شماره آگهی : 29772

وبسایت لوبرینول (Lubrinol)

شماره تماس : 02133910188

وبسایت لوبرینول (Lubrinol)

لوبرینول با همکاری و کمک از بهترین شرکت های تولیدکننده و برندهای روغن های صنعتی، گریس ها و روان کننده ها در استرالیا و سایر کشورهای جهان و با بررسی و تحقیق بر روی جدیدترین این محصولات تولید شده در جهان برای معرفی و عرضه این محصولات به بازار داخلی ایران فعالیت می نمایند.
خدمات لوبرینول برای صنایع ایران شامل ارائه اطلاعات تکنیکی روغن های مورد نیاز هر صنعت، کمک در یافتن بهترین برای واردات این محصولات و ارايه خدمات حفظ و نگهداری از محصولات در انبارهای سرپوشیده میباشد. همچنین ارایه اطلاعات مربوط به رعایت استانداردهای محیط زیستی و ایمنی، حفظ و نگهداری محصولات در شرایط مناسب، تامین و توزیع محصولات خاص بر اساس نیاز بازار و یا درخواست و اخذ سفارش از صاحبان صنایع و یا توزیع کنندگان ایرانی، پحش و ارائه محصولات با استفاده از سیستم مناسب توزیع روغنها برای مشتریان ایرانی به صورت عمده و یا اختصاصی می باشد.

هدف ما ارتقا سطح کیفی این محصولات وارداتی و عرضه شده در ایران و بالارفتن سطح آگاهی فنی مصرف کننده در تهیه آسان و انتخاب مناسب ترین روغنها، گریس ها و سایر روان کننده های مورد نیاز به بازار ایران میباشد. حفظ سرمایه شرکتها و مصرف کنندگان ایران با ارائه کالاها مطابق با استاندارد جهانی برای افزایش طول عمر ماشین آلات، انواع موتورها و وسایل نقلیه و نهایتا” رضایتمندی صاحبان صنایع و مصرف کنندگان از جمله مهمترین اهداف ما می باشد.

هنر ما حفاظت ، طول عمر بیشتر و هزینه نگهداری کمتر برای سرمایه های شما صاحبان صنایع و مصرف کنندگان عزیز ایرانی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این شرکت به نشانی: http://www.lubrinol.com
وبسایت لوبرینول (Lubrinol)