شماره آگهی : 29726

پیش دبستانی ELBANA

شماره تماس : 02133910188

مرکز پیش دبستانی مدرسه ما به نام EBLANA است که این اسم خانه ای بوده در بین سال های ۱۹۶۵ تا ۱۹۷۶ که محل پیش دبستانی ما در آن قرار داشته است. برنامه آموزشی مرکز ابلانا برای ارائه به کودکان ۴ ساله تا کلاس ۴ دبستان بر پایه ی آموزش لغات و اعداد که برای یادگیری مراحل آموزشی آنها در آینده ضروری است مشهور میباشد.

دانش آموزان پیش دبستانی ما از محیط دوستانه اطراف خود، همراه با هم شاگردیان و منطقه بازی بیرون از کلاسها لذت میبرند. معلمان ما برای پیش دبستانی هایمان در این محیط که سرشار از شوق زندگی و دنیایی فوق العاده برای تمام اکتشافات، نو آوریها و ماجراجویی های قبل از دبستان است تلاش میکنند. تاکید بر خلاقیت و تخیل به خوبی در اینجا تنظیم شده، سازمان یافته و منظم گردیده است.

در ابلانا، کلاس های درس تخصصی برای IT، علوم، هنر و طراحی فراهم شده است. هر کلاس دارای یک معلم است که مسئول تنظیم برنامه کلاس است و مرجع اطلی برای خانواده ها در خصوص پیشرفت کودکانشان در این برنامه ها میباشند. علاوه بر موارد خاص فوق و سایر فرصت ها مانند موسیقی، تشویق های مستمر از طریق دادن هدایا به محصلین برای رشد توانایی های آنان از دیگر وظایف معلم کلاس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در باره این برنامه های ابلانا به آدرس ذیل مراجعه نمایید:

http://mentonegrammar.net/curriculum/junior-school
پیش دبستانی ELBANA