شماره آگهی : 296171

کتاب مدرن تو ثروتمند به دنیا آمدی اثر باب پراکتور

شماره تماس : 09396996957

شاهکاری از باب پراکتور

امروزه نام باب پراکتور معنی دیگری هم دارد آن هم علم موفقیت و مدرن است . باب پراکتور که دست پرورده مکتب ناپلئون هیل است زندگی خود را مدیون کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید او میداند و ادعا میکند که ۵۵ سال است که این کتاب از من جدا نشده است. کتاب تو ثروتمند زاده شده ای باب پراکتور نکاتی را به شما می آموزد که بسیار قابل فکر و تامل است باب پراکتور در این کتاب اینطور آغاز میکند. میخواهم واقعیتی را با شما به اشتراک بگذارم که از شنیدن ان تعجب خواهید کرد.

آیا میدانستید که در لحظه وارد شدنتان به این سیاره زیبا چیزهایی را به صورت پیش فرض میدانستید ولی جامعه باث شده تا آنها را از یاد ببرید. من در این کتاب پازل هایی را در کنار هم قرار داده ام که شاید به تنهایی مبهم به نظر بیایند ولی پس از در کنار هم قرار گرفتن معنی عجیبی برای شما پیدا میکنند و شما به حقایقی درباره این جهان و خودتان پی میبرد که جهان ما چگونه کارمیکند.

من به عنوان نویسنده این مقاله کتاب باب پراکتور را در برنامه مطالعه خود قرار داده ام . قبل از این هم سمینار های باب پراکتور را دیده ام و میدانم این شخص میتواند برای جویندگان موفقیت راه روشنی را مهیا کند.
کتاب مدرن تو ثروتمند به دنیا آمدی اثر باب پراکتور