شماره آگهی : 297070

قالب وردپرس - قالب وردپرس فروشگاهی نیکی استایل مشابه دیجی استایل

شماره تماس :

قالب نیکی استایل | قالب فروشگاهی نیکی استایل | قالب مشابه دیجی استایل

قالب نیکی استایل قالب سایت فروشگاهی ایرانی

 

پس از ارائه قالب نیکی کالا، برخی از کاربران درخواست ارائه قالبی مشابه با دیجی استایل را داشتند که از زیرمجموعه های دیجی کالا می باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم که قالب نیکی استایل را که مشابه با قالب دیجی استایل هست را برای وردپرس ارائه کنیم.

نیکی استایل هم مانند قالب نیکی کالا از ابتدا کدنویسی شده است و تغییر داده شده ی قالب های خارجی نیست. در کدنویسی سعی شده است تمامی موارد بارها بررسی بشه تا کدها در بهینه ترین حالت ممکن ایجاد شوند.

ما سعی کردیم تا تمامی بخش ها را بررسی کنیم و از عدم وجود مشکل اطمینان حاصل شود اما به هر حال در صورت وجود هرگونه مشکل و گزارش از سمت خریداران محترم سعی میشه در سریع ترین زمان ممکن بررسی و رفع شود.

لطفا توضیحات محصول و همچنین پیش نمایش آنلاین را با دقت بررسی نمایید و در صورتی که امکان خاصی مدنظر شماست حتما قبل از خرید در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید.

ویژگی های اصلی قالب فروشگاهی ایرانی نیکی استایل

سیستم لیست خرید بعدی قالب نیکی استایل

بخش لیست خرید بعدی در قالب نیکی استایل همانند بخش محصولات موردعلاقه می باشد. این بخش در قالب نیکی استایل بدون هیچ افزونه جانبی و به صورت کاملا اختصاصی و با استفاده از تکنولوژی آجاکس طراحی شده است و کاربران با افزودن محصولات به لیست خرید بعدی می توانند این محصولات را در پروفایل خود و همچنین در سبد خرید در بخش مشخص مشاهده کنند.

ظاهر متفاوت در موبایل

یکی از ویژگی های مهم قالب وردپرس Niki Style ظاهر متفاوت نمایش وب سایت در موبایل هست. در صورتی که کاربر با استفاده از موبایل وارد سایت شود به صورت خودکار ظاهر متفاوت برای کاربر نمایش داده خواهد شد اما با تغییر سایز مرورگر شما قادر به مشاهده این تغییرات ظاهری نخواهید بود. پس دمو را با موبایل خود مشاهده بفرمایید.

قالب سازگار با ویژوال کامپوزر

این قالب فروشگاهی وردپرس کاملا با افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر Visual Composer سازگار می باشد و 8 المان اختصاصی نیز طراحی شده است که از طریق افزونه Visual Composer می توانید در هر بخشی که مایل بودید این المان ها را قرار دهید.

کاملا سازگار با افزونه دکان

سازگاری کامل با افزونه چند فروشندگی دکان از دیگر ویژگی های پوسته نیکی استایل می باشد. خریداران این پوسته می توانند افزونه دکان را با تخفیف 30 درصدی دریافت کنند! بعد از خرید قالب از طریق بخش پشتیبانی درخواست کد تخفیف ارسال نمایید تا در کمترین زمان ممکن کد تخفیف برای شما ارسال شود.

خبرنامه اختصاصی

در بخش فوتر وب سایت خبرنامه اختصاصی قالب Niki Style قرار گرفته است که بدون استفاده از افزونه امکان دریافت ایمیل یا شماره موبایل کاربران را دارد. این بخش به صورت ابزارک می باشد و شما می توانید در هر قسمتی که امکان قرار دادن ابزارک ها وجود داشته باشد فرم خبرنامه را قرار دهید.

اسلایدر محصولات

با استفاده از اسلایدر محصولات نیکی استایل می توانید محصولات موجود در دسته بندی های مختلف را برای کاربران به نمایش بگذارید. شما می توانید مشخص کنید که کالای های بدون موجودی در لیست محصولات نمایش داده نشوند و علاوه بر این می توانید مشخص کنید که لینک به صفحه دسته بندی موردنظر نمایش داده شود یا خیر. نمایش محصولات بر اساس تعداد فروش از دیگر ویژگی های اسلایدر محصولات نیکی استایل می باشد.

