شماره آگهی : 29762

محل برگزاری

شماره تماس : 02133910188

 آدلاید استرالیا

 TAFE SA یک مرکز قانونی تحت نظارت دولت استرالیای جنوبی است و بزرگترین ارائه دهنده دوره های آموزش های حرفه ای و آموزش (VET) در استرالیا است. ارائه دهنده آموزش در سطح جهانی با ثبت نام بیش از 80000 دانش آموز در هر سال و بیش از 1000 مدارک تحصیلی و حرفه ای، ارائه بیش از 21 میلیون ساعت آموزش در سال و بیش از یک میلیون دانش آموز را این مرکز آموزش داده است.

دارای بیش از 1500 دانشجوی بین المللی از بیش از 75 کشور دنیا است . 

برگزار کننده دوره های آموزشی  ومشاوره ای بین المللی و با امکان اعزام اساتید به خارج از کشور میباشیم .متقاضیان  بین المللی ما از بخش های دولتی و خصوصی کشورهای همچون: چین، ژاپن،هندوستان، دوبی، هنگ کنگ، کره جنوبی، اندونزی، تایلند، سنگاپور، آفریقای جنوبی، سریلانکا، تایوان و  ویتنام بوده است. مرکز آموزشی ما به تاریخچه کاری خود بسیار مفتخر است.  رزومه کاری ما بطور چشمگیری  مدیریت ،برنامه ریزی ،  نوآوری و تمایل به آزمایش ایده ها و رویکردهای جدید  را  در بر دارد .

این دوره شامل بازدید از شهر آدلاید، و مراکز Qaom, Hawker, Willow Spring Station

همچنین در طی دوره بازدید از Wilpena Pound: Arkaroox Rock سایت معدن قدیمی Heritage Blinman بازگشت از جاده  Parachilna Gorge and Moralana scenic Brachina Gorge Geological Trail Stokes Hill Lookout بازگشت از مسیر Bunyeroo Gorge

اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت ها  و خدمات ارائه شده توسط TAFE SA را می توان در آدرس زیر یافت: http://www.tafesa.edu.au  
محل برگزاری