شماره آگهی : 297091

قالب وردپرس - قالب شهاب ، پوسته وردپرس شرکتی ایرانی Shahab

شماره تماس :

قالب شهاب | پوسته وردپرس شرکتی شهاب | قالب ایرانی Shahab | قالب وردپرس سالن زیبایی

قالب شهاب پوسته شرکتی ایرانی وردپرس

قالب شهاب یک قالب وردپرس سالن زیبایی بومی با طراحی زیبا و استفاده از متریال دیزاین بوت استرپ MDBootstrap یک قالب ایرانی ریسپانسیو و واکنشگرا است. این قالب بر اساس صفحه ساز محبوب و قدرتمند المنتور ساخته شده است و المانهای اختصاصی با تنظیمات فراوان برای آن در نظر گرفته شده است.

از مزایای افزونه المنتور استفاده بدون نیاز به دانش کد نویسی و فقط با قابلیت کشیدن و رها کردن المانهای از پیش آماده شده می باشد.

کیفیت تصادفی نیست!

تنظیمات قالب شهاب 

قالب وردپرس سالن زیبایی شهاب دارای پنل تنظیمات مدیریتی است که در زیر می توانید نمایی از آن را مشاهده کنید. این پنل برخی دسترسی ها را در اختیار شما قرار می دهد تا استفاده راحت تری از قالب داشته باشید. از جمله این تنظیمات می توان به امکان انتخاب رنگ هدر و فوتر فارغ از رنگ تم، رنگ اسکرول بار، نمایش هدر فوقانی و … اشاره نمود.

ویژگی های قالب Shahab

پوسته شهاب همانطور که ذکر شد بر اساس صفحه ساز محبوب و قدرتمند المنتور ساخته شده است. همینطور 19 المان هم به صورت اختصاصی برای این قالب شرکتی طراحی شده است.


قالب شهاب به واسطه استفاده از متریال دیزاین بوت استرپ از اسکرول بار رنگی بهره می برد. با توجه به رنگ تم مورد نظرتان قابل تغییر می باشد. همچنین می توانید فارغ از رنگ تم از بین اسکرول بارها انتخاب نمایید.

مودال طراحی شده بر اساس مودال بوت استرپ بوده، امکان اجرای خودکار مودال یا استفاده از دکمه برای نمایش مودال قرار داده شده است. امکان تنظیم فاصله زمانی نمایش خودکار مودال وجود دارد یعنی می توان یک مودال را فقط برای یک بار به کاربر نمایش داد. مودال به صورت همیشگی پس از هر بار لود صفحه نمایش داده شود و یا زمانی بر حسب دقیقه تعریف نمود که فاصله زمانی بین هر بار مشاهده صفحه و نمایش مودال برای یک کاربر باشد.

علاوه بر مودال محتوایی، مودال ویدیویی نیز هم بصورت خودکار و یا با دکمه در نظر گرفته شده است. همچنین تنظیمی برای پخش خودکار یا عدم پخش خودکار ویدیو در نظر گرفته شده است.

در مودال امکان استفاده از فرم هم قرار داده شده است. بدین منظور از فرم ساز قوی گرویتی استفاده شده است. کافی است فقط در قسمت محتوای مودال، shortcode مربوط به فرم ساخته شده قرار داده شود. البته امکان قرار دادن shortcode در محتوا توسط دکمه ی افزودن فرم در نظر گرفته شده است.

تنظیمات المانهای قالب شرکتی شهاب

در المانهای طراحی شده تنظیمات متعددی برای راحتی استفاده و flexibility المانها قرار داده شده است.

برای تمامی المان‎های طراحی شده رنگ ها بر اساس فریمورک متریال دیزاین بوت استرپ MDBootstrap در نظر گرفته شده است. می توانید در این لینک رنگ های پیش فرض را مشاهده نمایید.

قالب Shahab دارای رنگ بندی های متعدد بوده، همچنین امکان انتخاب رنگ هدر و فوتر فارغ از رنگ تم وجود دارد.

در این قالب شرکتی وردپرس امکان استفاده از یک تصویر در هدر برای هر دسته بندی در قسمت تنظیمات دسته بندی وجود دارد.

برای قسمت وبلاگ قالب شهاب هم المانهای متعددی در نظر گرفته شده مانند هدر در 4 طرح و اسلایدر چرخشی پست ها:

 

اسلایدر مقایسه طراحی شده در قالب اولا این قابلیت را دارد تا با توجه به نسبت عکس خودش را تطبیق دهد. همینطور بهترین ابزار برای وبسایت های بدنسازان، عکاسان، گرافیست ها، جراحان پلاستیک، دندانپزشکان، کلینیک های زیبایی، کاشت ناخن، کاشت مو، کاشت ابرو، شرکت های بازسازی ساختمان، طراحان و دکوراسیون داخلی و … می باشد.

در قالب Shahab امکان ارسال پست های ویژه یعنی همزمان استفاده از المانهای المنتور و قالب پست پیش فرض وجود دارد.

امکان ارسال پست های ویدیویی:

در این قالب از فونتهای زیبای ایران سنس، سرباز، وزیر، یکان، تنها، پرستو، گندم و … استفاده شده است؛ لایسنس فونت ایران سنس:

با توجه به اعمال شدن فریم ورک متریال دیزاین بوت استرپ MDBootstrap در قالب، می توانید از کدهای خام HTML مربوط به این سایت استفاده کنید. در قسمت Design Blocks در هر کجای سایت خودتان با استفاده از المان HTML افزونه المنتور کدهای خام را استفاده نمایید.

برای مشاهده سایر ویژگیهای قالب شهاب بهتر است حتما پیش نمایش آن و ویژگی ها را که بخشی از تنظیمات را به نمایش گذاشته است (به دلیل عدم امکان نمایش همه ویژگی ها) مشاهده نمایید.


قالب وردپرس - قالب شهاب ، پوسته وردپرس شرکتی ایرانی Shahab