شماره آگهی : 296766

درج آگهی کاملا رایگان در حجره

شماره تماس : 09123865076

ثبت آگهی رایگان در آگهی حجره
ثبت آگهی رایگان در حجره به آسانی انجام می شود
آگهی حجره این امکان را فراهم کرده شما ظرف 5 دقیقه یا کمتر بتوانید آگهی خود را به رایگان ثبت کنید و بلافاصله آگهی شما قابل مشاهده است .

آگهی نامه حجره با بازدید و ترافیک بالا به شما امکان می دهد خدمات و محصولات خود را تبلیغ کنید . از طریق ثبت آگهی در حجره می توانید فروش خود را افزایش دهید



ثبت آگهی رایگان :
حتی اگر تا به حال آگهی برای خود ثبت نکرده اید با خواندن این مطلب می توانید به راحتی آگهی تان را ثبت کنید و آگهی خود را گوگلی ( سئو ) کنید . برای اینکه تبلیغ موفقی داشته باشید کمی وقت بگذارید و متن این صفحه را با دقت مطالعه کنید .

گوگل کردن آگهی ها باعث می شود که آگهی شما بیشتر دیده شود و زنگ خور بالاتری داشته باشید . ما این امکانات را برای اولین بار برای آگهی ها در نظر گرفته ایم .

ثبت آگهی در آگهی حجره بسیار آسان می باشد . راهنمای زیر نیز به شما کمک می کند اما اگر سئوالی داشتید می توانید در قسمت نظرات سئوال خود را مطرح کنید . ما سئوالات را بررسی می کنیم و پاسخ مناسب را در همین صفحه برای استفاده کاربران درج می کنیم .

هنوز در آگهی حجره ثبت نام نکرده ام
اگر هنوز در سایت حجره ثبت نام نکرده اید . برای ثبت آگهی و استفاده از امکانات کاربری سایت آگهی نامه حجره ابتدا باید ثبت نام کنید . تمامی فیلدها در فرم ثبت نام الزامی است یعنی شما باید با دقت آنها را تکمیل و در انتها کلید ثبت نام را کلیک کنید . رمز و ایمیل خود را به یاد داشته باشید چون هنگام ورود به سایت لازم می باشد . رمز به دلخواه شما هست و باید حداقل عبارت 6 حرفی باشد و غیر قابل حدس باشد ( برای امنیت کاربری خود رمز قوی استفاده کنید ) . بعد از ثبت نام می توانید آگهی تان را ثبت کنید در این صورت دیگر نمی خواهید لاگین یا به سایت وارد شوید .

برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید .



لینک ثبت نام







قبلا در آگهی حجره ثبت نام کرده ام
از حضور در جمع کاربران سایت آگهی رایگان حجره از شما تشکر می کنیم . بعد از ثبت نام شما مستقیما وارد سایت می شوید و می توانید آگهی رایگان خود را ثبت کنید . اما اگر بعدا آگهی دیگری را خواستید ثبت کنید مثلا چند روز بعد دیگر نمی خواهد ثبت نام کنید می توانید از ورود سایت با زدن ایمیل و رمزی که قبلا هنگام ثبت نام وارد کرده اید وارد سایت شوید و آگهی خود را ثبت کنید .

از لینک زیر استفاده کنید و وارد صفحه ورود ( لاگین فرم ) می شوید و بعد به راحتی می توانید آگهی های خود را ثبت کنید .



لینک ورود به سایت



نحوه ثبت آگهی رایگان
ابتدا باید بر استفاده از تبلیغات اینترنتی از جمله آگهی ها رایگان اینترنتی تاکید کنم . شما می توانید بهترین نتیجه را از تبلیغات اینترنتی حتی رایگان داشته باشید اما باید شرایطی را رعایت کنید . مسلما برخی از آگهی های ثبت شد به هیچ وجه نتیجه ای نمی گیرند که عللی دارد که ما به آن نیز می پردازیم . اما با رعایت نکاتی بهترین نتیجه را از ثبت آگهی بگیرید .



