شماره آگهی : 29765

سرویس های تجاری: ایران - استرالیا

شماره تماس : 02133910188

جهانی شدن جزء لاینفک امروز جهان است (Globalization). چالش پیش روی مدیران تجاری و صنعتی جهان در تجارت بین الملل با پیچیدگی هایی چون: رقابت های فرا منطقه ای، نوسانات ارز، تکنولوژی، نوسانات عرضه و تقاضای جهانی و تغییرات ساختاری در مناسبات سیاسی و اقتصادی در جهان فقط قسمتی از این چالشها میباشد.

برای روبرو شدن و حل اینگونه مشکلات نیاز مبرم به کار تیمی دقیق، منسجم و تخصصی است و پشتیبانی های تخصصی از خارج از سیستم شرکتها میتواند در کاهش کمک نمایید.

شرکت بازرگانی بین الملل سپهر آریا آماده همکاری برای کمک به شرکت های فعال در تجارت، بخش واردات و صادرات و سرویس های تجاری بین المللی میباشد. این شرکت با بکارگیری و همکاری با متخصصین ایرانی-استرالیایی و استفاده از کادر مجرب میتواند باعث کاهش ریسک و بالا رفتن مبادلات تجاری ایران در زمینه ها صنعتی و تجاری و تصمیم گیریهای صحیح مدیران تجاری، اقتصادی و صنعتی گردد.

ارائه راه حلهایی برای مقابله با پیچیدگیهای فوق میتواند شما را به اهدافتان نزدیکتر و موفقیتان را تضمینی تر و یا حداقل کاهش زیان و همچنین باعث کشف و توسعه فرصت های جدید برای شما در حوزه و بازار مورد نظرتان گردد.

بخشی از این خدمات این شرکت از استرالیا در ارائه راه حل ها را میتوان بدین شرح خلاصه نمود: مدیریت ریسک های تجاری واردات و صادرات کالاها و خدمات  بررسی بازار هدف کالا ها و خدمات ارائه و تنظیم اطلاعات بازار هدف تدوین استراتژی ورود به بازار جدید بازرایابی و استراتژی بازار مقصد مشارکت در بازار کالا و خدمات و سرمایه گذاری  مشاوره در امور لجستیکی و ترخیص کالا و خدمات استراتژی رشد رشد و بقای تجاری بین المللی تدوین استراتژی های رقابتی و قیمت گذاری

با توجه به امکانات این شرکت در استرالیا، ما آماده ارائه سرویس های فوق و همکاری با شرکت ها و صنایع مختلف ایرانی بشرح ذیل میباشد: شرکت های صادرات و واردات کالا و خدمات صنایع نساجی تولید کنندگان صنعتی وساختمانی صنایع نفت و گاز و معدن صنایع شیمیایی و پتروشیمی شرکت های سرمایه گذاری  صنایع مرتیط به حمل و نقل (ریلی، هوایی، دریایی و زمینی) موسسات علمی، آموزشی و فرهنگی

این سرویس ها منطبق بر استاندارد های استرالیا و بر اساس اصول عملی و علمی روز دنیا و شامل پشتیبانی های بعدی بر طبق قرارداد با واسطه این شرکت و یا مستقیما با طرف استرالیا ارائه میگردند. قرار دادها نیز میتوانند در ایران و یا استرالیا و با استفاده از مشاورین حقوقی ایرانی و یا استرالیایی تنظیم و شامل پیگرد های حقوقی داخلی و بین المللی باشند. 
سرویس های تجاری: ایران - استرالیا