شماره آگهی : 318525

طراحی سایت استخدام طراح سایت

شماره تماس : 09123865076

طراحی انواع سایت اگر می‌خواهید یک وب سایت قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت و سئو را رعایت کنید . طراحی سایت، استفاده از سئو و تکنیک‌های آن در وب سایت نیاز به دانش ویژه‌ای دارد از این‌رو بهتر است طراحی وب سایت، افزایش رتبه و بهینه‌سازی آن را به یک تیم متخصص بسپارید.


ارائه خدمات طراحی سایت استخدام طراح سایت


اگر می‌خواهید یک وب سایت قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت و سئو را رعایت کنید . طراحی سایت، استفاده از سئو و تکنیک‌های آن در وب سایت نیاز به دانش ویژه‌ای دارد از این‌رو بهتر است طراحی وب سایت، افزایش رتبه و بهینه‌سازی آن را به یک تیم متخصص بسپارید.

یک شرکت طراحی سایت استخدام طراح سایتمی تواند خدمات طراحی سایت با موضوعات مختلف برای اشخاص ، شرکت ها یا  سازمان را  ارائه ‌نماید  و باید در تمام زمینه‌های تجاری آماده ارائه خدمات طراحی سایت باشد زیرا همانطور که می‌دانید طراحی سایت اولین  و مهمترین گام برای ورود به تجارت الکترونیک است.

برای انتخاب بهترین  شرکت طراحی سایت معمولا شما قبل از هر چیز در اینترنت جستجو می‌کنید تا گوگل با رعایت قوانین که هر کدام از این شرکت‌ها رعایت کردن می‌توانند رتبه بندی شوند. شما حتما برای یافتن بهترین چیز دنبال آن فقط در صفحه اول بلکه رتبه اول می‌گردید به همین دلیل شرکت‌های طراحی سایت برای ارائه خدمات خود به مشتریان باید تلاش کنند طبق استاندارد گوگل رتبه سایت خود را بالا ببرند.

هرچقدر نمونه کارهای بهتری تولید شده باشد از دید مشتری این شرکت در کار خود استخدام طراح سایتاست .

وب برتر ارائه دهنده خدمات طراحی سایت استخدام طراح سایت


با طراحی وب ریسپانسیو – واکنش‌گرا – و کاملا سفارشی و اختصاصی و براساس نیاز و سلیقه کارفرما، سایتی منحصربفرد و استخدام طراح سایترا برای مشتریان طراحی و پیاده‌سازی می‌نماید. راهکارهای ما برای صنوف مختلف ازین جمله می‌باشند: طراحی سایت املاک، حقوقی، پزشکی، خبری، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی. در کدنویسی قالب طراحی سایت استخدام طراح سایتتمامی اصول اولیه سئو سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات طراحی وب سایت در وب برتر ، سئو و بهینه سسازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری همزمان با ساخت سایت در مقایسه با طراحی وب عموما معمولی و کند سایت‌های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می‌شود. همچنین خدمات پشتیبانی سایت وب برتر ، بنا به رسالت و سابقه نزدیک به یک دهه خدمات تخصصی وب در کنار طراحی وب با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان انجام می شود .

ویژگی های طراحی سایت در وب برتر


طراحی سایت حرفه در وب برتر  با ویژگی های برتر از جمله موارد زیر ارائه می‌گردد:



  • رقابت با طرح های انجام شده و ارائه بهترین طراحی برای برتر مشتری در صنف خود

  • طراحی وب سایت با php یا زبان برنامه نویسی پایتون بنا بر نیاز

  • طراحی سایت مطابق رابط کاربری زیبا و آسان

  • توجه به تجربه کاربری برای راحتی کاربران و افزایش درخواست خرید

  • کد نویسی استاندارد و مطابق با دانش روز دنیا برای کلیه طراحی های سفارش داده شده

  • توجه خاص به برند و گروه و نحوه طراحی سایت برای آنها مطابق با برند مشتری

  • طراحی وب سایت ریسپانسیو – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ موبایل و تبلت

  • عدم نیاز به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده

  • برنامه نویسی و طراحی سایت استخدام طراح سایتداینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت

  • ارايه پنل مدیریت آسان و فارسی بدون نیاز به دانش کد نویسی و دانش دیگر

  • رائه آموزش‌های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه تهیه فیلم آموزشی

