شماره آگهی : 29676

مدرسه متوسطه TINTERN

شماره تماس : 02133910188

همچنانکه بچه ها رشد میکنند، هم از نظر جسمی و هم فکری، آزمایش محدودیت هایشان و جهان اطراف نقش مهمی در شکل گیری آینده شان خواهد داشت.

در مدرسه متوسطه، ما پیچیدگی های این دوران را درک میکنیم و با تلاش و کار به دانش آموزان احساس امنیت و پشتیبانی میدهیم، با برنامه هایی که بر روی رشد شخصی، انعطاف پذیری و اعتماد به نفس تمرکز دارند. همزمان با شروع رشد بچه ها و پیدا کردن هویتشان، آنها شروع به چالش کشیدن خود و ایده ایده های که در  اطرافشان است، میکنند، و مدرسه تینترن یک فضای ایده آل که در آن پرسش و یادگیری وجود دارد را ارائه میدهد.

مزایا آموزشی: یک سفر شخصی: در مدرسه متوسطه، برای این گروه سنی، تمرکز بر نقاط قوت و علاقه هر دانش آموز، با ارائه برنامه های که نه تنها دانش آموزان را در آن درگیر بلکه همچنین پاسخ گوی توسعه نیازهای آنها و به آنها اجازه میدهد برای کشف علائق جدید و رشد فکری مورد نظر برای این دوره سنی تمرکز نمایند. هدف یکسان، روش های مختلف: در این مرحله سنی، محیط آموزشی موازی برای پسرها و دختران با یک تجربه مساوی و در عین حال بسیار متفاوت بر اساس شرایط جنسی آنها میباشد. تحقیقات نشان میدهد که پسران با تشخیص خودشون در یادگیری راحتند، درواقع بیشتر در ارتباط با دختران و زنان اثر گذار هستند، در حالی دختران نمایش رشد سریعتری را در محیط های تک جنسیتی در دوره متوسطه از خود نمایش میدهند. تنوع در یادگیری مواد موضوعی در آموزش برای سنین متفاوت: شامل تجربه در مزرعه در سنین متفاوت، اقتصاد، تجارت و الکترونیک و.. تفاوت آموزشی با مدارس دیگر: کمک آموزشی در ریاضیات، آموزش مدیریتی در مدرسه، برنامه حمایتی قوی، استفاده از تکنولوژی روز آموزش، و موارد بسیاری دیگر که در مراجعه به آدرس ذیل میتوان به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست یافت

http://www.tintern.vic.edu.au/education/middle-schools/
مدرسه متوسطه TINTERN