شماره آگهی : 312182

مهندس برق الکترونیک اماده بکار

شماره تماس : 09197225539

مشاوره صادرات واردات و خدمات فنی مهندسی
فناوری اطلاعات - برق الکترونیک . صنایع . گردشگری , آموزش و بیمه
09197225539- ایمیل: harz@chmail.ir
مدیریت محترم شرکت...:
با سلام و احترام
احتراما بنا به درخواست و استخدام نیروی انسانی متخصص آن شرکت معظم.روزمه کاری اینجانب آقای مهندس ع ح با نظر مساعد به محضر جنابعالی بپیوست تقدیم میگردد.خواهشمند است ملاحظه فرمائید. . با تشکر و احترام. مهندس ع م10/3/99 تلفن 09197225539- ایمیل harz@chmail.ir
تحصیلات:
- دانشجوی انصرافی مهندسی ارشد (کارشناسی ارشد) مهندسی برق الکترونیک فناوری اطلاعات IT گرایش مخابرات امن و رمزنگاری از فنی ترین دانشگاه دولتی ایران- علم و صنعت ایران- تهران 1395
- کارشناسی مهندسی برق گرایش الکترونیک از واحد بین المللی ....-(استان تهران)1393.
- کاردانی فنی تخصصی برق الکترونیک از واحد بین المللی ..... (استان تهران)1389
- مهندسی (کاردانی تخصصی)صنایع گرایش تکنولوژی صنعتی از واحد تهران ..... -1380
متولد: /1350- تهران. منظم و اراسته خوشتیپ و سالم .معافیت کفالت دائم(فوت پدر و مادر).اهل تهران و سکونت اجباری در منطقه بالای شهر(یکی از شهرهای شمالشرق استان تهران).مجرد.
تخصص:
1- دارای کارت مدیرت آموزشی با رتبه عالی پداگوژی(97/100)از سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور.
2- کارتهای مربی رسمی نقشه کشی صنعتی و برق خودرو از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور.
3- گواهینامه های فنی بین المللی نقشه کشی ساختمان با رتبه ممتاز.تراشکاری.برق صنعتی و ساختمان کارور رایانه درجه یک.تعمیر لوازم خانگی.تعمیر ماشین آلات.حسابداری و دفترداری.کارآفرینی و مهارت کسب و کار از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مراجع رسمی کشور.گواهینامه پایه سه و.
4 - گواهینامه CGC1زبان انگلیسی از نماینده رسمی دانشگاه اکسفورد در ایران. با توجه به فوت پدر و مادر و مجردی و پاسپورت معتبر,آماده سفر و اقامت در کشورهای خارجی بخصوص اروپا و امریکا.
5 - لوح تقدیرخبرنگار شایسته خبرگزاری ایسناISNA.عضو فدراسیون ورزشهای رزمی ایران. کاراته.
سوابق کاری:
-مدیر اجرائی و بازبین طرح سرشماری صنعت ومعدن مرکزآمار ایران.با گواهی حسن انجام کار.
-مدیر آموزشی و مربی مرکز صنایع چوب.جهاد کشاورزی.پایان دوره با گواهی حسن انجام کار.
- کارمند و مدیر فنی انجمن فناوران صنایع و معادن با سابقه بیمه و گواهی حسن انجام کار.
- نماینده فرمانداری یکی از شهرهای شرق استان تهران در وزارت صنایع و معادن 1373.
- فعالیت در امور صنایع(سیستمهای مدیریت و بهبود کیفیت) با مجوز رسمی از وزارت صنایع و معادن.
- طراحی وساخت مولتی دتکتورها(آشکارسازهای دود.صدا.بو وحرارت و..)تابلو نمایش روان و تعمیرات طراحی ساخت.نصب وفروش تجهیزات الکترونیکی.سیستمهای الکترونیکی خودرو.نمایندگی بیمه پاسارگاد
- فعالیت در یکی ازعظیم ترین شرکتهای تولید و بازسازی دستگاههای حفاری وسیستمهای الکترونیکی PLC تحت زیمنس در داخل ایران و خارج از کشور(آذربایجان شوروی بودم) در آذر94.و موارد دیگر.
-7 سال فعالیت در امور گردشگری از شناخت بازار تا اداب و فرهنگ و اخذ ویزا و اقامت و تور بویژه مکانهای اقامتی بویژه سوئیت باغ ویلا و برگزاری جشن از شرق تهران"دماوند "تا غرب"کردان کرج".
