شماره آگهی : 29635

سرویسهای تجاری، واردات و صادرات (ایران - استرالیا)

شماره تماس : 02133910188

جهانی شدن جزء لاینفک امروز جهان است (Globalization). چالش پیش روی مدیران تجاری و صنعتی جهان در تجارت با پیچیدگی هایی چون: رقابت های فرا منطقه ای، نوسانات ارز، تکنولوژی، نوسانات عرضه و تقاضای جهانی و تغییرات ساختاری در مناسبات سیاسی و اقتصادی در جهان فقط قسمتی از آنها میباشد.

برای روبرو شدن و حل اینگونه مشکلات نیاز مبرم به کار تیمی دقیق، منسجم و تخصصی است و پشتیبانی های تخصصی از خارج از سیستم شرکتها میتواند در کاهش ریسک تک تک این موضوعات کمک نمایید.

شرکت بازرگانی بین الملل سپهر آریا آماده همکاری برای کمک به شرکت های فعال در تجارت بین الملل، واردات و صادرات میباشد. این شرکت با بکارگیری و همکاری با متخصصین، اساتید دانشکاه ها و شرکت های تحقیقاتی  ایرانی، استرالیا و یا ترکیبی از هردو، کادر مجرب و تشکیل کارگروه های تخصصی منطقه ای و بین المللی میتواند باعث کاهش ریسک و بالا رفتن سطح اطلاعات مدیران در زمینه ها و تصمیم گیریهای تجاری، اقتصادی و صنعتی گردد.

ارائه راه حلهایی برای مقابله با پیچیدگیهای فوق میتواند شما را به اهدافتان نزدیکتر و موفقیتان را تضمینی تر و یا باعث کشف و توسعه فرصت های جدید برای شما در حوزه و بازار مورد نظرتان گردد.

بخشی از این خدمات در ارائه راه حل ها را میتوان بدین شرح خلاصه نمود: مدیریت ریسک های تجاری واردات و صادرات کالاها و خدمات بررسی بازار هدف کالا ها و خدمات ارائه و تنظیم اطلاعات بازار هدف تدوین استراتژی ورود به بازار جدید بازرایابی و استراتژی بازار مقصد مشارکت در بازار کالا و خدمات و سرمایه گذاری  مشاوره در لجستیکی و ترخیص کالا و خدمات تدوین استراتژیهای بلند مدت تبیین ساختار موثر مدیریت و هدابت کنندگان تجاری و ... تشکیل کمیته های حسابرسی و حسابداری روز بین المللی برای سازمان های متقاضی فاینانس خارجی بهینه سازی در عملکرد ها استراتژی رشد سیستم های حسابداری و مالی بین المللی رشد و بقای تجاری بین المللی تدوین استراتژی های رقابتی

این شرکت در حال حاضر آماده ارائه سرویس های فوق به شرکت ها و صنایع یشرح ذیل میباشد: شرکت های صادرات و واردات کالا و خدمات صنایع غذایی تولید کنندگان صنعتی وساختمانی صنایع نفت و گاز صنایع شیمیایی و پتروشیمی صنایع فلزی شرکت های سرمایه گذاری بانک ها و موسسات مالی و اعتباری شرکت های بیمه  صنایع مرتیط به حمل و نقل (ریلی، هوایی، دریایی و زمینی) شرکت های پیمانکاری در صنایع مختلف بخش های مربوط به ارتباطات و تکنولوژی صنایع اتوموبیل سازی

این سرویس ها منطبق بر استاندارد های جهانی و یر اساس اصول عملی و علمی روز دنیا و شامل پشتیبانی های بعدی بر طبق قراردادها ارائه میگردند. قرار دادها نیز میتوانند منطقه ای و یا بین المللی و با استفاده از مشاورین حقوقی ایرانی و یا استرالیایی تنظیم و شامل پیگرد های حقوقی داخلی و بین المللی باشند.

 

 

 

 
سرویسهای تجاری، واردات و صادرات (ایران - استرالیا)