شماره آگهی : 318696

تاتامی طرحدار

شماره تماس : 09100160601

تاتامی طرح دار آسیافوم مناسب جهت پوشش اتاق کودک و مهد کودک می باشد. این نوع کفپوش با دارا بودن نقش و نگار های مختلف جذابیت بیشتری برای کودکان ایجاد می‌نماید. رنگ‌های شاد و نقش‌های این نوع کفپوش تاتامی باعث زیبایی اتاق و شادی و نشاط کودک گردیده و نرمی و لطافت آن سلامتی و آرامش کودک و به دنبال آن آرامش والدین را تضمین می‌نماید. کفپوش تاتامی طرح دار آسیافوم علاوه بر زیبایی اتاق کودک و نشاط و آرامش او می‌تواند وسیله‌ای  برای سرگرمی و آموزش وی نیز باشد.
 تاتامی طرح دار آسیافوم دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز می‌باشد. وجود فوم مرغوب و بدون سطوح خراشنده در این کفپوش و بهداشتی بودن آن، باعث سازگاری این کفپوش باپوست لطیف و حساس کودکان شده است.

تمیز بودن کفپوش اتاق کودک و مهدکودک از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا پوست کودکان به‌طور مستقیم با کفپوش در تماس بوده و در سنین پایین‌تر ممکن است اشیایی را از روی زمین برداشته و در دهان خود قرار دهند.  تاتامی طرح دار شرکت آسیافوم قابل شستشو بوده، آب به داخل آن نفوذ نمی‌کند و به‌راحتی خشک می‌شود.

ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ cm

رنگهای آبی،قرمز،زرد،سبز،نارنجی،طوسی،مشکی،

ظاهر _ بضورت تاتامی ۱*۱ و داخل آن طرح گل و اشکال میباشد.

قطر ۲۰ میل _ ۲۵ میل _ ۳۰ میل
www.instagram.com/asiafom

#تاتامی_آسیافوم #تاتامی_طرح_دار #تاتامی_عروسکی #تاتامی_طرحدار_آسیافوم #قیمت_تاتامی_عروسکی #تاتامی #کفپوش_طرحدار #تاتومی #قیمت_تاتامی_آسیافوم #تاتامی_اتاق_کودک #تاتامی_فانتزی #تایل_تاتامی #تولید_تاتامی_طرحدار #مرکز_پخش_تاتامی #تاتامی_اتاق_کودک #آسیافوم
تاتامی طرحدار