شماره آگهی : 296344

‏‏کلش آف کلنز

شماره تماس : 09396996957

‏‏کلش آف کلنز یا کلش محبوب ترین بازی تولید کمپانی سوپرسل (Supercell) است که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و توانست در مدت کوتاهی به پرطرفدار ترین بازی سبک استراتژی بین علاقمندان به این دسته در مایکت تبدیل شود. اگر از طرفداران بازی های استراتژی هستید احتمالا این سبک را با بازی های قدیمی تری مثل جنگ های صلیبی به یاد می آورید، اما باید گفت که محصول با کیفیت سوپرسل استانداردها را در این زمینه به شدت بالا برده است، اگر برای دانلود بازی به این صفحه امده اید تبریک میگوییم شما میتوانید آخرین نسخه بروز شده این عنوان را با «لینک مستقیم» از مایکت نصب کنید.
calsh of clans - کلش gameplay
ویدئو معرفی بازی

این کمپانی خوب عناوین خوش ساخت دیگری مثل کلش رویال و براول استارز را هم تولید کرده که به شدت آن ها را به شما توصیه میکنیم محبوبیت «Clash of Clans» در بین کاربران بی دلیل نبوده است، این بازی از گیم پلی ساده اما بسیار جذابی برخوردار است که احتمالا با شروع آن دیگر قادر به رها کردنش نیستید. شما در این بازی باید با مدیریت ظرفیت ها و امکاناتی که در اختیارتان قرار می گیرد به اهداف بازی برسید. اصلی ترین هدف شما در این بازی ساخت و مجهز کردن Village (دهکده) خود است که نیاز به مراقبت و تجهیز کردن همیشگی دارد تا علاوه بر توانایی حمله به سایر همسایه ها، بتواند در مقابل حمله سایر قبایل نیز از خود دفاع کند.
طبق مصاحبه منتشر شده از سوی رسانه سرگرمی که با شریک تجاری سوپرسل صورت گرفته است، دیگر خبری از پشتیبانی زبان فارسی در کلش اف کلنز نیست و سوپرسل به علت تحریم ها قصد خروج از بازار بزرگ بازی های موبایل در ایران را دارد، بازی های استراتژي پیشینه ای قوی دارند اما این استودیو از کشور فنلاند وقتی پا به عرصه تولید بازی های موبایل گذاشت توانست تمام معادلات این سبک قدیمی را بهم بریزد و با انتشار کلش به یکی از موفقترین استودیوهای تولید کننده بازی های اندروید تبدیل شد، این شرکت خوش که بعد ها توسط tecnent خریدار شد نام بازی های دیگری مانند کلش رویال دارد که همگی در بستر مایکت به راحتی قابل دانلود هستند و جز برترین ها محسوب میشوند، اصلی ترین هدف شما در این بازی دفاع از دهکده خودتان و حمله به سایر دهکده هاست.
البته گیم پلی بازی به همین سادگی که ما برایتان نوشتیم نیست، شما می توانید برای حمله یا دفاع از استراتژی های مختلف استفاده کنید یا با توجه به شرایطی که در آن قرار دارید از ابزار بازی مثل توپ ها (Cannons) و نیروها‌ (Troops) بهره ببرید. این بازی مرحله به مرحله سخت تر میشود، خود را آماده نبرد کنید. توجه به مپ (Map) و چیدمان صحیح نیروهای تان در این مسیر بسیار حیاتی است و پروسه بهبود لول شما را سرعت می بخشد.
‏ این بازی ویژگی ها و حالت های متنوعی نیز دارد. به طور مثال شما می توانید در هنگام بازی با سایران کاربران چت کنید تا بازی از حالت یکنواختی خارج شود. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این بازی امکان دعوت از دوستان و سایر کاربران برای تشکیل یک کلن قوی و حمله به دیگران است. . شما در این بخش می توانید با تشکیل یک Clan یا ملحق شدن به یک Clan دیگر یک اتحاد قدرتمند را شکل داده و سپس با سایر قبایل از سراسر جهان به مبارزه بپردازید.
‏از دیگر بخش های جذاب این بازی می توان به Clan War Leagues اشاره کرد. همانطور که از اسم این بخش می توانید حدس بزنید، کاربران می بایست در قالب یک لیگ با یکدیگر به مبارزه بپردازند و قدرت Clan خود را در این رقابت بسنجند.

