شماره آگهی : 29729

سال های ۱۰ـ۱۲ FROGMORE

شماره تماس : 02133910188

Frogmore: این دوره شامل هنرو امکانات تخصصی آن، و ازجمله امکانات در سطح جهانی ما در مرکزمطالعات زیست محیطی و علوم، کتابخانه تازه بازسازی شده با ساعات طولانی ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر دوشنبه تا پنج شنبه و امکانات گسترده فراهم شده نرم افزاری و سخت افزاریبرای دسترسی فرصت های آموزشی با شکوه برای مردان و زنان جوان در این سال های تحصیلی میباشند.

سال ۱۰: در این سال دانش آموز تمرکز بیشتری روی زمینه های مورد علاقه خاص تحصیلی خود میکند و در پایان این سال دانش اموزان بطور کلی مسیرشان برای انجام امتحان VCE مشخص میگردد. برنامه یادگیری در این مدرسه برای دانش آموزان سال ۱۰ اجازه میدهد به دانش آموز تا با بررسی علايق و توسعه مهارت های شخصی خود، دانش و درک در باره راه خود که بطور فزاینده پیچیده میگردد وارائه فرصت های دانش آموز برای ادامه توسعه پیاپی در یادگیری که آنها در سال ۹ آغاز کردند میگردد

VCE: همه دانش آموزان سال ۱۱ و ۱۲ تحت یک گواهی از طرف دولت و اداره آموزش و پرورش قرار میگیرند.  این گواهی که اکثر دانش آموزان در ایالت ویکتوریا با رضایتمندی از آن بیرون میاید، دریافت میکنند. این مدرک مسیر های متنوعی برای مطالعه و یا آموزش بیشتر در دانشکاه ها و مراکز فنی و حرفه ای برای اشتعال را فراهم میکند.
سال های ۱۰ـ۱۲ FROGMORE