  • کدنویسی سایت با استانداردهای طراحی وب و سئو جهت افزایش رتبه سایت در گوگل

  • استفاده از ایده‌های روز برای طراحی وب سایت خلاقانه


برای موفقیت در اینترنت، طراحی سایت به تنهایی کافی نیست


یک سایت خوب و حرفه ای، ابزاری است که می تواند شما را به بهترین نحوه ممکن به مخاطب معرفی کند . در واقع مخاطب نه تنها باید جذب وب سایت شود، بلکه باید بتواند به ساده ترین شکل ممکن به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. همچنین یک سایت مدرن با سرعت مناسب لود می شود و در مقیاس های مختلف بازخورد مناسبی از خود نشان می دهد به عنوان مثال وقتی که کاربر سایت شما را از طریق موبایل نگاه می کند، یک سایت خوب بهترین حالت چیدمان را به او نمایش می دهد و کاربر به راحتی می تواند اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کند.

یکی از مهمترین ویژگی های سایت های طراحی شده توسط وب برتر  باید در  گوگل نتیجه مناسبی کسب می کنند و همین موضوع باعث می شود که ترافیک ورودی سایت افزایش پیدا کند، همانطور که می دانید سایتی که بازدید نداشته باشد عملا ارزشی نخواهد داشت. ب

در نظر داشته باشید که اگر شما بهترین سایت دنیا را نیز از نظر امکانات داشته باشید، باز هم به تنهایی برای موفقیت کافی نخواهد بود و شما باید بتوانید محتوای مناسب و استخدام طراح سایتدر آن قرار دهید تا از طریق محتوا مخاطب خود را جذب نمایید. کارشناسان وب برتر پس  از طراحی سایت نیز در کنار شما خواهند بود و شما را در تمام مسیر راهنمایی می کنند و حتی در طول زمان با تغییراتی که در نیازهای مخاطب و روند جستجوی جامعه بوجود می آید به شما مشاوره لازم را خواهند داد تا بتوانید خود را بروز کنید. در نظر داشته باشید که یک سایت استخدام طراح سایتمانند باید پویا بوده  و در طول زمان در حال تغییر است و بنابراین طراحی سایت هرگز نقطه پایانی نخواهد داشت و شرکتی برای یک کار استخدام طراح سایتمناسب است که بتواند در تمام مسیر در کنار مشتری باشد و به غیر از مسائل مرتبط با طراحی سایت در زمینه های مربوط به دیجیتال مارکتینگ نیز در کنار مشتری باشد.

مهم ترین مهره وب سایت شماست


همه گیر شده است  و مخاطبین شما در فضای اینترنت ، محصولات و خدمات مورد نیاز خود را جستجو می کنند . بازاریابی و فروش سنتی کم رنگ شده است و جای خود را به بازاریابی دیجیتال داده است . با توجه به شرایط کنونی وب سایت شما مهمترین مهره شما در تجارتتان است . اگر می خواهید محصولات و خدمات خود را معرفی و به فروش برسانید ، وب سایت شما می تواند این کار را برای شما انجام بدهد .

بله شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک برای معرفی و فروش بسیاری از محصولات می تواند شما را یاری کند، اما شما در این شبکه های اجتماعی بدون داشتن یک وب سایت اختصاصی احساس کمبود خواهید کرد .

وب سایت شما اولین معرف مجموعه  شماست


بسیاری با دیدن وب سایت شما در مورد برند و ماهیت و اعتبار شما می دهند . اگر شما برای جذب مشتری خود مبحلی شیک و مرتب دارید بسیار خوب است اما باید همین دید را در مورد فضای مجازی و وب سایت خود هم داشته باشید . وب سایت استخدام طراح سایتمی تواند برند شما را اعتبار ببخشد و باعث افزایش فروش شما بشود .

از جستجوهای موبایل قافل نشوید - برای طراحی سایت استخدام طراح سایت


بیش از 65 درصد از جستجوهای گوگل مربوط به گوشی های همراه است . پس در طراحی سایت حتما باید به این مسئله توجه لازم را داشته باشید . وب سایتی که طراحی می کنید باید در گوشی موبایل ظاهری آراسته و گویا داشته باشد . به راحتی به  صفحات سایت دسترسی داشت و خدمات و محصولات را سفارش داد .

