شماره آگهی : 29773

نمایشگاه انرژی استرالیا All-Energy Australia

شماره تماس : 02133910188

نمایشگاه انرژی All-Energy Australia استرالیا یکی از مهمترین نمایشگاه های انرژی های پاک در این کشور محسوب میگردد. این نمایشگاه شامل تولیدات جدید و نوآوریها در این صنعت در استرالیا و کشورهای دیگر میگردد. این نمایشگاه هرساله در شهر ملبورن و امسال ۱۰ همین سال برگزاری آن میباشد.

https://www.all-energy.com.au/en

هرساله در ماه اکتبر صدها شرکت کننده از استرالیا و سایر نقاط جهان در این نمایشگاه شرکت مینمایند. آنچه در این نمایشگاه میگذرد برای شرکت هایی است که در زمینه های صنایع تولید انرژی و تجارت مربوط به ان مناسب میباشند. همچنین صدها ایده و فن آوری های جدید، کالاهای جدید و فرصت ها بازرگانی نوین در صنایع فوق دراین نمایشگاه برای اولین بار عرضه میگردد.

برای صادرکنندگان و واردکنندگان این صنعت، این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا با مهمترین شرکت های تولید کننده و صادرکننده استرالیایی و غیر استرالیایی بخصوص در زمینه های تولید انرژی از باد و خورشید و استفاده از ضایعات برای تولید انرژیهای پاک رو در رو آشنا شوند، فرصت های جدید و آماده برای صادرات و تهیه تجهزات نوین را کشف وهمچنین برند های جدید و جهانی را در این نمایشگاه شناسایی نمایند.

شرکت سپهر آریا با همکاری دفتر و شرکت PMBA Australia در ملبورن در این نمایشگاه شرکت میکند. و در پایان نمایشکاه گزارشی را برای علاقه مندان به این نمایشگاه به ارمغان خواهد آورد.

صاحبان صنایع، صادر کنندگان و واردکنندگان بحشهای دولتی و خصوصی، مدیران بازرگانی و سایر علاقه مند به این نمایشگاه که به هردلیل قادر به حضور و بازدید از این نمایشگاه نیستند، میتوانند تا قبل از پایان این نمایشگاه، موضوعات مورد نظر خود را به آدرس ایمیل ما اعلام و اطلاعات مورد نظر خود را با پرداخت مبلغی بسیار کمتر از آنچه در این سفر خواهند پرداخت، کسب نمایند. کارشناسان بازرگانی ما که در این نمایشگاه حضور دارند و میتوانند تمام اطلاعات مورد نیاز شما را بطور تخصصی کسب و برای شما ارسال نمایند.
نمایشگاه انرژی استرالیا All-Energy Australia