شماره آگهی : 296938

قالب وردپرس - قالب Radiance، سایت شخصی و رزومه رادیانس، پوسته وردپرس پورتفلیو

شماره تماس :

قالب سایت شخصی و رزومه رادیانس | قالب Radiance | قالب رادیانس | قالب ایرانی سایت شخصی Radiance

همانطور که می‌دانید وب سایت های شخصی یکی از پر طرفدارترین گروه های وب سایت ها به حساب می‌آیند. چرا که امروزه وب سایت شخصی همچون شناسنامه ای برای افراد دارای تخصص و رزومه کاری می باشد.
فرقی نمی‌کند که شما یک برنامه نویس و گرافیست هستید یا یک خیاط. اگر شما در کسب و کار خود یک متخصص هستید و رزومه یا محصولاتی را برای ارائه به مشتریان خود دارید، داشتن یک وب سایت شخصی در بازار رقابتی امروز برای شما الزامی است.

قالب سایت شخصی و رزومه رادیانس

قالب شخصی و رزومه رادیانس یک پوسته حرفه‌ای و کاملا اختصاصی می‌باشد که توسط گروه وب روبیک طراحی و پیاده سازی شده است. در پیاده سازی این قالب شخصی وردپرس، تمامی اصول و استانداردهای یک پوسته شخصی حرفه‌ای رعایت شده است. لازم به ذکر است که این محصول در چند مرحله و با در نظر گرفتن چک لیست استانداردهای رابط کاربری، تجربه کاربری و سئو پیاده سازی و بهبود یافته است.
اما این پایان راه نیست! توسعه و بهبود مستمر این محصول در برنامه بلند مدت گروه وب روبیک قرار داده شده است.

امکانات و ویژگی های قالب تک صفحه ای Radiance

  • کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا: کاربران شما در هر دستگاهی (کامپیوتر، تبلت، موبایل و …) نمایش مناسبی را خواهند داشت.
  • دارای ساختاری استاندارد و منحصربفرد: پوسته رادیانس با ظاهری خاص و منحصربفرد می‌تواند سایت شما را نسبت به رقبا به خوبی متمایز کند.
  • دارای ۳ رنگ‌بندی متفاوت و کاربرپسند: در طراحی این پوسته حرفه‌ای سعی کرده‌ایم با در نظر گرفتن سلایق و زمینه فعالیت های مختلف، رنگ‌بندی های متنوعی را به شما عزیزان ارائه دهیم. اما رادیانس به این ۳ رنگ‌بندی محدود نخواهد بود و بزودی در بروزرسانی های بعدی، افرایش رنگ بندی را خواهیم داشت.
  • امکان بکارگیری به صورت تک صفحه‌ای و چند صفحه‌ای
  • سر صفحه یا هدینگ جذاب و کاربردی: در هدینگ این پوسته قسمتی برای نمایش نام و زمینه فعالیت شما پیش بینی شده است. همچنین بخشی برای نمایش تصویر پیش بینی شده است که می‌توانید همچون نسخه دمو، تصویر خود را و یا تصویری از خدماتتان را در این بخش قرار دهید.
  • بخش معرفی شخص یا کسب و کار: در قسمت پایینی هدینگ پوسته، بخشی برای نمایش متن معرفی شما در نظر گرفته شده است. در حاشیه ین بخش نیز تصویری برای نمایش در نظر گرفته شده که به راحتی می‌توانید آن را بروزرسانی کنید.
  • نمایش تخصص ها و مهارت ها
  • معرفی و نمایش خدمات در صفحات اختصاصی
  • نمایش نمونه کارها و رزومه: رزومه و نمونه کارهای خود را در ساختاری منحصربفرد و زیبا به نمایش بگذارید. این قسمت در دستگاه های مختلف از جمله کامپیوتر و موبایل نمایشی کاملا متناسب و کاربرپسند را به کاربران سایت شما ارائه می‌دهد.
  • بخش بلاگ آموزشی و مقالات
  • فوتر زیبا و کاربردی پوسته: با استفاده از ابزارک ها می‌توانید در در فوتر یا پاورقی پوسته، اطلاعات تماس، فرم ارسال پیام و کپی رایت خود را قرار دهید.

این تنها بخشی از امکانات و ویژگی های منحصر بفرد این پوسته می‌باشد.

بروزرسانی و پشتیبانی قالب سایت شخصی و رزومه رادیانس

پشتیبانی و بروزرسانی پوسته های وردپرسی یکی از مهمترین دغدغه های صاحبان سایتمی‌باشد. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قالب وردپرسی شخصی رادیانس، به هیچ عنوان یک محصول تمام شده نخواهد بود. بنابراین بروزرسانی های مستمر آن را در دستور کار تیم وب روبیک قرار داده ایم.

همانطور که قبلا گفته شد، تمامی آپدیت ها و بروزرسانی های این پوسته شامل خریداران قبلی این پوسته نیز می‌باشد.  پس از خرید، نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای برای دریافت بروزرسانی‌های قالب نخواهد بود.

همچنین در هنگام استفاده از این محصول، نگران نحوه اجرا و پیاده سازی این قالب نباشید. چرا که تیم وب روبیک از طریق راه های ارتباطی همچون ارسال تیکت، آماده ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به شما عزیزان می‌باشد.


قالب وردپرس - قالب Radiance، سایت شخصی و رزومه رادیانس، پوسته وردپرس پورتفلیو