Media
افزودن فایل های ویدئویی و فایل هایی مانند PDF برای دانلود. مثلا فایل کاتالوگ قابل دانلود محصولات و خدمات.

درج لینک های ویدئوی
درج لینک های ویدئویی از صفحات و وب سایت های اجتماعی مانند آپارات و یوتیوپ برای پخش . بدون آنکه نیاز به افزایش حجم و ترافیک هاست .

مدیریت لینک های صفحات اجتماعی
درج لیک های صفحات اجتماعی . مانند تلگرام ، اینستاگرام ، لینکداین ، فیس بوک ، گوگل پلاس ، یوتیوب و ... به وب سایت .

مدیریت پوسته نصب شده
تغییرات رنگ ، ساختار ، لوگو ، ستون بندی ، فوتر سایت مطابق امکانات پوسته نصب شده .

مدیریت کاربران
امکان ثبت نام و مدیریت کاربران با نقش های متفاوت . نقش هایی مانند بازدید کننده ، عضو ، معاونت ، مدیریت وب سایت .
سایت چند زبانه .
درصورت نیاز می توانید زبان دوم و زبان های دیگر نیز به سایت خود اضافه کنید. افزودن زبان دوم و زبان های بعدی مستلزم هزینه می باشد.مدیریت افزونهرای افزایش امکانات مورد نظر و استفاده از افزونه ها و امکانات مرتبط با آنها .
//www.arzanwebsite.ir
طراحی سایت از 250 هزار تومان حرفه ای وتخصصی