شماره آگهی : 29668

زندگی، آموزش و رشد در استرالیا

شماره تماس : 02133910188

مدارس و موسسات آموزشی استرالیا دانش آموزان را به توسعه مهارت های ارتباطی، خود انضباطی، توانایی حل مشکلات و احترام به خویشتن، دیگران و اجتماع تشویق میکنند. همه مدارس استرالیا مسئولیت های دانش آموزان خود را جدی پیگیری مینمایند

در زیر خلاصه ای از نقاط قدرت سیستم آموزشی استرالیا را بررسی میکنیم: کیفیت آموزشی: تعداد کم دانش آموران در کلاس ها معلمین آموزش دیده و فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر استاندارد بالا تجهیزات آموزشی و استفاده ازبالاترین سطح تکنولوژی در همه مدارس شامل دسترسی به کامپیوتر واینترنت برنامه های برتر آموزشی استعداد یابی و بالاتر برای توسعه علمی دانش آموزان برتر برنامه های آموزشی قابل دستیابی، که توانایی کشف دانش آموزان برتر را یرای مطالعه در دانشگاه های سطح بالاتر و موضوعات و رشته های بهترآماده میکنند برنامه های یادگیری انفرادیبرای دانش آموزانی که نیاز به حمایت های بیشتر آموزشی دارند. چارچوب مطمئن و تایید شده آموزشی که همه مدارس باید به این استانداردها برسند.  برنامه تحصیلی: 

استرالیا دارای یک برنامه تحصیلی که دانش آموزان را در قرن بیست و یکم، دانش آموختگانی موفق و مستقل، اشخاصی با اعتماد به نفس وخلاق، و شهروندانی فعال و مطلع بار اورد. این برنامه ترویج عدالت و برتری در آموزش است. برنامه تحصیلی مدارس پوشش دهنده نقاط پراهمیت آموزشی شامل زبان انگلیسی، تاریخ، ریاضیات، علوم، جغرافی، سایر زبان ها، تربیت بدنی، هنر و گستره ای از موضوعات مهم همچون اقتصاد، تجارت، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، طراحی و آموزش های فنی و حرفه ای است.

 این برنامه آموزشی برای تجهیز دانش آموزان به مهارت های ضروری، آگاهی و توانایی برای رشد و رقابت در دنیای جهانی شده امروز و اطلاعات کامل در باره نحوه دستیابی به کار در قرن حاضر طراحی شده است.

توجه به این نوع برنامه ریزی آموزشی بر نتایج تحصیلی دانش آموزان از توسعه فکری انعطافی و تحلیلی و توانایی برای کارکردن با دیگران و ایجاد یک پایه محکم بر مبنای دانش، مهارت، درک و ارزش گذاشتن برای مطالعات و فراگیری بیشترمیباشد. سبک آموزشی و روش های ارزیابی: در مدارس و موسسات آموزشی استرالیا یک تنوعی از روش های یادگیری بکار برده میشود که میتواند شامل یادگیری مستقیم از طریق معلم، تحقیقات توسط دانش آموز، پروژه و ارائه گروهی، ارايه بصری، آموزش الکترونیکی و کلاس های درس تعاملی. روش های متنوع ارزیابی بر روی نتایج تحصیلی دانش آموزان در نظر گرفته میشود. این روش ها ممکن است شامل پروژه های تحقیقی فردی دانش آموز، تکالیف گروهی، ارائه کارها بصورت شفاهی و یا دیداری، استفاده از فن آوریهای آموزشی از جمله Power Point, Podcast/vodcast باشد و همچنین آزمون معمول کلاس ها و تکالیف منزل را نیز شامل میگردد. برنامه های آزمون های ایالتی و ملی برای اطمینان از اینکه استانداردهای در نظر گرفته،برآورده شده و برجا مانده است. رفاه دانش آموزی و پشتیبانی وجود هماهنگ کننده برای دانش آموزان بین المللی در همه مدارس وجود تیم رفاه دانش آموزی مشاورین سالانه مشاوران مدرسه مشاوران فرصت های شغلی برای کمک به دانش آموزان با برنامه ریزی و تقاضا برای تحصیلات پس از دبیرستان برنامه ها و پرسنل پشتیبانی کننده زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم آموزش دانش آموزان بین المللی به همراه دانش آموزان محلی استرالیایی برای ارتقاء و همسطح سازی اقامت در اقامتگاه استرالیایی: یک گزارش مثبت از پلیس (عدم سوء پیشینه) لازمه قانونی و اولیه برای خانواده های استرالیایی است که طبق مقررات حمایت از کودکان درخواست نگهداری از دانش آموزان را در منازلشان دارند و خانه محل اقامت باید استانداردهای مورد نظر را برآورده کند و باید دانش آموز یک شماره تماس اضطراری ۲۴ در اختیاز داشته باشد. برخی از مدارس دارای مخل اقمت شبانه روزی هستند مسیر مستقیم ادامه تحصیل در دانشگاه های استرالیا یا خارج از استرالیا: مدرک پایان تحصیلات سال ۱۲ دبیرستان های استرالیا در سراسر استرالیا و در خارج از استرالیا به رسمیت شناخته شده است دانش آموزان به خوبی آماده ادامه تحصیل در دانشگاه ها، مراکز آموزش فنی و حرفه ای ویا سایر موسسات آموزش عالی هستند دانش آموزان به فرهنگ محیط های کاری استرالیا و نحوه مطالعه و تحصیل در آن تطبیق داده شده اند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط زندگی و تحصیل در استرالیا میتوانید به این آدرس وبسایت دولت استرالیا مراجعه کنید:  www.studyinaustralia.gov.au
زندگی، آموزش و رشد در استرالیا