شماره آگهی : 29666

مدارس و موسسات آموزشی استرالیا

شماره تماس : 02133910188

شرکت سپهر آریا زمینه های موجود و راه ایجاد ارتباط بین دانش آموزان ودانشجویان و خانواده های علاقمند به تحصیل فرزندانشان در مدارس، دانشکاههای یا موسسات آموزشی و فنی و حرفه ای  و در رشته های مرتبط با علائق آنان در استرالیا معرفی مینمایید. همچنین ضمن ارايه خدمات این شرکت در پذیرش، ثبت نام، اعزام و سایر سرویسهای موجود در استقرار اولیه دانش آموزان یا دانشجویان در کشور استرالیا نیز ارائه میگردد.

علاوه بر این با معرفی برنامه های زمانبندی شده سمینارها، کارگاه های آموزشی، دوره های کوتاه مدت و یا حین خدمت برای مدیران، کارکنان و متخصصین سازمانها، موسسات، بانکها، نهادها و شرکتهای دولتی و خصوصی و فراهم آوردن زمینه ثبت نام و ارائه برنامه کامل سفر و دوره آموزشی با کمک گرفتن ازسازمان های مربوطه و همراه سایر سرویس های لازم در استرالیا را معرفی مینمایید. در ذیل خلاصه ای از سطوح آموزشی که ما میتوانیم به شما و فرزندانتان در ثبت نام وگرفتن ویزا کمک کنیم ارائه میگردد:

مهد کودک

مهد کودک ها در استرالیا برای سنین ۶ هفته تا ۶ سال می باشد، سرویس ها کلی برای همه کودکان یکسان است اما این سرویس ها برای هر کودک میتواند اختصاصی نیز ارائه گردد. بنابر این هزینه ها بر اساس سیستم آموزشی هر مهد کودک متفاوت است که شامل آموزش و پرورش/بازی و سرگرمی های مختلف برای هر کودک میگردد. بیشتر مهد کودک ها دارای لیست انتظار هستند، بنابراین برای شروع شما بایستی سریعاً نام کودک خود را در لیست انتظار مهد کودک مورد نظر خود قرار دهید.

خدمات آموزش های اولیه در مهد کودک ها: مراقبت روزانه: شامل نگهداری کودکان در ساختمان هایی مخصوص مهدکودک است. این مراکز در بین ساعات ۶:۳۰ صبح الی ۶ شب کار می کنند. در این مراکز کودکان از سن 6 هفته تا 6 ساله تحت مراقبت افراد دوره دیده مهد کودک با مدارک مورد تایید دولت قرار می گیرند. این افراد حداقل ۶ ماه تا ۴ سال تحت آموزش بسته به موقعیتی که در شغل خود کسب میکنند، دوره میبینند. همچنین برای کودکان استثنایی افراد دوره دیده متفاوتی در هر مهد کودک کار میکنند. مراقبت روزانه در خانه: این نوع مراقبت، خدماتی چون آموزش در خانه و مراقبت توسط گروهی از مربیان را ارائه می کند. هدف این است که مربیان مورد تأیید از کودکان (6هفته تا 6 سال) مراقبت در خانه خود فعالیت کنند. مراقبت در خانه: این نوع مراقبت به مراقبت روزانه در محیط خانوادگی شباهت دارد، اما تفاوت در این است که این مربیان حرفه ای در خانه ی خود شما از کودکتان مراقبت می کنند. مراقبت خارج از ساعات مدرسه: این مراکز مراقبت از کودکان در سطح دبستانی را شامل میگردد. این ساعات شامل قبل و بعد از ساعات مدرسه یعنی۷:۳۰ تا ۹ صبح و یا  ۳ تا ۶ بعد از ظهر و روزهای تعطیلی مدارس می باشد. بیشتر مناسب خانواده های شاغل میباشد.  مراقبت موردی: این خدمات مناسب خانواده هایی است که کودکان آن ها به مراقبت دائم نیاز ندارند، اما گاهی به کسی نیاز دارند که از فرزندانشان مراقبت کند. برای مثال زمانی که قرار ملاقاتی داشته باشند.