Clash of Clans همچنین مینی گیم هایی را هم برای شما در نظر گرفته که با انجام آن ها میتوانید آیتم ها ارزشمند مورد نیاز در بازی مثل کریستال را کسب کنید. این مینی گیم ها علاوه به کمک به شما برای پیشروی سریع تر در جریان بازی، تنوع خوبی نیز به گیم پلی اصلی می بخشند.
‏از دیگر بخش های جذاب و مورد علاقه کاربران میتوان به Troops ( نیروها) اشاره کرد. شما میتوانید این نیروها را آموزش داده و با استفاده از آیتم های ارزشمند بازی که در طول زمان جمع آوری میکنید، آن ها را تقویت کنید. هر کدام از این نیروها با توجه به توانایی و سلاحی که دارند میتوانند به شما برای چینش استراتژی مورد نظرتان کمک کنند.
این بازی در بخش گرافیک نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است و انیمیشن های بازی نیز بسیار جذاب هستند و بروزرسانی های جدید در سال 2020 نیز باعث تقویت آن شده است به خاطر داشته باشید که این بازی فقط به صورت آنلاین قابل اجراست و همچنین در صورت پایین بودن سرعت اینترنت احتمالا در انجام بازی دچار مشکل خواهید شد.
‏ ویژگی های این بازی:
• اضافه شدن کاراکترهای جدید
‏ • امکان ساخت Clan(قبیله)
‏ • امکان ملحق شدن به Clan دوستان
‏ • مبارزه با کاربران از سراسر دنیا
‏ • امکان گفت و گو هنگام بازی
‏ • گرافیک عالی
‏ • امکان خرید و تقویت نیروهای جدید
‏ • امکان شرکت در رقابت های مختلف
‏ • ابزار جنگی جذاب
‏ • مینی گیم های متنوع

چند حقیقت در مورد بازی کلش اف کلنز که هوش از سرتان میبرد
بازیکنی به نام خورخه برای اولین بار توانست به 4000 امتیاز در بازی برسد، این کار باعث شد که 72 هزار نفر در توییتر او را دنبال کنند و تعداد زیادی لایک در فیسبوک نصیبش شد.
یکی از بازیکنان با نام Tyrael در طول شبانه روز 16 ساعت را در بازی سپری میکرد، اینکار باعث میشد که دهکده اش مورد حمله قرار نگیرد.
10 درصد کل بازیکنان کل او کلنز، 50 درصد خریداران این بازی را تشکیل میدهند، سیستم اقتصادی بازی به گونه ای طراحی شده که وقتی برای اولین بار خرید می کنید قطعا معتاد آن خواهید شد.
سوپرسل 150 کارمند دارد اما فقط 15 نفر از این کارکنان روی بازی کلش او کلنز کار میکنند، تیم سازنده بازی در ابتدا 5 نفر بود که در هنگام بازی به 8 نفر رسید.
بازی اصلا ایده جدیدی نیست و سازندگان بازی از دو عنوان StarCraft و Age of Empires این بازی را الهام گرفته اند، همین الان هم بازی Age of Empires طرفداران زیادی دارد.
مدتی قبل جم ها به صورت ریالی قابل خرید بودند اما به دلیل تحریم ها دیگر نمیتوانید از زبان فارسی و خرید جم به صورت ریالی استفاده کنید.
تاون هال های مختلفی در کلش او کلنز وجود دارد، هرلولی که بالاتر میروید تاون هال تازه تر برایتان آزاد میشود و شما میتوانید با ارتقا آن، امکانات مختلفی را در بازی بدست آورید، در لول 13بازی تنوع نقشه های بازی برایتان افزایش می یابد و میتوانید زمین های دفاعی مختلفی بسازید.
لیگ ها و لول های مختلفی در بازی وجود دارد، اما بعضی از لیگ ها فقط به درد فارمینگ تاون میخورند و شما میتوانید بدون توجه به کاپ، شروع به فارم کردن الکسیر کنید.
لول 9 بازی باتوجه به جایگاه خاصی که دارد برای بدست آوردن منابع بسیار مهم است، در لول های مختلف بازی شما میتوانید استراتژی های مختلفی برای فارم کردن در نظربگیرید.

آیا بر روی کامپیوتر هم اجرا می شود؟
خیر این بازی تنها برای سیستم های عامل اندروید و iOS طراحی شده است.

بازی کلش هک شده چیست؟
منظور از نسخه هک شده، نسخه ای است که در آن شما دسترسی بی نهایت به آیتم های بازی (مثل سکه و جم و ...) خواهید داشت. اما از آن جایی که یک بازی آنلاین است عملا نسخه هک شده برای آن بی معنی است چرا که شما برای انجام آن می بایست به سرورهای بازی وصل شوید.

آیا بازی به صورت آفلاین هم اجرا می شود؟
‏خیر. برای انجام این بازی نیاز به اتصال به اینترنت دارید.

آپدیت کلش اف کلنز به چه تاریخی است؟
همانطور که میدانید تمام بازی های مایکت نسخه جدید هستند و اخرین آپدیت برابر است با 21 مهر 1399.

