شماره آگهی : 29766

سرویس های علمی، فرهنگی و آموزشی و مهاجرتی استرالیا

شماره تماس : 02133910188

سرویس های علمی و آموزشی: 

موسسات علمی و آموزشی در استرالیا شامل مقاطع  مهد کودک، پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه، موسسات فنی وحرفه ای، موسسات تخصصی و دانشگاه ها میباشند. این امکان برای اعزام به استرالیا برای تمام این مقاطع وجود دارد و شرکت سپهر آریا با استفاده و معرفی بهترین شرکت ها و موسسات و آژانس های آموزشی استرالیا به متقاضیان ایرانی و طرف قرارداد قرار دادن مستقیم ایرانیان به مدارس و موسسات  خصوصی و یا دولتی استرالیا تلاش در ارائه بهترین این سرویس ها میباشد. و همچنین برای اولین بار در ایران نماینده و این شرکت مجری رسمی آزمون ارزیابی تحصیلی استاندارد  سازمان  AEAS میباشد. جهت اطلاعات بیشتر به بخش های آموزشی و تحصیلی استرالیا در منوی استرالیا همین وبسایت مراجعه کنید. http://www.sepehrariaco.ir/page/70.htm .

بطور خلاصه و ساده پرسه پذیرش تحصیلی در استرالیا بشرح ذیل است: تصمیم به ادامه تحصیل در استرالیا و تغییر سطح آموزشی از سطوح محلی به یک استاندارد بین المللی (توسط دانش آموز و یا والدین) آمادگی لازم برای شرکت در آزمون های ارزیابی تحصیلی و زبان انگلیسی ( آزمون سازمان AEAS برای دانش آموزان تا پایان مقطع دبیرستان و یا آزمون IELTS برای تحصیل در دانشگاه) ارسال درخواست و یا فرم ثبت نام در موسسه آموزشی مورد نظر در استرالیا ( اکثر موسسات آموزشی ترجیح میدهند برای انجام تمام پرسه ثبت نام از شروع تا پایان با آژانس های طرف قرارداد کار کنند و مستقیما با دانش آموز درگیر نباشند. این پرسه شامل ثبت نام، انجام آزمون و یا مصاحبه و درخواست ویزا تحصیلی میگردد و پرسه نسبتا پیچیده میباشد) بررسی نتیجه آزمون و پیش ثبت نام اولیه (چنانچه سطح زبان و یا سطح علمی دانش آموز منطبق بر استانداردهای استرالیا نگردد، لازم است قبل از نشستن در سر کلاس در یک دوره تکمیلی ثبت مان گردد) ارسال مدارک ثبت نام به مشاورین حقوقی برای درخواست ویزای تحصیلی دانش آموز و یا دانشجو به اداره مهاحرت استرالیا (چنانچه دانش آموز زیر سن ۱۸ سال باشد یکی از افراد درجه یک خانواده میتواند به عنوان گاردین و همراه با او به استرالیا همراه شود، این امکان وجود دارد که در غیر اینصورت در آپارتمان های داخل مدارس و یا خانه های تحت پوشش وزارت آموزش و پرورش برای دانش آموز جایی رزرو گردد) تکمیل پرونده و اعزام محصل به استرالیا پس از اخذ ویزا کمک به استقرار اولیه دانش آموز، دانشجو و یا هنر جو در بدو ورود به استرالیا

دوره های تخصصی کوتاه مدت و بلند مدت:

آموزشهای حین خدمت نیز میتواند درجه اعتماد به نفس، مهارت ها و کارایی اعضاء وپرسنل شرکتها را افزایش و در نهایت باعث کاهش ریسک ها و هزینه ها و افزایش موفقیت شرکت و پرسنل گردد. با افزایش دانش و آگاهی های تجاری، فنی و حرفه ای کارکنلن و مدیران از شرایط روز دنیا، مهارت های سازمانی نیز افزایش می یابد. مسئله اساسی، شناخت درست از اینگونه آموزش ها که باید متناسب با نیاز شرکت ها و پرسنل آنها در مقاطع  زمانی مناسب صورت کیرد  تا از به هدر رفتن منابع مالی شرکت ها جلوکیری نمایید. آموزش های غیر متناسب و یا قدیمی، استفاده از وسایل آموزشی نا کارآمد و مدرسین نامناسب و ناآگاه باعث عدم دستیابی به اهداف مورد نظر میگردد.

