شماره آگهی : 297282

قالب وردپرس - قالب Perfume Store، قالب وردپرس فروشگاهی

شماره تماس :

قالب Perfume Store | قالب وردپرس پومر شاپ | قالب فروشگاهی پومر شاپ | قالب فروشگاه ووکامرس Perfume Store 

معرفی قالب فروشگاهی پومر شاپ

قالب Perfume Store یک قالب فروشگاهی وردپرس از مطرح ترین قالب های فروشگاهی ووکامرس در خدمت شما هستیم. با قالب وردپرس فروشگاهی پومر شاپ، نسخه فارسی و راست چین  شده توسط گروه فارست تم. قالب وردپرس فروشگاهی پومر شاپ یکی از مطرح ترین و حرفه ای ترین قالب های فروشگاهی وردپرس با طراحی واکنشگرا برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با موضوعات مختلف می باشد. قالب وردپرس فروشگاهی پومر شاپ برای اولین بار توسط گروه فارست تم انجام شده و دارای آپدیت و پشتیبانی ویژه می باشد و شما می توانید با خرید و دانلود رایگان قالب فروشگاهی پومر شاپ در کوتاه ترین زمان ممکن فروشگاه اینترنتی راه اندازی و کسب و کار اینترنتی خود را رونق دهید.

سایت های قابل طراحی با فروشگاه ووکامرس Perfume Store

قالب پومر برای انواع فروشگاههای اینترنتی مناسب است می توانید برای فروش موبایل، فروش کامپیوتر و لبتاب، فروش کادو و بدلیجات، فروش لوازم الکترونیک، لوازم دیجتیال، موبایل و تبلت، فروش البسه و پوشاک، فروش لوازم بازی و سرگرمی و تمام کسب و کار های اینترنتی که فکرش را می کنید در کوتاه ترین زمان ممکن یک فروشگاه حرفه ای راه اندازی کنید.

قالب  وردپرس فروشگاهی پومر را میتوانید از سایت راست چین دریافت کنید. قالب پومر شاپ با بهره گیری از افزونه های حرفه ای ووکامرس و ابزارک های سفارشی بسیار پیشرفته، آماده برای چند زبانه شدن، بهره گیری از قدرت صفحه سازیی چون ویژوال کامپوزر، دارای بسته نصبی برای نصب در یک دقیقه و داشتن نسخه ای همانند پیش نمایش فارسی، هماهنگی و یکپارچگی با ووکامرس و سازگاری تمام و کمال با دیگر افزونه های تجاری و رایگان مناسب کسب و کار های اینترنتی میباشد.

قالب Perfume Store با بهره گیری از آخرین استاندارد های طراحی جهانی وب، هماهنگی با افزونه هایی زنده و ایجکسی سوم، دارای هسته درونی پاسخ گویی ایجکسی به رفتار کاربر، محیط گسترده برای بهره گیری از امکانات مختلف در مجاور هم، طراحی شده با زبان طراحی تخت یا فلت بسیار زیبا، امکان رنگبندی بی نهایت و بسیار آسان، امکان ایجاد بی نهایت هدر و فوتر سفارشی برای درج هرگونه فهرست می باشد.

ویژگی های قالب Perfume Store

  •  طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا در تمام دستگاه ها
  • بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
  • امکان استفاده از CSS سفارشی
  • مگامنوی بسیار قدرتمند و توسعه پذیر
  • همراه با منوی آبشاری یا عمودی و همگام با آخرین استاندارد های مطلوب

از 27 می 2003 که برای اولین بار وردپرس منتشر شده تا به امروز، قالب های وردپرس بهترین و سریعترین راهکارهای طراحی وب سایت آماده هستند. قالب وردپرس فروشگاهی اینجاست تا جوابگوی نیاز شما باشد. پس درنگ نکرده و این قالب رو در عرض ۵ دقیقه بررسی کنید. این قالب توسط گروه طراحی سایت تخصصی و حرفه ای فارست تم فارسی سازی و راست چین شده و تمام فایل های آن برای RTL بودن کاملا بازبینی شده و شما به آسانی میتوانید بهترین قالب فروشگاهی وردپرس را خریداری کنید

 


قالب وردپرس - قالب Perfume Store، قالب وردپرس فروشگاهی