شماره آگهی : 298741

پوستر دیواری سه بعدی در مشهد-کاغذ دیواری سه بعدی در مشهد-پوستر مشهد-چاپ پوستر دیواری مشهد

شماره تماس : 05136098312

مجموعه دکوراچی در سال 1393 در قالب یک کارگاه تولیدی کوچک در شهرک صنعتی توس مشهد پایه‌گذاری شد. این مجموعه به همت آقای حامد دلجو و با کمک جمعی از دوستان با سرمایه اولیه 25 میلیون تومان تأسیس گردید و با تولید پنل‌های مشبک و سه بعدی ام دی اف کار خود را آغاز کرد. دکوراچی در طول سالیان گذشته از کمند مخاطرات و تهدیدات اقتصادی و اجتماعی عبور کرده و با سرعت فزاینده‌ای مسیر رشد و بالندگی را پیموده است. در طول این سال‌ها محصولات و تولیدات دکوراچی متنوع‌تر شده و همکاران و تولیدکنندگان دیگری به جمع ما اضافه شده‌اند. تولیدکنندگانی که همگی با شرایط و ضوابط دکوراچی موافقت کرده و قوانین یکسانی را پذیرفته‌اند. این قوانین همگی در جهت حصول رضایت مشتری، کاهش هزینه‌ها، و تحکیم نام تجاری بنا نهاده شده‌اند.



آدرس شرکت: مشهد، کیلومتر 12 بزرگراه مشهد قوچان(جاده سنتو)، پارک علم و فناوری خراسان، ساختمان اصلی، طبقه اول، واحد 409A

دفتر فروش: مشهد، بلوار فرامرز عباسی، بین فرامرز عباسی ۳۶ و ۳۸، پلاک ۵۵۴

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ (به جز ایام تعطیل)
شماره‌های تماس:
۷۶ ۵۳ ۳۶۰۱ - ۰۵۱
۲۴ ۲۴ ۳۶۱۱ - ۰۵۱
۱۶ ۵۴ ۳۶۰۸ - ۰۵۱
۱۲ ۸۳ ۳۶۰۹ - ۰۵۱




پس ازکاغذهای دیواری، پرطرفدارترین تکنیک تزئین دیوار از لحاظ مناسب بودن قیمت، پوسترهای دیواری هستند و روز به روز تکنیک تولید آن پیشرفته تر می شود و انواع بسیار متنوع و طرح های بسیار زیبایی دارند.

امروزه باتوجه به بالا رفتن کیفیت چاپ ها، تصاویر بسیار متنوع و با کیفیت بالایی تولید شده است. وقتی طرح‌های پوستر دیواری را مشاهده می کنید متوجه می شوید که دسته بندی گسترده‌ای در تمام زمینه‌ها دارند و برای سلایق و مشاغل مختلف، طرح ها و تصاویر متفاوتی دارند. این پوستر با بعد دادن، مکان را بازتر و شیک‌ترمی کند و به فضا حس واقعی می‌بخشد.

پوستر های سه بعدی و کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

پوستر های دیواری را به اصطلاح انگلیسی “wall mural” می نامند.

تفاوت پوستر دیواری با کاغذهای دیواری در مشخص بودن سایز آن ها و طرح های آن ها است که برای محدوده مشخصی طراحی می شوند که به صورت مترمربع در بازار سفارش می دهند. یکی دیگر از نکات مهم و قابل تمایز بین کاغذ های دیواری و پوسترهای دیواری ، کیفت چاپ و نوع کاغذ می باشد.

پوستر های دیواری را می توان در اندازه های مشخص و استاندارد و یا متغیر و سفارشی تولید کرد. شما می توانید طرح و عکس مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کرده و سفارش دهید. لازم به ذکر است قیمت پوستر دیواری سه بعدی بسته، به سایز انتخابی شما و جنس کاغذ انتخابی شما تغییر پذیر می باشد. وقتی سفارش خود راثبت می کنید؛ می توانید پوستر مورد نظر خود را با اندازه دلخواه و جنس کاغذ مورد نظرتان ثبت کنید و در هنگام ثبت می توانید استعلام قیمت نمایید.

به طور کلی، هنگام بررسی قیمت ها، سایز استاندارد پوستر ها با قیمت نمایش داده میشود.
پوستر دیواری سه بعدی در مشهد-کاغذ دیواری سه بعدی در مشهد-پوستر مشهد-چاپ پوستر دیواری مشهد