شماره آگهی : 296852

گیاه ثروت از دیدگاه فنگ شویی

شماره تماس : 09396996957

گیاه ثروت از دیدگاه فنگ شویی
گیاه ثروت از دیدگاه فنگ شویی : در فنگ شویی ، گلها و گیاهان نماد خوش شانسی است و تاثیر مثبتی بر سلامتی و ثروت ساکنین خانه دارد و می تواند با محافظت در برابر انرژی مثبت در محیط شود. فنگ شویی گیاهان ، یعنی انتقتال انرژی مثبت به خانه شما که حسی سرشار از زیبایی و عشق را به شما القا می کند. در این مقاله می خواهیم به بررسی گیاه ثروت از دیدگاه فنگ شویی بپردازیم و موقعیت قرار گیری گیاهان در فنگ شویی و انواع گیاهانی که در فنگ شویی به جذب انرژی چی و جریان انرژی مثبت منجر می شوند را برای شما بیان کنیم. تا انتهای این مقاله کاربردی همراه ما باشید:
موقعیت قرارگیری گیاهان در فنگ شویی
در فنگ شویی، هر گیاه و موقعیت قرارگیری آن معنا و تاثیری خاص دارد. برخی بر روی سلامت و روابط شما و برخی دیگر موجب جذب انرژی چی در موقعیت های شغلی و مالی شما می شوند.پس اگر علاقه مند به گیاهان طبیعی هستید و دوست دارید از آنها در دکوراسیون و دیزاین محیط خانه یا محل کار خود استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید گل و گیاه موقعیت های مثبت و صحیح محیط خود را در طبق فنگ شویی گیاهان بشناسید و برای هر نقطه و موقعیت گیاه مناسب را خریداری کنید. جاهایی از خانه یا محل‌کار که عنصر چوب موجود در گیاه برایشان خوب است جاهای مناسب قرار‌دادن گل‌و‌گیاه هستند، یعنی شرق، جنوب شرق و جنوب.

انرژی باگوای شمال خانه یا محل‌کار، با گذاشتن گیاهان زیاد و غلبه عنصر چوب ضعیف می‌شود. پس نباید در سمت شمال بیش از حد گلدان و گل‌و‌گیاه بگذارید.جنوب‌غرب، شمال‌غرب و غرب و شمال‌شرق هم همینطور.پس در این باگوا‌ها از گیاهان در حد معمول و متوسط استفاده‌کنید و زیاده‌روی نکنید.

قرار‌گیری گیاهان در باگوا‌های مختلف بستگی به رابطه متقابل و بر‌هم‌کنش انرژی پنج عنصر فنگ‌شویی در آنها دارد؛ یعنی چوب، آتش، خاک، فلز و آب.

وقتی اصول و قواعد این تاثیرات متقابل عناصر را در فنگ‌شویی یاد‌بگیرید، چیدمان گیاهان بطور صحیح برایتان خیلی راحت می‌شود. پس دقت‌کنید حتما گیاهان را در جای مناسب بگذارید و البته خیلی خوب از آن‌ها مراقبت‌کنید. اینطوری گل‌ و‌ گیاه تبدیل به یک المان هماهنگ و زیبا در دکور شما می‌شود و فنگ‌شویی عالی برای محیط شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه مقاله به بیان انواع گیاهانی که در فنگ شویی محیط شما تاثیر گذار می باشد را بیان می کنیم.

گیاه ثروت از دیدگاه فنگ شویی
گیاه ثروت از دیدگاه فنگ شویی

گیاهان موثر در جذب ثروت از دیدگاه فنگ شویی
گیاه سانسوریا (مار)
علاوه بر تمیز کردن هوا، گیاهان یون های مثبتی که از الکترونیک ها خارج می شوند و ما توسط آنها بیشتر احاطه شده ایمرا از بین می برند. یک گیاه ما را در آستانه در قرار دهید تا در طول فصل آلرژی، هیچگونه آلرژی به سراغ تان نیاید.

گیاه کراسولا درختی(یشم)
برای کسب ثروت فنگ شویی ، این گیاه را که به هر مقدار که می خواهید، می توانید در خانه خود بگذارید . در فرهنگ چینی ، اعتقاد بر این این است که این گیاهان باعث جذب ثروت می شوند، زیرا برگ های آن شبیه سکه هستند.

بامبو مارپیچی
بامبو مار پیچی یکی از بهترین گیاهان فنگ شویی می باشد. پنج ساقه را در حوزه موفقیت تحصیلی و خلاقیت ، هفت ساقه را در منطقه سلامت و خانواده و هشت ساقه را نیز در حوزه ثروت قرار دهید.فراموش نکنید که آب آن را مرتبا عوض کنید.

گیاه ثروت از دیدگاه فنگ شویی
گیاه ثروت از دیدگاه فنگ شویی

درختچه پاچیرا(پول)
این نوع درختچه به اسم گیاه شانس و پول شناخته میشود و ذات گرمسیری دارد و نگهداری از آن بسیار راحت می باشد.حتی می شود از این درختچه در محیط های کم نور نگهداری کرد . نگهداری این گیاه در شمال رونق کاری به همراه دارد و در جنوب شرقی افزایش پول و شانس در سرمایه گذاری را اکتیو و فعال می کند.درخت پول یکی از گیاهان بسیار پرطرفدار و سفارش شده در فنگ به حساب می آید.

سرخس
یکی دیگر از بهترین گیاهان برای فنگ شویی همین گیاه سرخس می باشد.این گیاه به مراقبت کمی احتیاج دارد ، به عنوان فلش سمی، به نظر می رسند،معمولا کنج خانه و قسمت های زاویه دار حس منفی منتقل می کنند، از این گیاه برای پنهان کردن گوشه ها و کنج های خانه استفاده کنید.

کوردلین
این گیاه در رنگ‌های مختلف، از انواع رنگ سبز تا صورتی، شرابی، بنفش و سرخابی سیر یافت می‌شود و باور بر این می‌رود که قدرت‌های عرفانی دارد. گفته می‌شود که وجود این گیاه در هر خانه‌ای برای تمام ساکنان آن ثروت فراهم آورده، وجود دو ساقه از این گیاه در یک گلدان عشق و شانس و ثروت را دو برابر می‌کند.

شبدر زینتی
بنابر افسانه‌های قدیم ایرلندی، این گیاه شانس به همراه دارد. نوع رایج این گیاه اغلب با رنگ ارغوانی تیره و با برگ‌هایی بزرگ‌تر و مربعی شکل‌تر از شبدر چهار برگ است که به طور سنتی نماد شانس و ثروت می‌باشد.

گیاه ثروت از دیدگاه فنگ شویی
گیاه ثروت از دیدگاه فنگ شویی

گیاه شمعدانی
رنگ قرمز در فنگ شویی نماد عشق و ثروت می باشد. گیاه شمعدانی جز گیاهانی است که برگ های پهن و قلبی شکل دارد و نرم می باشد و دارای گل های قرمز می باشد که برای جذب ثروت گیاه موثری در فنگ شویی به حساب می آید. این گیاه رطوبت و نور را دوست دارد و نگهداری از آن بسیار راحت می باشد فقط باید توجه داشته باشید در فصل سردسال با آبیاری بیش از حد باعث پوسیدگی ریشه آن نشوید.
گیاه ثروت از دیدگاه فنگ شویی