شماره آگهی : 319574

کیت استخراج DNA از قارچ

شماره تماس : 09197155537


لینک وب سایت GENASAN


اکثر روشهای موجود برای استخراج DNA از انواع نمونه های قارچی با استفاده از پروتوکل های بسیار وقت گیر و هزینه بر انجام می گیرد که این روشها به دلیل استفاده از مواد خطرناکی مانند مرکاپتواتانول، فنول و غیره برای سلامتی انسان بسیار مضر میباشند. همچنین کیت های موجود در بازار که برای استخراج DNA قارچها مورد استفاده قرار میگیرند در بیشتر موارد دارای مراحل بسیار طولانی که گاهی اوقات مستلزم صرف یک روز کاری زمان میباشد، هستند و هزینه زیادی را بر دوش محققان و دانشجویان در مراکز تحقیقاتی تحمیل میکنند که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمیباشد.

روش اجرایی این کیت بر اساس تلفیق روش های دستی و فیزیکی، توسعه پیدا کرده است که میتواند با روشهای بسیار آسان DNA کل را از انواع نمونه های قارچی استخراج نماید. همچنین زمان لازم در این کیت به میزان قابل توجهی در مقایسه با روش های دستی استخراج DNA کاهش پیدا کرده است. بافر لیزکننده این کیت بر اساس مطالعات و انجام تست های فراوان بر روی انواع مختلف قارچها آماده شده است.

این کیت به دلیل عدم استفاده از مواد خطرناک آزمایشگاهی، بسیار کم هزینه بودن، کاهش زمان استخراج DNA(حدود 20 دقیقه)، کم کردن میزان آلودگی های DNA استخراج شده و همچنین با پوشش وسیعی از انواع قارچها، میتواند جایگزین مناسبی برای انواع کیت های زمان بر و گران قیمت موجود در بازار و روش های استخراج دستی DNA باشد.
DNA استخراج شده می‌تواند در بسیاری از واکنش های پائین دست از جمله PCR، تعیین توالی، تعیین ژنوتایپ، و انواع هیبریدیزاسیون از جمله Southern blotting مورد استفاده قرار گیرد.


ویژگی های عملکردی کیت استخراج DNA از قارچ


استخراج سریع و کارآمد دنای ژنومی از بافت قارچی
کاربری ساده و سریع شامل سه مرحله:
اتصال(Binding)
شستشو (Washing)
و جداسازی از ستون (Elution)
بازده عالی
قابلیت نگهداری در دمای محیط
به حداقل رساندن آسیب‎های وارده به اسیدهای نوکلئیک در حین عمل استخراج
عدم نیاز به حلال‎های آلی مضر مثل فنل و کلروفرم
عدم وجود مراحل رسوب‎دهی

محلول‌های موجود در کیت کیت استخراج:
محلول S1: برای افزایش حجم نمونه و تنظیم ترکیب بافری آن استفاده می‌شود.
محلول S2: باعث شکست دیواره سلولی شده و در اتصال DNA به ستون کمک می‌کند.
محلول S3: برای آزادسازی و بازیابی DNA از ستون استفاده می‌شود.

نحوه ارسال:
اجزای کیت به استثنای آنزیم ها به طور عادی ارسال می گردند. آنزیم های مورد استفاده در کیت در کنار یخ ارسال می شوند


ژناسان


ژناسان با هدف خدمت به جامعه علمی کشور در زمینه‌ بیولوژی مولکولی فعالیت دارد. . محصولات ژناسان با کیفیتی بالا از مرغوب‌ترین مواد اولیه و با اجرای موازین و شرایط دقیق آزمایشگاهی و آزمایشات متعدد کنترل کیفی تهیه می‌شوند. هدف محوری این شرکت تولید محصولات متنوع و متعدد در زمینه‌های بیولوژی سلولی و مولکولی با کاربردهای مختلف، با کیفیت بسیار عالی و با قیمتی مناسب برای عرضه به مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور می‌باشد
کیت استخراج DNA از قارچ