شماره آگهی : 29724

MENTONE GRAMMAR SCHOOL

شماره تماس : 02133910188

Menton Grammar School: 

مدرسه منتون مدرسه ای مستقل برای دختران و پسران از پیش دبستانی تا پایان سال ۱۲، محیطی یادگیری  پویا با ایجاد فرصت های تحصیلی برجسته برای پسران و دختران دانش آموز.

یک مدل آموزش منحصر بفرد که در آن دانش آموزان مدارس متوسطه در سالهای ۹-۵ در کلاس های غیر مختلط و مجزا آموزش میبینند و در سایر سطوح مختلط هستند، که این نشان دهنده تفکر مدرنی است که دختران و پسران در مراحل مختلف بلوغ توسعه متفاوتی دارند.

این مدرسه ساحلی ملبورن که با یک پیاده روی کوتاه به سواحل زیبای ملبورن و اقیانوس دسترسی دارد. مدرسه منتون امکانات مدرن و چشمگیری را در یک مکان ایده آل ارائه میدهد. کارکنان این مدرسه تلاش میکنند برای اطمینان از اینکه منتون یک سیستم آموزشی و پرورشی برجسته ای برای پسران و دختران در طی دوران تحصیلشان فراهم میکند. تمرکز این مدرسه بر رشد شخصیتی با مشارکت و همراهی خانواده ها است. هدف ما توسعه شخصیت، استعداد، برتری علمی و مسئولیت پذیری شهروندی از طریق کار گروهی است. ا

ین مدرسه  ۱۷ هکتاری شامل زمین های ورزشی و ۳ هکتار مجموعه در شبه جزیره پنیسولا میباشد. ما دارای نگرش وسیع آموزشی و این درحالی است که هر سال دانش آموزان ما افتخارات بسیاری را در آزمون های سراسری کشوری و رتبه بندیهای آن کسب میکنند، ما به دنبال اطمینان از اینکه هر دانش آموز با توجه به گستردگی تنوع فرصت های ورزشی وفرهنگی، مستقل از قابلیت فعلی خود رشد نمایید هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره ما به وبسایت ما به آدرس:  http://mentonegrammar.net/about مراجعه نمایید. 
MENTONE GRAMMAR SCHOOL