شماره آگهی : 316583

فروشگاه پازل کودکان

شماره تماس : 02633508898

جورچین یا پازل نوعی وسیله سرگرمی است که در آن بازیکن قطعات کوچک بریده شده (معمولاً مقوایی) را در کنار هم می‌چیند تا تصویر اولیه ساخته شود.
البته امروزه پازل‌ها در جنس‌های دیگری همچون چوب، فوم و … نیز موجود می‌باشند.
فوائد پازل برای کودکان
پازل‌ها از جمله اسباب بازی‌های مورد علاقه اکثر کودکان و حتی بزرگسالان است که علاوه بر جنبه سرگرم‌کننده ای آن، برروی رشد کودک تاثیرهایی مثبت و سازنده دارد
پازل، قطعات بریده یا جدا از هم یک تصویر است که با قراردادن آنها در محل خود، تصویر اصلی به دست می‌آید. پازل‌ها، با توجه به نوع آموزش، موضوع، فرم و شکل به صورت‌های گوناگونی ساخته می‌شوند.
به وسیله این بازی ،کودک مفهوم نظم را درک می کند و تفکر منطقی در او ایجاد می شود. حس کنجکاوی کودک را تحریک می کند و او را وادار می سازد تا قوای ذهنی خود را در جهت رسیدن به هدف به کار گیرد.
این بازی به کودک می آموزد که چگونه از راه منطقی به حل مسائل بپردازد.

فروشگاه پروفسور کوچولو یکی از محصولاتی که به فروش میرساند انواع پازل است
که در گروه سنی یک سال تا هشت سال به بالا انواع بپاز را به مشتریان عزیز ارائه میدهد .پازل یکی از مهیج ترین وسایل بازی در بین کودکان ونوجوانان است و همچنین موجب بالا رفتن هوش در کودک نیز میشود به طور کلی اگر میخواهید یم وسیله ی بازی کاملا روانشناسی شده از دید صاحب نظران را برا یکودکان و نوجوانا خریداری کنید بهترین انتخاب شما پازل خو اهد بود
فروشگاه پازل کودکان