شماره آگهی : 29660

آزمون ارزیابی تحصیلی استرالیا (AEAS)

شماره تماس : 02133910188

شرکت سپهر آریا تنها مرکز رسمی AEAS در ایران است.

برای تایید صحت این مدعا به آدرس وبسایت این سازمان مراجعه کنید: 

http://aeas.com.au/test-centres/test-locations

معرفی AEAS : این سازمان (Australian Education Assessment Services) از سال۱۹۸۵ به عنوان ارائه کننده آزمون جامع برای دانش آموزان خارجی مقاطع ابتدایی تا دبیرستان متقاضی تحصیل در استرالیا فعالیت میکند. تست ارزیابی AEAS شامل مهارت در زبان انگلیسی، توانایی عمومی و استدلال ریاضی است که حدود ۳ ساعت است و تحت نظارت این موسسه انجام میگیرد.

گزارش AEAS یک ارزیابی دقیق از مهارت زبان انگلیسی دانش آموز و تعداد هفته های مورد نیاز برنامه آموزش زبان انگلیسی است که دانش آموز قبل از اینکه وارد کلاس های مدارس استرالیا گردد، باید درآن قرار گیرد. آنالیز این آزمون میتواند به عنوان توانایی دانش آموز برای مدیریت تحصیلی خود در سطحی که تمایل ورود به آن را دارد و حوزه هایی که نیاز به حمایت دارد، استفاده گردد.

گزارش AEAS یک محدوده وسیع تر از اطلاعات که در سایر تست های موجود وجود ندارد را ارائه میدهد و وقتی دانش آموز برای بیشتر مدارس درجه یک استرالیا درخواست مینمایید، میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر دانش آموزانی که ارزیابی AEAS را تکمیل کرده اند، درخواست های ثبت نامشان برای تحصیل درمعتبرترین مدارس استرالیا با موفقیت آمیز پذیرفته شده است. این دانش آموزان علاوه بر پایان دادن  موفقیت آمیز تحصیل در این مدارس با کسب بهترین نتایج به دانشگاه های معتبر استرالیا همچون دانشگاههای ملبورن، نیوساوث ولز، دانشگاه سیدنی، دانشگاه موناش، دانشگاه آدلاید و دانشگاه کوینزلند راه یافته اند و در آنجا تیز نتایج مشابهی را کسب نموده اند.
آزمون ارزیابی تحصیلی استرالیا (AEAS)