تنظیمات کاربردی

شما در تنظیمات قالب Niki Style می توانید اکثر بخش هایی که در وب سایت نمایش داده می شود را فعال و یا غیرفعال کنید. تصاویر اسلایدر صفحه اصلی به راحتی از طریق تنظیمات پوسته اضافه می شوند. تنظیمات رنگبندی قالب نیکی استایل امکان تغییر رنگ بخش هایی از قالب را در اختیار شما می گذارد که بخش هایی که قابلیت تغییر رنگ دارند به مرور زمان و با پیشنهاد خریداران افزایش داده می شود تا در نهایت تمامی بخش ها قابل کنترل باشند.

راهنمای سایز محصولات

در هنگام ثبت یا ویرایش محصولات می توانید یک راهنمای جامع و کامل برای کاربران در ارتباط با نحوه تعیین سایز محصول ایجاد کنید تا کاربران شما به راحتی و بدون نگرانی سایز مناسب خود را سفارش دهند.

*** نسخه 2.5 - 14 تیرماه 1399*** - سازگاری با آخرین نسخه وردپرس 5.4.2 - سازگاری با آخرین نسخه ووکامرس 4.2.2 - امکان غیرفعال سازی اسلایدر در صفحه اصلی - بروزرسانی کلیه افزونه های تجاری همراه با قالب - رفع برخی مشکلات گزارش شده توسط کاربران *** نسخه 2.2 - 19 آذرماه 1398*** - سازگاری با آخرین نسخه وردپرس 5.3 - سازگاری با آخرین نسخه ووکامرس 3.8.1 - امکان استفاده از لوگو رنگی - بهینه سازی ظاهر در برخی قسمت ها - بروزرسانی کلیه افزونه های تجاری همراه با قالب - رفع برخی مشکلات ظاهری گزارش شده توسط کاربران *** نسخه 2.0 - 8 مرداد ماه 1398*** - اضافه شدن قالب فرزند - امکان قراردادن بخش راهنمای سایز برای محصولات - امکان انتخاب ویژگی های مرتبط با سایز و رنگ به صورت داینامیک از طریق تنظیمات پوسته - امکان تغییر لینک آیکون پیگیری سفارشات در هدر قالب - اضافه شدن برخی تنظیمات جدید برای مدیریت بیشتر قالب - رفع برخی مشکلات ظاهری گزارش شده توسط کاربران

** به منظور کاهش حجم فایل بسته نصبی، بسته نصبی دریافتی شما شامل تمام محصولات موجود در دمو نمی باشد. **

سوالات متداول
  • مزیت اصلی قالب نیکی استایل چیست؟

    طراحی و کدنویسی ایرانی و توجه به نیازهای فروشگاه های ایرانی مزیت اصلی این قالب می باشد. عدم استفاده از اسکریپت های اضافی نیز باعث می شود تا سرعت و سئو و امنیت سایت شما بیشتر از قبل بهینه شود.

  • آیا این قالب تنها برای فروشگاه لباس قابل استفاده است؟

    خیر قالب نیکی استایل هیچ محدودیتی در این رابطه ندارد و شما می توانید برای فروش هر محصولی از قالب نیکی استایل استفاده کنید.

  • آیا امکان تغییر در رنگبندی قسمت های مختلف سایت وجود دارد؟

    بله شما می توانید با استفاده از تنظیمات کارآمد پوسته رنگ قسمت های اصلی قالب را به صورت دلخواه تغییر دهید.

  • آیا برای استفاده از امکانات قالب فایل راهنما وجود دارد؟

    بله در بسته دریافتی شما بعد از خرید فایل راهنمای قالب قرار دارد که در ارتباط با تمامی امکانات اختصاصی قالب توضیحات لازم ارائه شده است.

  • آیا برای نصب قالب نیاز به دانش کدنویسی وجود دارد؟

    خیر قالب نیکی استایل به صورت بسته آسان نصب ارائه شده است که آموزش ویدئویی نصب نیاز در فایل راهنما قرار دارد و با نصب قالب سایت شما دقیقا مشابه با پیش نمایش آنلاین محصول خواهد بود.


قالب وردپرس - قالب وردپرس فروشگاهی نیکی استایل مشابه دیجی استایل