شماره آگهی : 29728

سال ۹ GREENWAY

شماره تماس : 02133910188

Greenway مجموعه راه سبز نام دارد، که مرکزی است برای دانش آموزان سال ۹. چشم انداز این مجموعه ارائه یک فرهنگ یادگیری پویا، مرتبط و قابل انعطاف که به یادگیری مدرن ما تطبیق می یابد. برنامه آموزشی ما برای این دوره شامل یک تیم آموزشی مخصوص سال ۹ است که منطبق با برنامه آموزشی استاندارد و با یادگیری متفاوت و معتبر بر مبنای تحول در آن است.

با ترکیب و استفاده از کلاس های درسی سنتی و همچنین فضای یادگیری منحصر بفرد، با استفاده خلاقانه از چیدمان مبلمان، برای انعطاف پذیری و تحرک در حالی که دوره تحصیلی از بالاترین استاندارد برخوردار باشد. نگارش و حساب و ریاضی در مرکز توجه آموزشی باقی میماند. اکثر کلاس های انگلیسی و ریاضیات در طول دو یا سه دوره برگزار میشود که بر مبنای تحقیقات بهترین زمان یادگیری برای نوجوانان است.

دانش آوزان همچنین مطالعات در چند واحد و رشته مختلف را کامل میکنند. این فرصتی یادگیری است برای دانش آموزان به شرکت در مناطق متعدد که مورد علاقه آنهاست که در برنامه درسی اشان وجود دارد قرار گیرند. هدف از این واحد های درسی توانمند سازی دانش آموزان برای مسيولیت یادگیری خود و کشف موضوعات مورد علاثه اشان برای آینده است.

http://mentonegrammar.net/curriculum/greenways-curriculum
سال ۹ GREENWAY