شماره آگهی : 319918

تعمیر پرینتر در مرکز تهران

شماره تماس : 09012721341

دنیای چاپگر
پرینتر هم درست مانند تمام لوازم الکترونیکی دیگر مخصوصا از نوع پرکاربرد آن، با استفاده زیاد مستهلک می‌شود. بعد از مدتی استفاده از پرینتری که چند ماه پیش آن را خریده اید، پرینتر شما مانند اوایل چاپ با کیفیت ارائه نمی‌دهد، یا اینکه روال چاپ کند شده است یا حتی گاهی پرینترنتان صدا می دهد. ضرورت سرویس پرینتر در دوره های منظم، جلوگیری از ایجاد خرابی های عمیق در دستگاه است
با دریافت خدمات تعمیرات پرینتر دنیای چاپگر، چاپگرتان را به دست یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مراکز تخصصی خدمات ماشین های اداری سپرده اید. ما کلیه ماشین‌های اداری مثل پرینترهای لیزری و جوهرافشان، پلاترهای گرافیکی و عریض و انواع اسکنر وتعمیر دستگاه کپی را به صورت تخصصی تعمیر می‌کنیم. ما با بیش از 20 سال قدمت در زمینه تعمیرات ماشین های اداری، بهترین نیروهای تعمیرکار پرینتر را در تیم متخصصان خود داریم.
مرکز دنیای چاپ گرارائه دهنده خدمات تخصصی تعمیرات پرینتر ، اسکنر و همچنین شارژ و فروش کارتریج برندهای مطرح دنیا و بازار ایران می باشد . این مجموعه با استفاده از پرسنل کار آزموده خود آماده ارائه خدمات مذکور به ادارات دولتی ، شرکت های خصوصی ، اشخاص حقیقی و سایر دارندگان سخت افزارهای چاپگر می باشد.
برای دریافت خدمات در زمینه تعمیر پرینتر، سرویس پرینتر و یا نصب و راه اندازی آن، کافیست با ما تماس بگیرید
راه های ارتباطی:
آدرس:
میدان فردوسی ابتدای خیابان قرنی بعداز پمپ بنزین پلاک ۳۳ طبقه اول شرکت دنیای چاپگر (موسوی)
تلفن :
02186072603
09012721341
09906898589
تعمیر پرینتر در مرکز تهران