شماره آگهی : 319374

میز کنسول با پایه های استیل و طرحی بسیار شیک

شماره تماس : 09123865076

میز کنسول با پایه های استیل و طرحی بسیار شیک - این طرح پایه های فلزی با الگوی بسیار زیبایی دارد و جنس باکس از ام دی اف طرح دار می باشد - از مزیت های این میز کنسول کشودار بودنش هست .


برای دیدن مدلهای متنوع دیگر کلیک کنید



خرید میز کنسول باید با توجه به سلیقه شما و سبک منزل شما انجام بشود . شما باید در انتخاب میز مورد نظر خود اندازه میز و فضاو اندازه منزل خود را در نظر بگیرید . یک میز کوچک برای یک منزل بزرگ مناسب نخواهد بود و همین طور یک میز بزرگ برای فضای مسکونی کوچک نیز مناسب نیز .
سلیقه شما برای خرید میز کنسول از همه چیز مهمتر است . حتما خوش سلیقه هستید پس به نظر خود احترام بگذارید اما قبل از آن مدلهای مختلف را نگاه و بررسی کنید . تصور کنید فلان میز در منزل شما است و چگونه خواهد بود .
ما نکات مهم دیگری را که برای خرید میز کنسول نیاز هست را به زبان ساده برایتان شرح می دهیم . حتما شما بسیاری از آن را می دانید اما یک مرور بد نیست و ممکن است به خرید شما کمک کند .

یکی از بزرگترین و چشم نواز ترین وسایل خانگی در طراحی و تزئین دکوراسیون آن، میزهای کنسول هستند که عمدتا به همراه آینه ای مخصوص به خود در بازار بفروش رسانده می شوند.
امروزه میزهای کنسول از تنوع مدلی و رنگ های بسیار مختلف برخوردار شده است که همین امر سبب قدری پیچیدگی در فرآیند انتخاب و خرید آنان شده است؛ به همین منظور لیست بیست برآن شده است تا شما را در ادامه این مطلب از خود با راهنمای خرید میز کنسول بیشتر آشنا نماید.

نکات مهم هنگام خرید میز کنسول


اندازه میز کنسول :


مثل همیشه اولین نکته ای که برای خرید میز کنسول باید به آن توجه کنید، اندازه مورد نظرتان است که بایستی در تناسب کافی با میزان بزرگی و یا کوچکی فضای شما در منزلتان باشد تا بتواند به خوبی در تزئین و دیزاین دکوراسیون داخلی منزل تان موثر ظاهر شود.

طراحی میز کنسول :


نکته مهمی که در انتخاب میز کنسول به آن باید توجه کرد ، زیبایی و طراحی آن است . میز کنسول باید مد روز باشد و از میز های از مد افتاده و قدیمی خرید نکنید . طراحی و نوع متریال استفاده شده و هماهنگی آن و ظرافت استفاده شده در ساخت میز از نکات مهم می باشد .

 

ظراف ساخت :


از نگاه دور و یا دیدن یک عکس شاید شما بگوئید این میز مناسب است اما باید آنرا از نزدیک بررسی کنید . ظاهر میز کنسول باید بدون نقص و بی عیب باشد دقت در ساخت یکی از عوامل مهم می باشد . این می تواند شما را مطمئن کند که مقاومت و ماندگاری میز نیز مناسب خواهد بود .

 

هماهنگی با دکوراسیون شما :


یکی از نکات مهم داشتن هماهنگی و زیبایی کل مجموعه دکوراسیون شما هست - شاید یک میز کنسول به خوبی زیبا باشد اما اصلا برای فضای دکوراسیون منزل شما مناسب نباشد . البته هماهنگی تنها رنگ نیست بلکه گاهی تضاد رنگی و ترکیب بندی ها مختلف می تواند فضایی یک پارچه و همگون ایجاد کند.

 

جنس بدنه میز کنسول :


بطور کلی میزهای کنسول در دو سبک چوبی و فلزی طراحی و تولید می شوند .

در هر کدام از این دو سبک نیز سازندگان از متریال های صنعتی مرغوبی برای ساخت محصولاتشان استفاده می کنند. به هر حال توجه داشته باشید با اینکه میز کنسول یک محصول دکوری و ثابت در هال و پذیرایی خانه شما است اما باید از جنسی مستحکم و هماهنگ از نظر بافت ساختاری خود با دیگر وسایل خانگی تان برخوردار باشد.

