شماره آگهی : 296713

بهترین کتاب های کمک آموزشی درس زبان انگلیسی

شماره تماس : 09396996957

بهترین کتاب های کمک آموزشی درس زبان انگلیسی چه کتاب هایی هستند؟
در ادامه می‌خوام بهترین منابع کنکور برای درس زبان انگلیسی رو برای شما بررسی کنم.

توی انتخاب منبع برای زبان انگلیسی خیلی وسواس نداشته باشید کتاب هایی که معرفی کردم هر سه در یک سطح هستن و هر کدوم رو که داشته باشید میتونید با اون از پس تست های کنکور بربیاید. مهم ترین نکته تو این درس نحوه مطالعه اون و توانایی درک جملات و تست زنی در حجم زیاد هست

بهترین منابع کنکور 1400
کتاب زبان انگلیسی کامل جامع کنکور سری میکرو طلایی
کیفیت کتاب ها و سوالات گاج خوب و درجه یک و از همه مهم تر هم سو با کنکور سراسری بوده که راه هر گونه انتقادی رو بسته. کتاب حاضر کلیه نیاز های زبان انگلیسی یک کنکوری رو برآورده میکنه و اگر من یک بار دیگه بخوام کنکور بدم قطعا این کتاب رو به عنوان منبع اصلی زبان خودم انتخاب میکنم!

بخشی از توضیحات ناشر در رابطه با این کتاب رو ببینید:

کتاب به‌صورت پایه به پایه و درس به درس چیدمان شده و در بخش آموزش، گرامر هر درس به زبانی ساده، به‌صورت کامل و درس به درس با مثال و تست‌های فراوان تدریس شده تا داوطلبان بتوانند پس از مطالعه‌ی این بخش به پرسش‌های چهارگزینه‌ای پاسخ دهند.

همچنین «نکته‌های طلایی» به دانش‌آموزان کمک خواهد کرد مطالبی فراتر از کتاب اما مرتبط با درس و سؤال‌های کنکور را بیاموزند. قسمت‌های پیوست (لیست پیشوندها و پسوندها، گرامر در یک نگاه، فعل‌های بی‌قاعده و…) نیز به داوطلبان کمک خواهد کرد تا بتوانند بهتر و راحت‌تر به مطالب مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. همچنین ضمیمه‌ی پیشوند و پسوند و فعل‌های بی‌قاعده در انتهای این بخش بیان شده است.

در بخش بانک تست تألیفی و سراسری انواع تست در دو سطح طراحی شده است. تست‌های «سطح1» کمی ساده‌تر ولی با هدف کنکور طراحی شده‌اند اما تست‌های «سطح2» در سطحی فراتر از کتاب درسی است. در بین تست‌های طرح شده تا حد امکان از تست‌های کنکور سال‌های گذشته نیز پرسش‌هایی را خواهید دید. در بخش درک مطلب آموزش تکنیک‌های خواندن متن برای پاسخ دادن به سؤال‌های درک مطلب به‌صورت کامل بیان شده است.

همچنین انواع پرسش‌هایی که باید در بخش درک مطلب با آن‌ها آشنا شوید نیز به‌طور کامل و با مثال توضیح داده شده است. در کتاب پیش رو تلاش بر آن بوده که تست‌های مربوط به قسمت «Cloze Test» و «Reading Comprehension» تا حد امکان از متن‌های کنکور در سال‌های گذشته و مرتبط با موضوعات کتاب درسی باشد. شایان‌ ذکر است که مؤلف در این کتاب برای تمامی پرسش‌ها، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی بیان نموده است. در کتابچه‌ی واژگان (که ضمیمه‌ی رایگان میکرو طلایی زبان انگلیسی کامل کنکور است)، آموزش همه‌ی واژگان جدید و مهم کتاب‌های پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به تفکیک سال آمده است.



کتاب زبان انگلیسی جامع مبتکران ( به قلم شهاب اناری)
این کتاب شامل آموزش گرامر، پرسش‌های گرامر با پاسخ تشریحی، آموزش واژگان، پرسش‌های واژگان با پاسخ تشریحی، آموزش تكنیک‌های درک مطلب، پرسش‌های درک مطلب و كلوزتست با پاسخ تشریحی و آزمون نمونه به همراه واژه نامه جیبی هوشمند كنكور و یک DVD جاوی کلیپ های آموزشی مختلف و فایل صوتی تمامی واژگان سال های دهم تا دوازدهم مناسب جهت آمادگی برای کلاس درس و کنکور هست.

برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر کتابی جامع است که به تمامی نیاز های یک داوطلب برای آمادگی در درس زبان توجه کرده. هر شخصی که قصد داره در زبان پیشرفت کنه و درصد های بالا رو در این درس تجربه کنه میتونه از این کتاب استفاده کنه. البته ممکن است برای عزیزانی که پایه آن چنان خوب در این درس ندارن کمی فهم جملات در ابتدا سخت باشه ولی مطمئنا با تمرین و تکرار در هر سطحی از زبان که باشید پیشرفت خواهید کرد.



کتاب زبان انگلیسی جامع خیلی سبز
خیلی سبز انتشاراتی دوست داشتنی هست که سبک و سیاق خاص خودش رو داره. از حق نگذشته کتاب زبان جامع خیلی سبز خوب کار شده و جزو کتاب‌هایی‌ست که فضای رقابت با زبان جامع مبتکران رو حسابی داغ کرده. درسنامه‌ها به زبان شیوا و روان توضیح داده شدن و منبع خوبی برای آموزش این درس به حساب میان.

برای چه کسانی مناسب است؟

برای همه کنکوری‌ها با هر سطح درسی در زبان انگلیسی مناسب است. یک داوطلب کنکوری برای درس زبان به هر چیزی که نیاز داشته باشد در این کتاب پیدا خواهد کرد.

نکات مثبت

پاسخنامه تشریحی که حسابی برای این بخش کار شده و هر تست رو حسابی برای داوطلب باز میکنه.
تست های جدید و با ایده های خلاقانه متناسب با کنکورهای اخیر
وجود درک مطلب و کلوز تست های کنکوری برای تمرین
درسنامه خلاصه و روان برای قواعدهای زبان انگلیسی
کاملا هم سو با کنکور های اخیر حرکت کرده و به علاوه این که تست های جدید و خلاقانه بی نظیری داره.


اگر در متن خوانی و حل تست ریدینگ و کلوز تست مشکل داری…

باید مهارت متن خوانی رو بلد باشید که کتاب های خوبی در این زمینه تو بازار هست مثل نترسیم از متن کیاسالار که 120 متن تالیفی داره و میتونه منبع تمرینی مناسبی برای بالا بردن مهارت درک مطلب زبان انگلیسی باشه

برای لغات هم کتاب لقمه مهر و ماه رو پیشنهاد میکنم
بهترین کتاب های کمک آموزشی درس زبان انگلیسی