-7سال فعالیت درامورخرید فروش اجاره تخصصی فقط"زمین باغ ویلا"درشهرهای شمالشرق استان تهران
از سال90 بنا به ارتباط با تجار و افراد خارجی از تهیه و رزرو مکان در ایران(مثل هتل هما تهران) و تائیدیه آن برای اجازه ورود به کشور و اقامت تا تهیه بلیط الکترونیکی پرواز غیره مستقیم (دوبی-تهران) واقامت در هتل همای تهران و ملاقات ها وهماهنگی با توریست ها و تجار خارجی را تماما برعهده داشته
حدالقل حقوق خالص درخواستی 8میلیون تومان (فروردین 99 نه بعدا) برای فقط176ساعت کار روزانه غیرفنی "یک کارمند ساده که فقط با کاغذ کار داره از 8صبح تا 14بیش از5میلیون تومان میگیره با کلی اضافه کار و بیمه ومزایا و جا گرم و نرم و کار راحت کولر گازی و تهویه مطبوع مثل بانکها و ادارات". (مازاد بر185 ساعت یا کار فنی بخصوص فنی و برق قدرت و الکترونیک و مخابرات که فنی ترین امور هستند قطعا خالصی بالای 9 میلیون تومان در ماه است در سال 99) برای فقط یک عنوان شغلی نه توقع قد10تا آدم آنهم تخصصی و فنی (مثل توقع امور محوله همزمان!؟ آنهم صد تا کار که نشان از برده داری کارفرماست) ولی حقوق یک نفرعادی 2 تومنک!؟.امروزه هرعمله بنا راحت بالای7-9میلیون تومان دارد.
- همکاری و انجام پروژه های مشترک فقط با شرایط کاری و درآمدی خوب امکانپذیرست.
– ترجیحا شمال شهر تهران.آچار فرانسه مفتی نیستم ولی دست به آچارم خوبه.با روزی 30هزارتومان کرایه ماشین ارزش داشته باشه. فقط با قرارداد دائم از روز اول مشخص و معین با قرارداد مشخص در : 1- نوع کار مشخص و معین.(فقط یک عنوان نه100تا مانند تعمیر تخصصی برد-اموزش-اوامر مدیر و..)
2- ساعتکارکرد
3- وضعیت استخدام بیمه و میزان حقوق مزایا و سرویس تردد.
نه موقت و آزمایشی و پروژه ای که فقط شارلاتان کلاهبردارند. با پرداخت منظم ماهیانه نه3ماه بعد بی بیمه دنبال حقوقم بدوم آیا بگیرم یا نگیرم ولی حقوقم در دست کارفرما بعنوان سرمایه اش تولید ثروت میکند + حتما بیمه تامین اجتماعی و حتما بیمه تکمیلی + حتما سرویس تردد و در موارد ساعاتکار بیش ساعت 14 حتما غذای خوب گرم +سایر مزایا برابر قانون کار.مهم امنیت شغلیه.ترجیحا فعالیت در امور دیپلماتیک گردشگری و توریستی بازرگانی خارجی و خدماتی نه تعمیرات با دستگاههای کثیف و زنگ زده و آلوده به عوامل بیماری زا در محیطهای باز در گرما و سرما یا تولید کارخانه ای با توقع 100 نفر تخصصی همزمان! .بامحیطی تمیز قدردان منظم آرام تحقیقاتی هدفمند با تکنولوژیHIGH TECH که خودشان بدانند چیکار میکنند نه ضرر بدهند یا با بیگاری از عمر زحمت دانش پول دیگران بخواهند بسود ثروت برسند.بیمه تامین اجتماعی تا خرداد99پرداخت شده .
همانطور که شما آدم پشت میزی نمیخواهید,من هم حقوق پشت میزی نمیخواهم حقوق متخصص فنی بالاست
احترام اعتماد سپاس و پیشرفت متقابل در کیفیت کاری برای خودم و محل کارم سرلوحه کاری من است.
با توجه به فرصتهای شغلی دیگر و شرکت در دوره های اموزشی مهلت پذیرش و پاسخگوئی3 روزکاری است. لطفا فقط در صورت پذیرش شرایط رزومه بخصوص حقوق درخواستی وعقد قرارداد دائم بدون ضامن وسفته"غیرقانونی" تماس داشته باشید نه بیهوده فرم پر کردن ودیدار با اتلاف وقت و هزینه تردد.
مهندس برق الکترونیک اماده بکار