شرکت سپهر آریا همچنین میتواند با استفاده از امکانات مدرن آموزشی و مدرسین و متخصصین به روز دنیا در کشور استرالیا برای اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت حین خدمت  و یا تخصصی با شرکت ها، سازمانها و یا نهادهای ایرانی هم در بخش خصوصی و هم دولتی  چه در داخل ایران و چه در استرالیا اقدام نمایید. این دوره ها برپایه نیاز و هدف مورد نظر میتواند انفرادی و یا گروهی، به زبان های فارسی، انگایسی و یا با ترجمه همزمان به فارسی انجام گیرد. در تمام طول دوره ها کلیه مراحل و شرایط و امکانات لازم توسط شرکت تو موسسه آموزشی استرالیایی بر طبق قوانین و استانداردهای استرالیا تضمین میگردد. این شرکت میتواند زمینه های لازم برای عقد قرارداد همکارهای علمی و فرهنگی موسسات ایرانی با موسسات استرالیایی را با استفاده از بهترین آژانس های آموزشی و علمی استرالیا فراهم و تا پایان دوره در کنار و در اختیار هر دو طرف قرارداد باشد..

این دوره ها و آموزش های حرفه ای میتوانند شامل و نه محدود به موارد ذیل باشند: امور مالی، بانکی و بیمه سیستم های حسابداری متناسب با حسابهای متفاوت سیستم های ایمنی محیط کار بخصوص در صنایع معدن، نفت، گاز و پتروشیمی آموزشهای IFRS آموزش های تحلیلی و آنالیز تصمیم گیری مدارک حرفه ای همچون CPA, CFA, CMA سمینارهای تجاری  حاصر در نمایشگاه های بین المللی تخصصی در استرالیا شرکت در کنفرانس های منطقه ای و بین المللی تخصصی آموزش تخصص های خاص: هتلداری، آشپزی،.... آموزشهای موضوعی آموزش های مدیریتی در سطوح متفاوت آموزش های تحلیل داده ای آموزش های استراتژیک  آموزش های تخصصی-فن آموری دره های مدیریتی آب و فاظلاب  ........

سرویس های فرهنگی

توریسم: 

توریسم یک صنعت متنوع، شامل سفر و طیف گسترده ای از فعالیت هایی است که برای گردشگران، خدماتی ارائه میدهد. از دید تقاضا کننده: توریسم شامل سفر و ملاقات بوسیله بازدیدکنندگان داخلی و یا خارجی است  که میتواند به منظور لذت بردن از اوقات فراقت، تجارت، استخدام و یا تحصیل  و یا آمورش باشد. صنعت توریسم استرالیا یکی از صنایع اشتغالزا برای این کشور است، توریستها در سال ۲۰۱۳ بیش از ۲۰۰ میلیون شب را در استرالیا گذرانده اند. توریسم یکی از بزرگترین صنایع صادراتی استرالیاست، در ۲۰۱۳ بیش از ۴۲ بیلیون دلار استرالیا را به اقتصاد این کشور اضافه کرد و مستقیما بیش از ۵۰۰ هزار نفر در این صنعت مشغول کارند که شامل ۱۰ درصد کل صادرات کسب شده استرالیا میباشد. در ۲۰۱۳ همچنین با یک رکورد ۶.۳ میلیون نفری که از استرالیا بازدید کردند و بیشتراز کشورهای نیوزلند، چین، انگلستان، ایالات متحده، سنگاپور، و ژاپن بودند. چینی ها علاقه زیادی به بازدید از استرالیا دارند و تعداد توریست های آنان در دهه های گذشته ۳ برابر گشته است که البته باید هندیها رانیز جدیدا به این لیست افزود. توریسم همچنین به زیرساختهای اقتصادی مهم همچون فرودگاه ها، جاده ها و هتلها کمک میکند و بعلاوه نقش مهمی در توسعه اقتصادی مناطق استرالیا بازی میکند 

بازدید از استرالیا تنها محدود به جاذبه های گردشگری آن نمیشود. بازدید کنندگان زیادی هر ساله برای مقاصد مختلف همچون بازدید از نمایشگاه ها، شرکت در سمینارها و مذاکرات تجاری به استرالیا سفر میکنند. 

شرکت سپهر آریا با بهره گیری از امکانات خود در استرالیا میتواند به عنوان یک هماهنگ کننده بین شرکت های معتبر توریستی ایران و استرالیا بهترین سرویس ها و خدمات گردشگری را دراختیار مشتریان ایرانی و استرالیایی قرار دهد. هنر ما در بررسی دقیق بازار و تعریف وکشف فرصت های مناسب تجاری و اقتصادی میان ایران و استرالیا در این زمینه نیز میتواند برای هر دو طرف موثر باشد.

