شماره آگهی : 29771

شرکت گلف وسترن اویل ( Gulf Western Oil)

شماره تماس : 02133910188

شرکت گلف وسترن اویل ( Gulf Western Oil): (GW)

این شرکت در سال ۱۹۸۸ میلادی برای تولید و فروش روغن های خاص صنعتی در بازار استرالیا طراحی و راه اندازی شد. امروزه شرکت گلف وسترن اویل با امکان ذخیره ۲ میلیون لیتر روغن و دارا بودن چهار مخزن تولید ۳۰ هزار لیتری میتواند سالانه ۶۰ میلیون لیتر انواع روغن ها را تولید و به بازار داخلی و جهانی عرضه نمایید. 

در حال حاضر برند شرکت گلف وسترن استرالیا با ۳۰ سال سابقه در تولید طیف وسیعی از روغن ها و روان کننده ها برای صنایع مختلف، به عنوان یکی از برترین برندهای استرالیا ساخت این کشور مطرح شده است. این شرکت با دارا بودن مهمترین سرتیفیکیت ها از برترین برندها موتور و آزمایشگاهی مطرح جهانی، جای پای خود را در بازار جهانی باز کرده و به عنوان برندی خوشنام در منطقه اقیانوسیه، آسیای جنوب شرقی، شرق آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی شناخته شده است و سهم مناسبی از بازار این کشورها را با وجود برندهای مطرح جهانی کسب کرده است.

استاندارهای کنترل کیفی و گواهی نامه ها: در ذیل برخی از سرتیفیکیت ها و گواهی نامه های بین المللی تایید شده شرکت گلف وسترن اویل استرالیا را به اختصار معرفی مینماییم:

استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 9001
استاندارد حفاظت از محیط زیست EPL
استاندارد کیفیت از انجمن نفت آمریکا API
استاندارد کیفیت از شرکت آمریکایی Detroit Diesel
استاندارد کیفیت از شرکت آمریکایی GE Global Lab
استاندارد کیفیت از شرکت آمریکایی Mack Trucks
استاندارد کیفیت ازشرکت آلمانی MTU
استاندارد کیفیت ازشرکت آلمانی Deutz
استاندارد کیفیت از Cummins Inc
استاندارد کیفیت از VOLVO Group
استاندارد کیفیت از RENAULT
استاندارد کیفیت از Oronite Chevron

شرکت گلف وسترن به جهت استفاده از مواد اولیه و ادتیوهای با استاندارد تایید شده API و روغن های پایه اوریجینال، خود را به عنوان تولید کننده تایید شده با بالاترین کیفیت روغن های صنعتی در بازار داخلی استرالیا و بازارهای صادراتی معرفی میکند.  برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این شرکت به نشانی: http://www.gulfwestern.com.au و یا به وبسایت فارسی شده محصولات این شرکت به نشانی: http://www.lubrinol.com مراجعه فرمایید.

 
شرکت گلف وسترن اویل ( Gulf Western Oil)