لینک ثبت آگهی



آگهی رایگان
آگهی رایگان
راهنمای ثبت آگهی رایگان
عنوان آگهی – ثبت آگهی رایگان
عنوان آگهی باید جذاب باشد شامل کلمات کلید محصول یا خدمت مورد نظر شما باشد . از عنوان های خیلی کوتاه نباشد بهترین عنوان حدود یک خط باشد . عنوان آگهی به گونه ای تنظیم شده است که در سایت در کنار سایت های دیگر درج می گردد و در سرچ گوگل نیز آورده می شود . پس با دقت بیشتری عنوان آگهی خود را انتخاب کنید .

عنوان آگهی مشخص کننده دقیق محصول یا خدمات شما باشد یعنی شامل کلمات کلیدی باشد که فکر می کنید مشتری شما در گوگل سرچ می کند.



خلاصه آگهی – ثبت آگهی رایگان
برای انکه بهترین نتیجه را بگیرید مطابق راه کارهای گوگل باید شرح کوتاهی از آگهی خود را در آگهی درج کنید .این قسمت علیرغم اهمیتش در گوگل در سایت های آگهی نامه ها نیست . اما برای آنکه کاربران بهترین نتیجه را از آگهی خود بگیرند این قسمت را اضافه کرده ایم . شرح کوتاه آگهی باید شامل کلمات کلیدی آگهی باشد . طول شرح خلاصه آگهی باید 256 حرف باشد .فیلد شرح کوتاه الزامی است و باید آنرا باید با دقت تکمیل کنید .

متن آگهی – ثبت آگهی رایگان
متن آگهی اینترنتی شما تاثیر زیادی در بازدید آگهی شما دارد. زمان بگذارید و متن آگهی رایگان خود را کامل بنویسید.تمام ویژگی ها و مزایا و خدمات خود را در متن آگهی اینترنتی توضیح دهید.سعی کند کلمات کلیدی و عنوان آگهی حتما در شرح آگهی رایگان شما حداقل 2 الی 3 بار تکرار شود.هر چه متن آگهی شما جامع تر جذب مخاطب و در نتیجه آن جذب مشتری بیشتر خواهد بود.

متن آگهی خود را با جدیت تهیه کنید
اکثر کسانی که آگهی خود را ثبت می کنند چند جمله کوتاه را در قسمت متن قرار می دهند و این اشتباه می باشد . تا آنجائی که امکان متن آگهی را کامل درج کنید . گفته شده تا 900 کلمه می تواند بهترین متن آگهی باشد . متن آگهی باید جداب و تبلیغاتی باشد . متن آگهی باید شامل کلمات کلیدی مورد نظرتان باشد . بین 5 تا 7 درصد از کلمه کلیدی مورد نظر استفاده کنید . متن آگهی باید بدون غلط املائی با انشاء مناسب باشد .

استان ، شهر و محله – ثبت آگهی رایگان
یکی از فیلدهای لازم برای ثبت آگهی رایگان ابتدا استان خود را انتخاب کنید . به صورت اتوماتیک فهرست شهرها در گزینه شهرها نمایش داده می شود . شهر خود را انتخاب کنید . انتخاب استان و شهر الزامی است .



گروه و زیر گروه ها آگهی ها
برای جستجوی سریع آگهی شما تمامی سایت های آگهی نامه آگهی ها یا آگهی رایگان را گروه و دسته بندی می کنند . مثلا کسی که کار ساختمان می کند باید در گروه خود آگهی خود را ثبت کند . موقع ثبت نام گروه و زیر گروه را مطابق با نوع شغل ، خدمات و محصولات خود را مطابق گروه و زیر گروه های آگهی طبقه بندی کنید . گروه بندی آگهی الزامی است



تلفن و اطلاعات تماس – ثبت آگهی رایگان
تلفن خود را با ذکر کد شرح وارد کنید . می توانید شماره همراه خود را به جای تلفن ثابت وارد کنید . فیلد تلفن و اطلاعات تماس تبلیغ در سایت های درج آگهی رایگان الزامی است .

تصویر آگهی – ثبت آگهی رایگان
یکی از اشتباهات رایج ثبت آگهی بدون تصویر می باشد . سعی کنید از تصویری مناسب ، عریض که گویای آگهی شما باشد هنگام ثبت آگهی استفاده کنید . نام تصویر را متناسب با آگهی تان تغییر دهید .