اکثر مراکز مراقبت در روز و مراقبت روزانه در محیط خانوادگی دارای تأییدیه خدمات مهد کودک هستند. هزینه ها از ساعتی ۲۵ دلار تا ۴۵ دلار و برای مهد کودک ها از روزانه ۹۰ تا ۱۱۰ دلار بطور متوسط را شامل میگردد

مدارس ابتدایی و متوسطه

الزاما مهاجران و یا افراد ساکن استرالیا باید فرزندان خود را در مدارس ثبت نام کنند. این مدارس میتوانند مدارس دولتی یا خصوصی باشند. در بیشتر ایالت ها، تحصیل برای خانواده های مقیم در مدارس دولتی رایگان است، اما برای افراد غیر مقیم شامل هزینه میگردد. هرچند بیشتر مدارس هر سال مقداری شهریه برای فعالیت های فوق برنامه  از افراد مقیم نیز دریافت می کنند. مدارس خصوصی نیز از شرایط خاص خود پیروی میکنند. هر ساله تعدادی از دانش آموزان با امتیازات بالا مشمول دریافت بورسیه میگردند.

برای ثبت نام در مدارس، به کارنامه ی فرزندان در مدارس قبلی و نتیجه آزمون AEAS نیاز است.

آموزش رسمی در استرالیا از مهدکودک یا پیش دبستانی شروع می شود شامل دو دوره ۶ ساله ابتدایی و دبیرستان مجموعا ۱۲ سال میگردد. بطور کلی کودکان آموزش رسمی را بسته به قوانین ایالت خود از سن ۵ یا ۶ سالگی از پیش دبستانی شروع و سپس از سال ۱ تا ۱۲ ادامه می دهند. نکات مورد توجه در انتخاب مدرسه

معیار جستجوی یک مدرسه دولتی برای فرزند شما، با توجه به ویژگی ها ، شخصیت، نقاط قوت، نیازها و علایق فرزندان شما بهتر است، باشد.در ضمن مدارسی را انتخاب کنید منطقه استقرار آن از نظر ارزش و فرهنگ به خانواده ی شما نزدیکتر باشد، امکانات مدرسه را نیز در نظر بگیرید، امکاناتی از قبیل کتابخانه، زمین بازی، موسیقی، باشگاه و تیم های ورزشی. البته اکثر مدارس استرالیا چه خصوصی و جه دولتی شامل این امکانات هستند و تفاوت بیشتر در سایز این امکانات است. وجود ارتباط بین والدین و مدرسه اهمیت زیادی دارد بنابر این به زبان انگلیسی قبل از عزیمت توجه خاص نمایید. شما میتوانید از خدمات ترجمه نیز استفاده نمایید. سایر مشخصات که میتوانید مد نظر داشته باشید: اندازه و وسعت مدرسه و تعداد دانش آموزان وابستگی مذهبی مدرسه اولویت های شما در انتخاب مدرسه دولتی در برابر مدرسه خصوصی مکان و منطقه محل اقامت و هزینه و مشکلات رفت و آمد به مدرسه اولویت و نیازهای شما – برای مثال انتخاب مدارس شبانه روزی، یا تحصیل در خانه ارتباط بین مدرسه و انجمن محلی نتایج آموزشی مدرسه در سال های گذشته، عملکرد مدرسه در زمینه فعالیت های هنری و ورزشی جایی که دوستان فرزند شما می روند

آموزش عالی

تحصیل در مقطع آموزش عالی در دانشگاه ها و مؤسسات فنی و حرفه ای مختلفی امکان پذیر است. این مراکز تحت حمایت و نظارت دولت استرالیا میباشند. هم چنین کمک های مالی برای دانشجویان توسط دولت و بخش خصوصی فراهم می گردد. این کمک ها شامل وام دانشجویی (HELP) برای افراد مقیم و بورسیه برای افراد مقیم و غیر مقیم می شود.
مدارس و موسسات آموزشی استرالیا