حذف سوپرسل ایدی (id supercell) از روی بازی چگونه است؟
سازندگان بازی به خوبی مطلع هستند که شما میخواهید پیشرفت هایتان در بازی را ذخیره کنید و یا از ابتدا دوست دارید دهکده تان را بسازید، برای حذف سوپرسل آیدی باید مراحل زیر را انجام دهید:

-در صفحه بازی بر روی گزینه چرخ دنده (تنظیمات) ضربه بزنید.
-روی گزینه راهنما و پشتیبانی ضربه بزنید (این گزینه در پایین صفحه نمایش داده میشود).
-از لیست گزینه های موجود Supercell ID را انتخاب کنید.
-در این صفحه دو گزینه برای شما نمایش داده میشود، روی گزینه No ضربه بزنید.
-در صفحه ای که به شما نمایش داده میشود گزینه Contact Us را انتخاب کنید.
-در این قسمت شما باید یک پیام با محتوایی که دوست دارید برای سوپرسل ارسال کنید.
-در پایین صفحه چند گزینه برای شما نمایش داده میشود، روی ( درباره Supercell Id) ضربه بزنید.
-در این قسمت چهار گزینه به نمایش در می آیند، روی گزینه آخر یعنی خروج از Supercell Id کلیک کنید.
در قسمت پایانی سوپرسل به شما اخطار میدهد که این کار فقط یکبار امکان پذیر است، لطفا به این نکته توجه کنید.
بهترین جایگزین های کلش کدامند؟
بازی در زمان انتشار به محبوبیت رسید، سوپرسل قبل از این هم بازی های مختلفی را منتشر کرده بود اما هیچ گاه فکرش راهم نمیکرد این عنوان به چنین محبوبیتی برسد و تعداد بازیکنانش روز به روز بیشتر شود، بعد از انتشر بازی های زیادی از این عنوان الهام گرفته و در بازار بزرگ اندروید منتشر شدند.

بوم بیچ (Boom Beach): شرکت سوپرسل قبل از اینکه آن را منتشر کند بازی بوم بیچ را در کارنامه خود داشت، این بازی شباهت های زیادی به این بازی اما حال و هوای بازی کاملا متفاوت است، اگر اهل بازی های استراتژی هستید بازی بوم بیچ یکی از بهترین بازی های این سبک است.
Dawn of Titans: اگر از گرافیک بازی شاکی هستید و یا با سبک گرافیکی کارتونی آن کنار نمیاید و می خواهید یک عنوان با گرافیک واقع گرایانه تر و حماسی تر را تجربه کنید، Dawn of Titans شما را پیشیمان نخواهد کرد.
Lords Mobile: Kingdom Wars: با اینکه بازی Lords Mobile یک کلون از کلش او کلنز محسوب میشود اما با توجه به جزئیات و تنوعی که این عنوان دارد، برای یک بار هم که شده باید آن را تجربه کنید.
Siegefall: گیم لافت در سالیان اخیر سعی کرده بازی های فوق العاده ای برای گوشی های موبایل روانه بازار کند، عنوان Siegefall شباهت زیادی به بازی دارد و اگر به دنبال یک بازی ریل تایم استراتژی هستید این بازی برای شما مناسب خواهد بود.
Rise of Kingdoms: Lost Crusade: بازی Rise Of Kingdoms نسبت به تمامی بازی های استراتژي موبایلی رویکرد متفاوتی دارد و سعی می کند یک شبیه ساز برای عنوان Civilizations، این بازی سعی کرده گیمپلی بازی های مختلف استراتژی را ترکیب کند و یک اثر مناسب و با کیفیت باشد.
Clash Royale: اگر میخواهید یک اثر متفاوت در دنیای بازی تجربه کنید، کلش رویال دقیقا همان چیزی است که انتظارش را دارید، بازی هم مانند برادر بزرگتر خود در ایران بسیار محبوب است و بازیکنان زیادی دارد.
تغییرات در نسخه جدید
‏‏سال ۲۰۲۰ نیاز به یک Clashmas (درخت کریسمس کلش) خاص دارد - آپدیت Logmas از راه رسید!
‏ - دهکده ها را با ماشین دفاعی جدید ما یعنی Log Launcher (پرتاب کننده کنده) یکی پس از دیگری نابود کنید!
‏ - شخصیت های جدیدی به نام Super Wizard (ابر جادوگر) و Ice Hound (سگ شکاری یخی) به صف نیروهای کلش اضافه شدند.
‏ - این آپدیت همچنین شامل طلسم های جدید، محتوای نو برای تاون هال ۱۳ و بهبود گرافیک بازی و کلی تغییرات دیگر می‌شود.
دیگران نصب کرده‌اند
Clash Royale
‏‏کلش آف کلنز