شماره آگهی : 29747

تحصیل و اقامت در استرالیا

شماره تماس : 02133910188

علاقمندان به تحصیل در خارج از ایران، ادامه ی تحصیل در کشوری چون استرالیا را انتخاب مناسبی جهت رسیدن به آینده ای روشن می دانند. مهاجرت تحصیلی انتخابی بسیار مناسبی برای دانش آموزان و دانشجویان عزیز ایرانی جهت ساختن آینده ای طلائی و تضمینی برای موفقیت زندگی کاری شما خواهد بود.

انتخاب گزینه ای مناسب که با شرایط، فرصت ها، مزایا و معایب آن کاملا آشنائی داشته باشید، مهمترین قسمت این انتخاب است. دانش آموز و یا دانشجو علاقمند به تحصیل در خارج از ایران باید بداند که هر کشوری جهت مهاجرت تحصیلی نمی تواند انتخاب مناسبی باشد لزوما مفید باشدبیکه باید در انتخاب خود برای مهاجرت تحصیلی فاکتورهای زیادی را در نظر داشته باشید.

سن، میزان پس انداز، رشته تحصیلی، هدف از مهاجرت و یا تحصیل از جمله مواردی هستند که متقاضی مهاجرت تحصیلی بایستی به آنها دقت کند. موسسات حقوقی مهاجرتی و تحصیلی معمولا از نا آگاهی بسیاری از متقاضیان خود آگاهند ولی  با دانستن اطلاعات آنها مهمترین گزینه انتخابی خود را پیش روی آنها قرار میدهند. وکلای حقوقی و مشاورین آشنا به امر مهاجرت و تحصیلی و آگاه به فرصت های تحصیلی مناسب در کشورهای گوناگون، شما را به سمت مسیری که خود مناسب خواهد دانست سوق خواهند داد. چنانچه تمایل به تحصیل در خارج از کشور هستید و مهاجرت  و یا مهاجرت تحصیلی را روش مناسبی جهت رسیدن به اهداف خود میبینید بهتر است ابتدا تحقیقات لازم در مورد کشورهای انتخابی خود داشته باشید.

اخذ ویزای تحصیلی و یا بورسیه تحصیلی روشی بسیار مناسب جهت ادامه تحصیل و حتی مهاجرت باشد که سالیانه مورد استقبال کثیری از ایرانیان و حتی دیگر افراد در کشورهای گوناگون می باشد.  یکی تر مهمترین موارد برای متقاضیان اطلاع از دانشگاه ها و رشته های غیر پزشکی و پزشکی کشورهای مورد نظر و همچنین رتبه بندی آنها میباشد. معمولاً پس از تحصیل افراد باید جهت اخذ اقامت و تابعیت کشور مربوطه کار پیدا کنند و از این طریق بتوانند اقامت خود را اخذ کنند. شایان ذکر است یکی از مهمترین شرایط تحصیل و مهاجرت به استرالیا مدرک زبان انگلیسی است  و دانستن زبان تنگلیسی برای تحصیل و یا اقامت در استرالیا یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان تحصیل و مهاخرت به این کشور است.
تحصیل و اقامت در استرالیا