لینک وب سایت – ثبت آگهی رایگان
برای آنکه بازدید کننده بتواند به راحتی به محصولات و خدمات دیگر شما از طریق لینک سایت مطلع گردد لینک وب سایت را حتما در آگهی خود ثبت کنید . گرفتن لینک از سایت های پر بازدید رنک سایت شما را بالا می برد . درج لینک سایت در آگهی الزامی نیست و شامل هزینه می باشد .



تیک می خواهم آگهی ام به صورت اختصاصی به گوگل معرفی شود
برای آگهی ها که این تیک را علامت زده باشند آن آگهی را به صورت اختصاصی به گوگل معرفی می کنیم . این کار باعث افزایش امکان بازدید سایت و حضور در جستجوی گوگل می شود . این گزینه الزامی نیست و البته شامل هزینه می باشد .



راهنمای و نکات برای گرفتن رنک بالاتر و سئو کردن آگهی ثبت شده .


تعداد کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و تاثیر بی اندازه تبلیغات اینترنتی در جذب کاربر و مشتری غیر قابل انکار است. با تبلیغات در سطح اینترنت برند تجاری و کسب و کار ، خدمات و محصولات شما معرفی می شود که نتیجه، افزایش فروش محصولات و خدمات شماست. سعی کنید آگهی خودحتی به صورت آگهی رایگان را در سایت هایی که تعداد آگهی اشان بیشتر است ثبت کنید .

تبلیغات اینترنتی جواب می دهد
درج آگهی در سایت های آگهی رایگان (سایت های نیازمندی) کم هزینه ترین تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات بدون هزینه در واقع اگر خودتون اقدام به درج آگهی می کنید.

سابقه سایت های نیازمندی رایگان در ایران حدود بیش از 13 سال می باشد و تعداد سایت های نیازمندی روز به روز در حال افزایش می باشد.

در سایتهای نیازمندی آگهی به دو صورت آگهی درج می شود:

درج آگهی رایگان :
که در بیشتر سایت ها امکان درج لینک برای آگهی رایگان را به شما نمی دهند .

آگهی ویژه :
که شما می توانید لینک سایت یا وبلاگ خودتون را در آگهی درج کنید.

سایت های درج آگهی استراتژی های متفاوتی جهت درج آگهی دارند. مثلا شما در بعضی از سایت ها می توانید بی نهایت آگهی رایگان درج کنید.سایت حجره از جمله این سایت ها می باشد . شما می توانید برای هر کدام از خدمات یا محصولات خود یک آگهی ثبت کنید و بهترین نتیجه را بگیرید .

در بعضی از سایت های محدودیت روزانه برای درج آگهی رایگان وجود دارد .در آگهی نامه حجره شما می توانید به تعداد آگهی ثبت کنید .

در برخی آگهی نامه ها ثبت آگهی محدودیت دارد .

درج آگهی نیاز به تخصص خاصی ندارد منتهی نکاتی هست .رعایت برخی موارد جوابگوئی آگهی را بالا می برد .

به مورد زیر توجه کنید
آگهی ها برای ثبت خدمات و محصولات شما می باشد . برای معرفی بیزینس ، شرکت ، فروشگاه یا مجموعه خود سایت حجره راه کار مناسبی برای شما در نظر گرفته است که توضیح آن در ذیل آمده است .

شما به هر تعداد که بخواهید می توانید آگهی رایگان ثبت کنید .

کلمات کلیدی باید به شکلی در طول محتوا توزیع شوند که هم متن تان برای کاربران قابل خواندن باشد و هم موتور جستجو بتواند موضوع متن تان را تشخیص دهد.

آگهی خود را به زبان خودتان بنویسید
توجه داشته باشید که آگهی ثبت می کنید متعلق به شماست و تا می توانید به زبان خودتان و همانگونه که مشتریانتان را قانع می کنید متن آگهی خود را بنویسید و اصلا وسواس به خرج ندهید اما تا آنجائی که می توانید به نکات زیر هم دقت داشته باشید.

نکته دیگر اینکه محتویات چگالی کلمات در سایت حداکثر ۵% مفید است یعنی کلمه کلیدی شما در ١۰۰ کلمه ۵ بار تکرار شود، و استفاده زیادی از کلمات کلیدی برای سئو زیان آور است.

موضع اصلی را تبلیغ کنید
1- نباید حاشیه بروید بهتر است همان اول متن آگهی تبلیغاتی به موضوع اصلی اشاره کنید.

