شماره آگهی : 319816

دیوار پوش چوب پلاست

شماره تماس : 09123865076

دیوار پوش چوب پلاست - فروش انواع چوب پلاست و نصب آن برای دیوار - فروش دیوار پوش پوب پلاست با قیمت مناسب

دیوارپوش چوبی
دیوار پوش ها یکی از مهمترین المان هایست که امروزه هم در فضا های داخلی و هم فضا های خارجی ساختمان ها جهت پوشش مصالح ساختمانی و همینطور زیبا سازی این نوع فضا ها از آن ها استفاده میشود .

و جزوی جدا ناشدنی از طراحی مدرن و کلاسیک طراحان در کل دنیا شده .

با در نظر گرفتن نوع طراحی و همینطور منطقه ای که پروژه در آن قرار گرفته میتوان از انواع متریال هایی که از جنس طرح چوب یا مصنوعات چوبی .

پلاستیک ، پی وی سی ،ام دی اف ، چوب پلاست و چوب طبیعی و همینطور از چوب فرآوری شده ترمووود استفاده میگردد.

از انواع این متریال در هر نوع مکانی مثل ساختمان های مسکونی ، هتل ها ، مراکز خرید ، رستوران ها ، فروشگاه ها دفاتر اداری و تجاری ، فروشگاه ها ، ابنیه تاریخی و گردشگری ، ویلا ها و غیره در هر سبکی میتوان استفاده نمود و زیبایی این نوع مکان هارا ده چندان کرد.

با در نظر گرفتن فضا های داخلی و خارجی و نوع طراحی محیط هر کدام از این متریالها قابل استفاده میباشد.

ولی قابل ذکر است که دو عامل طبیعی مثل اشعه یو وی خورشید و بارش در فضا های خارجی حوضه عملکرد هر نوع از این متریال ها را محدود میکند .

نماپوش چوب پلاست
در فضا های داخلی به راحتی از هر نوع از این متریال ها میتوان استفاده نمود .

اما در فضا های خارجی فقط از دو نوع آنها میتوان بهره جست و آن دو عبارتند از چوب پلاست و چوب ترمووود اصل کشور فنلاند که بر اساس فضای باز طراحی و تولید میگردند .

از آنجایی که چوب ترمووود هزینه بالایی نسبت به چوب پلاست دارد عمومآ از چوب پلاست جهت انجام این نوع پروژه ها استفاده میگردد .

چوب پلاست ضمن مقاومت بالا در مقابل عوامل جوی دارد از زیبایی قابل توجهی هم برخوردار است و جزو متریالهای لاگچری در صنعت ساختمان محسوب میگردد .

استفاده از هر کدام از این متریال ها بستگی به طراحی و اجرای دیگر المان های نصب شده و یا قابل نصب در لوکیشن شما دارد چون اصولآ اشخاصی که از این نوع متریال ها در پروژه های خود استفاده میکنند .

افرادی با سلیقه های معمولی نیستند و زیبایی و هارمونی محیط برایشان از اهمیت بالایی بر خوردار است.

وود پلاست لند برای تحقق ایده های خاص شما کادر آموزش دیده خود را برای خدمت گذاری در اختیار شما قرار میدهد.

دیوارپوش چوب پلاست
دیوار پوش چوب پلاست جدید ترین و کاربردی ترین محصول در ساختار روف گاردن ،محوطه سازی ،تراس و پوشش های نمای ساختمان هاست .

همچنین در پروژه های دریایی مثل اسکله ها و ارشه کشتی های تفریحی و تجاری از این محصول استفاده میگردد .

اگر مایل باشید از این المان در طراحی و اجرای پروژه خود استفاده کنید میتوانید آن را در کنار دیگر المان هایی مثل سقف کاذب و کفپوش ها و فلاور باکس های چوب پلاست در نظر بگیرید .

و هارمونی محیطی بسیاز زیبایی را خلق کنید تا با دیدن هر جزع از محیط تان احساس خاص بودن را به خود و محیط تان ببخشید.

مقایسه دیوار پوش چوب پلاست با دیگر محصولات
این محصول در مقایسه با محصولات مشابه دیگر مثل چوب ترمووود و حتی چوب روسی بسیار مقرون به صرفه تر بوده و همینطور از استحکام بالا تری برخوردار است، در صورتی که از مزایای زیادی برخوردار است.

و همچنین انتخابی مناسبتری برای محیط‌های متفاوت خواهد بود.

بهتر است از دیوارپوش چوب پلاستیک در مکان‌هایی همچون: فضاهای تجاری- اداری، مراکز خرید و فروشگاه‌ها، سالن‌های بزرگ، رستوران یا کافی شاپ‌ها، ورودی ساختمان و … به عنوان نمای داخلی استفاده نمود .

و از دیگر محصولات این گروه از جمله: کفپوش چوب پلاست، سقف کاذب چوب پلاست، فلاورباکس یا نرده چوب پلاست برای ایجاد زیبایی و هارمونی بالا استفاده نمود.

قیمت دیوارپوش چوب پلاست
قیمت دیوار پوش چوب پلاست مانند کفپوش چوب پلاست است یعنی تفاوت خاصی در مصرف متریال آن نمیباشد و تنها عامل تآثیر گذار در آن اجرت اجرای آن است .

البته در اینجا باید به طراحی شکل هندسی محل اجرا هم اشاره کرد که یکی از عوامل دیگر هزینه هاست .

به این معنا که اگر طراحی فاز اجرایی توسط متخصصین این امر صورت نپذیرد میزان پرتی کار بالا رفته و هزینه های سر باری را برای کارفرمایان ایجاد مینماید.

وود پلاست لند با کادر متخصص و آموزش دیده خود آماده محاسبات ابتدایی و نهایی پروژه های شماست.

اجرای دیوارپوش چوب پلاست
برای اجرای دیوارپوش چوب پلاست جهت بهترین شکل اجرایی باید از متخصصین آموزش دیده این فن استفاده کرد تا کاری بدون نقص و زیبا را پدید آورد .

به همین علت اجرای دیوارپوش با پروفیل چوب پلاست توسط تیم های حرفه‌ای و متخصص در این زمینه انجام خواهد شد.

شرکت‌های معتبر این امکان را برای شما فراهم خواهند کرد تا قبل از هرچیز با ایده‌های متفاوت و جذاب برای اجرای دیوارپوش آشنا شوید.

تیم اجرایی وود پلاست لند با برخورداری از افرادی متخصص آماده خدمات رسانی به شما کارفرمایان گرامی خواهد بود.



دیوارپوش جدید
دیوارپوش چوب پلاست را می‎توان به عنوان دیوارپوش چوبی جدید دانست که در مکان‌های گوناگون و با تردد بالا با فضاهایی بزرگ و کوچک کاربرد دارد.

بنابراین می‌توانید از این محصول به عنوان بهترین پوشاننده دیوار مخصوصآ در فضا های خارجی ساختمان استفاده کرده و محیطی گرم و لاگچری را بوجود آورید.

چوب اصولآ باعث تغییرات اساسی در هر محیطی میگردد و چوب پلاست به عنوان جای گزین چوب جایگاه عمده ایی در پروژه های کار بردی و دکوراتیو امروزی دارد .
دیوار پوش چوب پلاست