وب سایت شما باید مطابق برند شما باشد برای طراحی سایت استخدام طراح سایت


رنگ آمیزی و متون و تصاویر و نحوه بازاریابی دیجیتال در وب سایت شما باید همراستای برند شما باشد . از رنگ های لوگوی خود به صورت استخدام طراح سایتدر وب سایت خود استفاده کنید . نوع فونت، رنگ ، تصاویر سایت شما باید مطابقت کامل با برند شما داشته باشد .

 

وب سایت شما باید فروش شما را افزایش دهد .برای طراحی سایت استخدام طراح سایت


در طراحی سایت به این مسئله توجه کنید که همه جیز بای منجرب به افزایش فروش بشود . وگرنه هزینه خود را به هدر داده اید . طراحی زیبا باید بتواند برند شما را استخدام طراح سایتمعرفی کند . معرفی محصولات باید بتواند محصولات شما را به خوبی معرفی و ویژگی ها و مزیت های شما را نشان دهد . اما کافی نیست فروش شما باید افزایش یابد .

سئو سایت باید بتواند بازدید هدفمد شما را افزایش دهد . اما اگر سئ خوبی دارید اما فروش مناسبی ندارید، هدف خود را گم کرده اید وب سایت شما باید بتواند فروش شما را افزایش دهد . پس علاوه برداشتن زیبایی و سئو خوب باید بتوانید نرخ تبدیل بازدید کننده به خریدار را افزایش دهید . برای این کار باید روی تجربه کاربری سایت خود توجه کنید .

 

 رقابت کنید ، وب سایت شما باید یک سر و گردن از رقبایتان بهتر باشد


این سئوال را از خود بپرسید مرا بازدید کننده باید از شما خرید کند . اگر می خواهید فروش شما از رقبایتان بهتر باشد باید سایت بهتر  و استخدام طراح سایتتری داشته باشید . زیبایی سایت شما باید از سایت رقیبتان بهتر باشد . محصولات و خدمات و ویژگی ها و برتری خود را باید دفر ساییتان به خوبی معرفی کنید .

سئو و طراحی سایت


سئو و بهینه ساز شامل فاکتورهای فراوانی است . در سئو مربوط به صفحه و سئو تکنیکال از جمله مواردی است که باید طراحی و انتخاب قالب و طراحی اختصاصی سایت مد نظر قرار بگیرد . همچنین در درج مطالب و تولید محتوای سایت باید فاکتورهای سئو را مراعات نمود .

سئو باعث افزایش بازدیدهای هدفمند و اعتبار شما می شود . این که شما در گوگل چه رتبه ای دارید باید در طراحی سایت مد نظر باشد .

 

طراحی سایت استخدام طراح سایت باید ساختار منظم و کاملی داشته باشد


بازدید کننده شما باید به راحتی به صفحات خدمات ، محصولات ، معرفی شما ، اطلاعات تماس ، سفارش دسترسی داشته باشد . شما باید بتوانید با یک ساختار مرتب و هدفمند بازدید کننده را به خرید تشویق کنید . اما اگر ساختاری گیج کننده و ناقصی داشته باشد ، حتی اگر بازدید خوبی داشته باشد ، فروشی نخواهید داشت .

 

سرعت سایت عامل مهم در طراحی سایت استخدام طراح سایت


به راحتی می توانید مشتری از دست بدهید . کندی سایت باعث می شود که بازدید کننده شما بدون آنکه به دیگر فاکتورهای سایت شما توجه کند ، سایت شما را بسته و گوگل برای جستجوی دیگر برگرد . چگونه می توان سایتی با سرعت مناسب داشت . کد نویسی استخدام طراح سایتو دقت در درج مطالب و تصاویر از عوامل موثر بر سرعت سایت می باشد .

 

امنیت سایت  و طراحی سایت استخدام طراح سایت


یک سایت هک شده اعتبار برند شما را از بین می برد . این گفته که سایت من هک نمی شود اصلا درست نیست . هکرهای زیادی هستند که با دلایل متفاوت مبادرت به هک یک سایت می شوند . دقت کنید که طعمه در دسترسی نباشد . امنیت تنها رعایت فاکتورهایی نیست ، بلکه علاوه بر هاردنینگ سایت دایم از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و مراقبت های لازم و دوره ای از سایت داشته باشید . سایت باید به گونی مراقبت بشود که هک نشود و در صورت هک به راحتی بتوان به وضعیت ثبات بر گردد .