کلی گوئی نکنید با جزئیات آگهی کنید
2- بهتر است در متن آگهی تبلیغاتی کلی گویی نداشته باشید. سعی کنید حرف‌هایتان را با دلیل و مدرک بیان کنید. البته با شیوه‌ای دوستانه که خواننده را ترغیب به خواندن کل متن آگهی کنید . اینکه باعث شود برای خواندن وقت نگذارد و در همان ابتدا از خواندن آگهی صرفه نظر کند. اگر شما در همان ابتدای متن انگیزه‌ی لازم برای خواندن را برای مخاطب ایجاد کنید حتی اگر متن تبلیغاتی طولانی هم باشد ، خواننده ترغیب می شود برای آگاه شدن از تمامی اطلاعات آگهی را کامل بخواند .

ویژگی ها و منافع را ذکر کنید
3- همیشه در آگهی ها باید گفته هایتان را با دلایل و شواهد واقعی اثبات کنید. برای مثال استفاده از نظرات مشتریان قبلی می تواند تاثیر بسزایی در بازدهی متن آگهی تبلیغاتی شما داشته باشد. این کار حس اعتماد را در خواننده به وجود می‌آورد. استفاده از نظر مشتریان مشهور و بنام ، نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت زیرا افراد به استناد نظرات آنها اکتفا می کنند و به سمت آن محصول می روند.

خدماتتان را تبلیغ کنید
4- یکی دیگر از راه های جذب مشتری از طریق آگهی ، نصیحت کردن مخاطب و یا ارائه یک نوع خدمت است. این نوع تبلیغ ها حدود 75 درصد بیشتر از تبلیغاتی که فقط جهت اطلاع رسانی هستند تاثیر دارند و مدت زمان طولاتی‌تری در ذهن خواننده باقی می ماند.

شیوا و جذاب آگهی کنید
5- متن آگهی تبلیغاتی را ساده و روان بنویسید و چندبار آن را بازخوانی کنید تا اینکه مطمئن شوید هیچ ایراد دستور زبانی ندارد. برای اینکه حواس خواننده پرت نشود باید به زبان عامه‌ی مردم نزدیک باشد در این صورت بر روی موضوع تمرکز بیشتری خواهند داشت.

چیزی را بگوئید که لازم است ، بیهوده نگوئید
6- تعریف ها و توضیحات بیهوده و اضافی ممنوع. هرگاه در متن آگهی توضیحات بیش از حد داده شد باید شک کنید، که در همان موضوع ضعف دارد.

ساده بنویسد ، درک آگهی را سخت نکنید
7- از به کاربردن کلمات ثقیل خودداری کنید. برخی اعتقاد دارند کلمات باید دهان پر کن باشد. این ایده ای اشتباه است و نتیجه مثبتی به همراه ندارد. امکان دارد این کلمات برای خوانندگان نامفهوم باشد . این مسئله نیز وجود دارد که شاید کلمه‌ای را نابجا به کار ببرید.
ساده نویسی هنری است که باید با استفاده از آن متن‌های کوتاه ، روشن و قابل درک را خلق کرد.

داستان ننویسید ، خدمات و محصولات خود را برای فروش آگهی کنید
8- هیچ گاه به تصور اینکه در رقابت نگارشی شرکت می کنید، آگهی خود ننویسید.

مشتری را ترغیب به خرید کنید
9- این موضوع را به یاد داشته باشید که با متن آگهی تبلیغاتی شما نباید برای خواننده سرگرمی ایجاد کنید . آگهی باید بلکه هدف شما باید معرفی درست و دقیق محصول و ارائه اطلاعات برای جذب هر چه خواننده باشد.

با توضیحات بیشتر به آگهی خود اعتبار ببخشید
10 – متن آگهی شما نباید خیلی کوتاه باشد و کلی باشد مثلا جوشکار سیار عبارت مناسبی برای آگهی شما نیست .

ثبت آگهی رایگان استخدام در سایت حجره

آگهی استخدام – ثبت آگهی رایگان استخدام
ثبت آگهی استخدام رایگان در سایت حجره
ثبت آگهی استخدام در سایت حجره رایگان می باشد . تا چندی پیش کارجویان برای استخدام صفحه استخدام روزنامه هایی چون همشهری را ورق می زدند . امروزه کارجویان به راحتی می توانند از طریق اینترنت آگهی های استخدام را مشاهده و از طریق آگهی های استخدام اینترنتی استخدام شوند .