خدمات ویزا :

تصمیم به مهاجرت، اقامت (دايم و یا کوتاه مدت) و یا تحصیل در کشورهای دیگر تصمیم بزرگ و با اهمیتی است و تنها زمانی عاقلانه و موثر است که هدفی مشخص در زمینه زندگی، کار، تحصیل و یا تجارت در آن نهفته باشد و تمام جوانب و زمینه های آن مطالعه گردد. از این رو مهاجرت به استرالیا و یا هرکشوری را برای آنان که بدون مطالعه و تامل کافی تصمیم گرفته اند، توصیه نمی کنیم. 

شرکت ما بر آن است  که مهاجر و یا محصل ایرانی در یک پرسه مناسب به تمام اهداف قانونی خود دست یابد، موفق کسی است که در سرزمین جدید در خور شان و توانایی و هدف خود سربلند زندگی، تحصیل و به مقصود خود برسد. برخورداری از اطلاعات صحیح به شرط وجود اراده شخصی و برنامه ریزی واقع بینانه، کلید موفقیت در مهاجرت، تحصیل، کار و تجارت است. تلاش ما در سپهر آریا آگاهی بخشی به متقاضیان تحصیل در استرالیا از مقطع ابتدایی تا پایان دانشگاه و کمک به مهاجرت آگاهانه و هدفمند است.

شرکت سپهر آریا همجنین با بهره گیری از بهترین شرکت های مهاجرتی استرالیا در ملبورن که دارای وکلای مجرب استرالیایی میباشد بعنوان یک شرکت بین المللی حاضر هم در ایران و هم در استرالیا، کلیه مراحل قانونی درخواست ویزاها را که میتواند شامل ویزاهای مهاجرتی، تحصیلی، تجاری و سرمایه گذاری باشد به این شرکتها انتقال و در این زمینه نیز همراهی کند. تخصص این وکلای در امور مهاجرت، تحصیل، تجارت و اقامت ایرانیان به کشور استرالیا میباشد.

شرکت سپهر آریا میتواند با همکاری وکلای مجرب معتبر استرالیایی از طرق مختلف از قبیل ویزای متخصصین، تحصیلی و یا آموزشی کوتاه مدت، شغلی، خانوادگی و تجاری (همان  سرمایه گذاری بدون تجربه کاری ) با مدارک لازم برای هر کدام از ویزاها  بشرط اینکه سرمایه خود را قانونی کسب کرده باشید پرونده شما و خانواده شما را برای اخذ ویزا درخواستی و البته به شرط داشتن شرایط لازم توسط این وکلا شما و خانوادتان را صاحب پاسپورت استرالیا نمایید. همچنین این شرکت با حضور مستقیم در هر دو کشور تمام خدمات ارائه شده ازطرف شرکت های استرالیایی از شروع تا پایان زیر نظر داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به منوی انواع ویزاهای مهاجرتی استرالیا در همین وبسایت مراجعه کنید. http://www.sepehrariaco.ir/page/288.html 

چنانچه تمایل به داشتن پاسپورتی که با ان بتوانید بدون احتیاج به ویزا به کشورهای متعدی سفر کنید و یا درخواست کننده برای اقامت، برای تحصیل و یا تجارت دراسترالیا هستید ما میتوانیم به شما کمک کنیم وبا توجه به شرایط شما برای یکی از ویزاهای منطبق بر آن شرایط اقدام و شما را صاحب  پاسپورت استرالیا نماییم. چنانچه شغل شما یکی از شغل های ضروری دولت استرالیا باشد شما ميتواند پرونده خود را توسط وکلای معتبر استرالیا برای ویزای متخصصین بجریان بیاندازیم و در غیر اینصورت پرونده شما را برای ایجاد کسب و کاردر استرالیا از طریق سرمایه گذاری بجریان و مدت زمان در خواست مهاجرت شما را به حداقل برسانند.  ما اطمینان داریم که پس از به اتمام رسيدن کار، شما شرکت سپهر آریا را بعنوان یکی از معتمدان خود به نزدیکانتان معرفی خواهید کرد زیرا ما بهترین ها را به شما معرفی میکنیم. شما میتوانید از سایر خدمات ما پس از اخذ ویزا و ورود به استرالیا با پرداخت حداقل هزینه و کاهش هزینه های استقرار اولیه استفاده نمایید. همانطور که ذکر شد ما از آغاز تا پایان در کنار شما خواهیم بود، چه در ایران و چه در استرالیا.
سرویس های علمی، فرهنگی و آموزشی و مهاجرتی استرالیا