در طراحی سایت به امنتی سایت توجه کنید .

متدی را برای طراحی سایت استفاده کنید که کهنه نشود


هر روز تکنولوژی تغییر می کند و وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که بعد از گذشت یک سال

یا بیشتر نیاز نباشد از ابتدا طراحی شود . امروز متدهایی وجود دارد که به صورت دوره ای به روزرسانی می شود ، این متدها بهترین روش برای طراحی سایت هستند .

مشتریانی داریم که می خواهند از پایه سایتشان اختصاصی نوشته شود ، باید به این نکته توجه کنند که به روز رسانی وب سایت هزینه بسیار بالائی دارد و استفاده از روش های دیگر می تواند گزینه بهتری برای آنها باشد . مثلا وردپرس سیستم ای است که توسعه دهنده گان بسیاری هر روز روی هسته نرم افزار ، قالب و افزونه های آن کار می کنند . به جای آنکه سایت اختصاصی طراحی کنید می توانید از وردپرس با قالب اختصاصی استفاده کنید .

البته در سایت های با موضوع مشخص که وردپرس نتواند گزینه مناسبی برای آن باشد ، گزینه کد نویسی اختصاصی و پایه بهترین انتخاب می باشد . مثلا در سایت های آگهی نامه بهتر است شما از کد نویسی اختصاصی استفاده کنید .

طراحی سایت با وردپرس


سایتهای وردپرسی به سرعت در حال تسخیر دنیای وب هستند. وردپرس در بدو امر، سیستم مدیریت محتوایی بود که برای وبلاگ نویسی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از سایت‌ها از این سیستم استفاده می‌کنند. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و به دلیل داشتن افزونه های متنوع، می تواند نیازهای مشتریان را برطرف نماید. برای داشتن یک سایت وردپرسی بهتر است از هاست‌های لینوکسی استفاده کرد.

1. ساخت سایت وردپرسی


ساخت و مدیریت یک سایت وردپرسی به مراتب از یک سایت که بصورت اختصاصی کدنویسی می گردد راحت تر است زیرا آموزش های آن در تمامی سایت های دنیا و به زبان های مختلف وجود دارد.

2. قیمت طراحی سایت وردپرس


قیمت طراحی یک سایت وردپرس کاملا بستگی به نیاز های شما دارد ولی بصورت متداول این هزینه بین 2 تا 12 میلیون تومان قابل انجام است که رابطه مستقیمی با زمان انجام پروژه دارد.

3. هسته وردپرس بصورت متن باز ارائه می شود


متن باز بودن WordPress به این معناست که توسعه دهندگان وب می‌توانند افزونه ها و کدهای مورد نظر خود را به آن اضافه کنند و آن را در اختیار سایر افراد قرار دهند.

4.مدیریت سایت وردپرسی براحتی امکانپذیر است


هر فردی با حداقل دانش وب و بدون نیاز به دانش طراحی سایت براحتی می تواند یک وبسایت وردپرسی را مدیریت کند. نحوه چینش منوها، تقویم شمسی در تمام افزونه ها، نصب راحت و سریع افزونه های متنوع و پشتیبانی کامل از بان فارسی از مهمترین امکانات وردپرس است.

5. افزونه های متنوع


بی شک مهمترین دلیل برتری وردپرس بر سایر رقبا، تنوع بی نظیر پلاگین های کاربردی است. برای هر منظوری حداقل 5 توسعه دهنده مختلف، افزونه های کاربردی را توسعه دادند.

6. توسعه سریع افزونه های دلخواه


حتی اگر افزونه مورد نظر شما وجود نداشته باشد براحتی و بر اساس متن باز بودن هسته وردپرس، این امکان وجود دارد که افزونه دلخواه خود را تولید کنید.

7. ساخت سایت با وردپرس


برای چنین منظوری کافیست کانفیگ اولیه هاست و همچنین خطاهای احتمالی در نصب وردپرس را بدانید، پس از آن دانش ساخت صفحات ، نصب پوسته و افزونه های مختلف به شما یک طراحی سایت با وردپرس را آموزش داده است
طراحی سایت  استخدام طراح سایت