متاسفانه بسیاری از سایت های استخدام ثبت آگهی هاشون رایگان نیست مثلا در سایت دیوار ثبت آگهی استخدام رایگان نمی باشد . اما درسایت حجره کارفرمایان به راحتی و رایگان می توانند آگهی استخدام خود را ثبت کنند . کار جویان علاوه بر جستجوی آگهی های استخدام می توانند خود آگهی جویای کار را ثبت نمایند . کار جویان طی آگهی می توانند رزومه و شرایط خود را آگهی نمایند . و البته ثبت آگهی استخدام برای کارجویان نیز رایگان می باشد و کارجویان به راحتی می توانند آگهی رایگان خود را به راحتی ثبت نمایند .

شما می توانید از طریق لینک ثبت آگهی رایگان ، آگهی استخدام خود را ثبت نمائید . برای راهنمایی کاربران مقاله ای برای راهنمایی تهیه شده است . لینک راهنمای ثبت آگهی رایگان .

ثبت آگهی رایگان استخدام در سایت حجره
سیاست ما آن است که تمامی آگهی ها را بتوان بدون پرداخت هیچ هزینه ای و به رایگان ثبت نمود . البته آگهی های استخدام نیز از این مورد مستثنی نیستند و ثبت آگهی استخدام در سایت حجره رایگان می باشد .

ثبت آگهی رایگان به تعداد
آگهی نامه حجره محدودیتی در تعداد آگهی ها ثبت شده ندارد
شما به راحتی می توانید تمام محصولات و خدمات خود را به تفکیک آگهی کنید . صرف معرفی زمینه کاری کافی نیست . اینکه بفرمائید چه گروه از محصولات را می فروشید مناسب است اما راه بهتری هم هست . برای هر کدام از خدمات و محصولاتتان آگهی به تعداد ثبت کنید .



ثبت آگهی رایگان خدمات
آگهی نامه حجره با امکان ثبت آگهی رایگان خدمات
شما به راحتی می توانید خدمات خود را در سایت آگهی نامه حجره به رایگان ثبت کنید . ثبت آگهی خدمات در سایت حجره رایگان می باشد . انواع خدمات قابل آگهی :

خدمات پخش و توزیع
خدمات ثبت برند و شرکت
خدمات حفاظتی ایمنی و امنیتی
خدمات حقوقی و وکالت
خدمات ماشین های اداری
خدمات مالی و حسابداری
خدمات مشاوره
خدمات منزل
دستگاه حضور و غياب ارزان
مراسم مجالس و کترینگ


آگهی ساختمان – ثبت آگهی رایگان ساختمان
ثبت آگهی ساختمان در آگهی حجره رایگان است
یکی از صنایع بزرگ هر کشوری ساخت و ساز می باشد . رشته ساختمان شامل مشاغل و کسب و کارهای فراونی است . شما در سایت حجره می توانید به راحتی در هر رشته از ساختمان مشغول به فعالیت می باشد ، اگهی ساختمانی خود را ثبت نمائید .

انواع خدمات ساختمانی قابل ثبت :

آسانسور ، پله برقی
ابزار ساختمانی
اجاره تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی
بتن و فراورده های بتنی
برق ، الکترونیک الکتریکال و روشنایی
بنایی ساختمان ، ساخت و ساز
پله ، نرده و حفاظ
تاسیسات ساختمان
تخریب ، گودبرداری و خاکبرداری
تهویه ، گرمایش و سرمایش
خدمات فنی و مهندسی ساختمان
درب و پنجره ، شیشه
سازه های پیش ساخته
سایر خدمات ساختمان
سقف دیوار کف ساختمان
سنگ ساختمان
سیتم حفاظتی و امنیتی
شرکت ها و کارخانجات ساختمانی
شهرسازی، ترافیک و سازهشیرآلات و لوازم بهداشتی ساختمان
عایق ساختمانی
ماشین آلات ساختمانی
محوطه سازی ، سازه های باغی
مصالح ساختمانی
معماری ، دکوراسیون داخلی و تزئینات
نمای ساختمان
نوسازی ، بازسازی و مقاوم سازی
هوشمندسازی ساختمان
درج آگهی کاملا رایگان در حجره