شماره آگهی : 29682

مدارس و موسسات آموزشی استرالیا

شماره تماس : 02133910188

این مدارس و موسسات آموزشی بر مبنای بهترین رتبه بندی آموزشی در کشور استرالیا انتخاب و معرفی گردیده اند. شرکت ما تضمین کننده سریعترین و قانونی ترین راه برای انجام مراحل ثبت نام علاقه مندان به تحصیل در استرالیا از مقطع پیش دبستانی تا دانشگاه از اول تا تکمیل پرسه اعزام به استرالیا میباشد. این مراحل بطور دقیق در این وبسایت درج گردیده است. برای ایجاد امنیت خاطر داوطلبین و خانواده های آنان این شرکت هیچگونه هزینه اضافی مازاد بر آنچه در وبسایت های این موسسات آموزشی ذکر گردیده از مخاطبین دریافت نمیکند و درآمد این شرکت مستقیما از طرف مدارس و موسسات آموزشی استرالیا تامین میگردد. همچنین متقاضیان باید کلیه هزینه ها  را شخصا به حساب آن موسسات واریز نمایند.

با توجه به استقرار دفتر این شرکت در شهرهای تهران و ملبورن و در صورت درخواست سرویس های اضافی از طرف متقاضی و یا خانواده آنان هزینه ها و مبالغ اضافی خارج از هزینه های فوق دریافت خواهد شد، در غیر اینصورت دریافت مازادی وجود نخواهد داشت.

این سرویس های اضافی میتواند شامل تکمیل و ارسال فرم های ثبت نام، مشاوره با کارشناسان شرکت در استرالیا، هزینه های اولیه استقرار در استرالیا شامل: ایاب و ذهاب از فرودگاه تا محل اقامت با همراه فارسی زبان، هزینه مترجم رسمی برای کارهای اولیه مانند امضاء قرار دادهای اجاره محل، تلفن، اینترنت، موبایل، بیمه شخصی و اتومبیل، خرید اتومبیل و ثبت نام برای دریافت گواهی نامه رانندگی استرالیا، باز کردن حساب های بانکی واز این قبیل، خرید های اولیه مانند خرید وسایل منزل، شخصی و غیره میباشند.

هزینه های دیگری همچون آموزش و با همراهی یک فارسی زبان برای هفته اول آشنایی با محیط زندگی مانند: محل های خرید و تور ملبورن و از این قبیل در استرالیا نیز آماده ارائه میباشد.

سیستم اعزام بطور کامل در استرالیا انجام میپذیرد که بطور خلاصه شامل: پیش ثبت نام در مدرسه مورد نظر پس از تست ارزیابی، درخواست ویزا از اداره مهاجرت استرالیا برای محصل و فرد همراه در صورت نیاز، توسط شرکت حقوقی استرالیایی طرف قرار داد، ثبت نام در موسسه زبان در صورت نیاز به تکمیل دوره زبان بر اساس نتیجه ارزیابی و به درخواست مستقیم مدرسه، ثبت نام قطعی در مدرسه پس از اخذ ویزا و واریز هزینه های ثبت نام در حساب مدرسه و ارسال ویزا یا ویزاها به سفارت استرالیا در تهران میباشند.

شرکت سپهر آریا تنها بجهت رفاه حال متقاضیان امتحان تعیین سطح داوطلب را به نمایندگی از طرف  سازمان AEAS در ایران برگزار و پاسخ نامه ها توسط نماینده اجرایی AEAS درایران مستقیما به آن سازمان ارسال و نتایج توسط AEAS به مدارس مورد درخواست متقاضی مستقیما ارجاع داده میشود و شرکت سپهر آریا هیچگونه اطلاعی از نتیجه ارزیابی ندارد. داوطلب میتواند مستقیما پس از آماده شدن نتایج در خواست کپی نتیجه را از سازمان AEAS و یا مدرسه بنمایید.

 شرکت سپهر آریا نماینده رسمی مدارس و موسسات آموزشی بشرح ذیل میباشد:
مدارس و موسسات آموزشی استرالیا