شماره آگهی : 29665

مدارک مورد نیاز و هزینه های ثبت نام

شماره تماس : 02133910188

در بیشتر مراکز انجام تست این موسسه در کشور های مختلف زمان های مشخصی برای انجام تست در وبسایت آن مراکز اعلام گردیده است. اما میتوان با توافق مرکز مورد نظر زمان خاصی را نیز تعیین نمود که در این موارد حداقل یک تا دو هفته برای انجام تست مورد نظر زمان نیاز است.

دانش آموزان میتواند کپی  فرم درخواست انجام تست را از مرکز تست در خواست نمایند و یا میتوانند فرم آنلاین را در وبسایت این سازمان دانلود و پس از تکمیل برای مرکز یا خود سازمان ایمیل و یا فکس (غیر از کشور چین) نمایند.

دانش آموزان برای انجام تست نیاز دارند مدارک ذیل را همراه داشته باشند: یک قطعه عکس سایز پاسپورت بدون روتوش ( تصویر باید جدید باشد) اصل گزارش تحصیلی ۲ سال گذشته دانش آموز از موسسه تحصیلی و یک کپی ترجمه رسمی از آن اصل و کپی از پاسپورت یا کارت شناسایی دانش آموز با ترجمه رسمی آن ماشین حساب و دیکشنری یا مترجم الکتریکی ( فقط برای تست ریاضی) یک مداد سیاه رنگ رسید پرداخت هزینه تست ( مطابق آنچه مرکز تست این سازمان توصیه کرده است)

هزینه تست: از اول ژانویه ۲۰۱۸، هزینه تست معادل ۵۴۰ دلار است که بوسیله دانش آموز و یا والدین او به شماره حساب مرکز تست واریز خواهد گردید. این مبلغ غفط بابت تست است و مراکز علاوه بر این مبلع، مبلعی بابت سرویس ها اضافه دریافت مینمایند. در شرایط فعلی این مرکز جمعا مبلغ ۷۵۰ دلار استرالیا بابت تست و سایر خدمات دریافت مینمایید.

هزینه اضافی برای ارسال گزارش به بیش از ۳ مدرسه در استرالیا معادل 15 دلار یرای هر گزارش اضافی خواهد بود.

برخی از مراکز تست این سازمان برای بعضی ازهزینه های اضافی دیگر مانند هزینه های اداری، پست و اجاره محل انجام تست و غیره مبالغی را دریافت مینمایند که با هماهنگی این سازمان از قبل میباشد.

هزینه هایی مانند مشاوره و سایر خدمات که توسط این مراکز اخذ خواهد شد ارتباطی با این سازمان ندارد و با توافق با طرف قرار داد امکان پذیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در دفتر تهران شرکت سپهر آریا تماس بگیرید.
مدارک مورد نیاز و هزینه های ثبت نام