شماره آگهی : 29727

دوره نونهالان (ابتدایی) BAYVIEW

شماره تماس : 02133910188

سال های ۵ تا ۸ در مدرسه نو نهالان Bayview جایی است که مدل تحصیلی منحصربفرد ما در این مدرسه واقعا میدرخشد. این واقعا متفاوت است از مجموعه های تحصیلی موازی زیرا این مدرسه به صورت یک واحد و یک اجتماع مدیریت میگردد ونه بصورت مدارس مستقل در یک مدرسه.

همچنان دختران وپسران تا سال ۹ بصورت جدا تحصیل میکنند. کلاس های دخترانه و پسرانه فرصت های طبیعی برای تقابل با یکدیگر دراختیار آنها قرار میدهد. و در راهرو و اجتماع خارج از کلاس امکانات تفریحی و معنوی را در کنار یکدیگر میگذرانند . تجربه و تفکر مدرن و تحقیقات ما به ما میگویید که در این زمان رشد و توسعه دختران وپسران کاملا متفاوت و در نرخ های گوناگونی هستند. بنابر این برنامه آموزشی باید بر اساس جنسیت دانش آموزان نوشته شود. جتی وسایل کمک آموزشی باید متفاوت از یکدیگر در کلاس های دخترانه و پسرانه باشند. بچه فرصت دارند تا در محیط مدرسه با همدیگر باشند و در ضمن از شرایط متفاوت جنسیتی در کلاس هایشان استفاده کنند.

 دانش آموزان Bayview دسترسی به محیط آموزشی با کلاس های تخصصی بطور منظم مانند، علوم، هنر، تئاتر، موسیقی و تکنولوژی برنامه ریزی شده در کلاس درس خود دارند. در سال ۷و۸ دانش آموزان میتوانند راه خود را برای دوره بعد و آمادگی برای افزایش استقلال و گذار به مدرسه ارشد تر در سال ۹ داشته باشند.آنها به محوطه مدرسه بعدی دسترسی دارند و از امکانات آن شامل امکانات ورزشی، کتابخانه، سایر مراکز ورزشی و عذاخوری آن استفاده کنند.

http://mentonegrammar.net/curriculum/middle-school
دوره نونهالان (ابتدایی) BAYVIEW