جنس روکش میز کنسول :


علاوه بر جنس بدنه، توجه به جنس روکش میز کنسول نیز از دیگر نکاتی است که به هنگام خرید این قبیل از محصولات باید به آن توجه داشته باشید. فراموش نکنید پیش از فاکتورهای ظاهری، توجه به ضدخش بودن و همچنین مقاومت روکش در برابر رطوبت و فشار از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کابین قفسه و تعداد آن:


نکته مهم بعدی مربوط به کابین یا همان فضاهای کابینت مانندی است که در اکثر میزهای کنسولی از آن ها استفاده شده است. البته چنانچه شما تمایل داشته باشید، هم در بازار با مدل های آماده ای می توانید مواجه شوید که فاقد کابین باشد و هم می توانید بسته به سلیقه خود یک مدل بدون کابین سفارش دهید؛ اما ما توصیه می کنیم با توجه به محل قرار گرفتن میز کنسولتان، نسبت به وجود کابین و یا عدم وجود آن بر روی محصول مورد نظرتان اقدام فرمایید؛ یعنی میزهای کنسول راهرو می توانند فاقد این موضوع و میزهای کنسولی که در پذیرایی مورد استفاده قرار می گرند، دارای آن باشند.

در و تعداد آن:


بسته به کابین های موجود بر روی میزهای کنسول، تعداد درهای این قبیل از محصولات خانگی نیز شمارش می شود که البته شما باید فارغ از تعداد آنان به جنس و همچنین دستگیره و نحوه باز و بسته شدن درهای کنسول مورد نظرتان نیز توجه داشته باشید.

کشو و تعداد آن:


از دیگر موارد مهم در خرید میز کنسول توجه به کشو و تعداد آن ها است که در این خصوص نیز شما باید هم به تعداد و هم به فضای ایجاد شده برای هر یک از کشوهای موجود در کنسولتان توجه داشته باشید. ضمنا از کیفیت نصب دستگیره و طریقه باز و بسته شدن کشوهای نصب شده بر روی محصول مورد نظرتان نیز اطمینان حاصل نمایید.

آینه میز کنسول :


یکی دیگر از موارد حاشیه ای در خصوص انتخاب و خرید میز کنسول، همراه بودن یا نبودن آینه با آن می باشد که البته اغلب این دسته از وسایل خانگی دارای آینه ای متناسب با سبک و رنگ بدنه خود هستند اما با این حال شما باید به هنگام خرید این نوع از وسایل دکوری نیز به این موضوع توجه داشته باشید.

انتخاب رنگ و سبک میز کنسول :


در خصوص رنگ و سبک میز کنسول مورد نظرتان نیز باید بگوییم همه چیز مطابق میل و سلیقه شما می باشد؛ منتهای مراتب پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب رنگ کالای مورد پسند خود، حتما محل قرار گیری آن را در فضای خانگی تان مشخص کنید تا بتوانید مناسب ترین رنگ را با در نظر گرفتن رنگ سایر وسایل نزدیک به آن انتخاب نمایید. در خصوص سبک میزتان نیز باید بدانید که اگر از دکوراسیون کلاسیک در منزلتان بهره گرفته اید، از میزهای چوبی و اگر از دکوری مدرن و فانتزی برخوردار هستید، از میزهایی با ساختار فلزی استفاده نمایید.

قیمت میز کنسول:


قیمت میز کنسول بیشتر با توجه به جنس و همچنین کیفیت محصول تعیین می شود اما با این حال ما در این مطلب شما را با مهمترین نکات جهت دستیابی به یک میز کنسول ایده آل با توجه به میزان بودجه و همچنین سبک و سیاق فضای دکوراسیونی تان آشنا کرده ایم.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید میز کنسول مناسب آشنا شدیم.

 

میز کنسول چوبی

میز کنسول چوبی




[caption id="attachment_42" align="aligncenter" width="400"]میز کنسول چوب و فلز میز کنسول چوب و فلز[/caption]

[caption id="attachment_43" align="aligncenter" width="1045"]میز کنسول پایه طلایی و هایگلاس میز کنسول پایه طلایی و هایگلاس[/caption]

 

میز کنسول ام دی اف

[caption id="attachment_45" align="aligncenter" width="600"]میز کنسول پایه طلایی با روکش سنگ میز کنسول پایه طلایی با روکش سنگ[/caption]

 

[caption id="attachment_46" align="aligncenter" width="543"]میز کنسول با طراحی زیبا و مد روز میز کنسول با طراحی زیبا و مد روز[/caption]

[caption id="attachment_47" align="aligncenter" width="450"]طرحی زیبا از میز کنسول برای فضاهای کوچک طرحی زیبا از میز کنسول برای فضاهای کوچک[/caption]

 
میز کنسول با پایه های استیل و طرحی بسیار شیک