شماره آگهی : 320088

راه اندازی و خدمات شبکه درتهران

شماره تماس : 02158452000

هزینه راه اندازی شبکه کامپیوتری چقدر است؟ شبکه کامپیوتری در واقع نوعی اتصال میان چندین کامپیوتر برای استفاده اشتراکی از منابع و امکانات موجود است. امروزه تقریبا در تمام سازمان‌ها از شبکه‌های کامپیوتری برای سرعت و راحتی بیش‌تر استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی هزینه راه‌اندازی شبکه کامپیوتری و همچنین نکات مربوط به آن بپردازیم. با ما همراه شوید. اگر می‌خواهید بدانید تعرفه خدمات اکتیو شبکه چقدر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. قیمت نصب و راه اندازی شبکه به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال کابل کشی شبکه، استفاده از نرم افزارهای امنیتی، سرور شبکه و … همگی جزو عوامل موثر بر هزینه راه اندازی شبکه و تخمین تعرفه خدمات مجازی سازی به شمار می‌روند که در این مقاله به بررسی کامل هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

امکان اشتراک گذاری راحت‌تر دیتا، امنیت بیشتر اطلاعات، کاهش هزینه و … همگی از مزایای راه‌اندازی شبکه کامپیوتری به شمار می‌روند. دانید پیش از نصب شبکه به چه نکاتی باید توجه کنید؟ یکی از نکات حائز اهمیت پیش از نصب شبکه، این است که باید مشخص کنید تعداد کامپیوترها، اسکنرها و دیگر سخت افزارهایی که قرار است به شبکه متصل شوند چقدر است؟ در این مقاله نکات بیشتری را بررسی کرده‌ایم که قبل از نصب شبکه باید به آن‌ها توجه داشته باشید. تعرفه خدمات اکتیو شبکه چقدر است؟ چگونه می‌توانیم تعرفه نصب و راه اندازی سرور را برآورد کنیم؟ آیا بهتر است از شبکه سیم دار استفاده کنیم و یا بی سیم؟

خدمات شبکه تهران– خدمات پشتیبانی شبکه– خدمات اکتیو شبکه– خدمات پسیو شبکه– خدمات امنیت شبکه– خدمات راه اندازی شبکه– خدمات مشاوره شبکه
موارد مختلفی وجود که می‌تواند در نرخ راه اندازی یک شبکه تاثیر مستقیمی داشته باشد. از جمله این موارد می‌توان به نوع سرور شبکه، نرم افزارهای امنیتی، نوع کابل کشی، بی سیم یا باسیم بودن شبکه و مواردی از این دست تاثیر داشته باشد.

به عنوان مثال اگر نوع سرور شبکه شما ویندوزی باشد هزینه بیشتری را نسبت به نوع سرور لینوکس خواهد داشت. همچنین هزینه نگهداری از سرورهای ویندوزی هزینه بیشتری را به همراه خواهد داشت. در ادامه این مقاله از وب سایت ترازنت؛ ارائه دهنده خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه اطلاعات کاملی در رابطه با قیمت راه اندازی شبکه ارائه خواهیم داد.

هزینه نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری
شبکه­سازی یا (networking) که تحت عنوان شبکه­های رایانه­ای نیز شناخته می­شود، عملی است برای انتقال و تبادل داده­ها بین کامپیوترها، سرورها و وسایل جانبی مانند چاپگرها و…، از طریق یک محیط مشترک در یک سیستم اطلاعاتی. شبکه، همه چیز را از تماس تلفنی گرفته تا پیام کوتاه یا حتی ارسال یک ویدئو در اینترنت را تسهیل می­کند. خود اینترنت را می توان یک شبکه رایانه­ای دانست که میلیون­ها نفر در سراسر دنیا به آن متصل هستند. شبکه رایانه‌ای عمدتا چهار نوع است: شبکه محلی، شبکه منطقه شخصی، شبکه منطقه شهری و شبکه گسترده.

مهم­ترین دلیلی که افراد، شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های دولتی را به شبکه­سازی ترغیب می­کند، اشتراک گذاری امن و سریع داده­ها و منابع است؛ شبکه­سازی همچنین موجب، صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه و افزایش ظرفیت بکارگیری رایانه­های بیشتر، برای افزایش ظرفیت ذخیره­سازی اطلاعات است؛ علاوه بر آن نباید قابلیت دسترسی بیشتر و مطمئن به داده­ها را نیز فراموش کرد.

اما چه عواملی در قیمت راه­اندازی یک شبکه کامپیوتری نقش دارند؟ هزینه­های نصب شبکه­­های رایانه­ای چقدر است؟ در این مقاله در نظر داریم درمورد عوامل مهم در تعرفه نصب و راه­اندازی شبکه کامپیوتری صحبت کنیم

مزایای راه‌اندازی شبکه کامپیوتری چیست
مزایای راه‌اندازی شبکه کامپیوتری

در علم کامپیوتر و فناوری به شبکه‌های داده یا شبکه‌های کامپیوتری به اختصار شبکه گفته می‌شود. در هر شبکه دیوایس‌های گوناگون نظیر کامپیوتر‌ها با کمک کابل‌های سیمی یا بدون سیم به یکدیگر متصل شده و امکان انتقال اطلاعات را پیدا می‌کنند. با راه‌اندازی یک شبکه کامیپوتری در یک سازمان می‌توان ارتباط بین کاربران را بسیار راحت‌تر کرده و به آن‌ها اجازه داد که با راحتی بیش‌تری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. بزرگ‌ترین و مفیدترین شبکه در دنیا همان شبکه جهانی اینترنت است. از جمله مزایای راه‌اندازی و استفاده از شبکه کامپیوتری می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

امنیت بیش‌تر اطلاعات و داده‌ها
به روزرسانی بهتر داده‌ها و اطلاعات
پشتیبانی و مدیریت راحت‌تر اطلاعات
امکان به اشتراک‌گذاری سریع‌تر و راحت‌تر داده‌ها
امکان استفاده از منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به صورت اشتراکی
کاهش هزینه‌ها
اگر در سازمان یا شرکت شما بیش از یک کامپیوتر استفاده می‌شود، راه‌اندازی یک شبکه کامپیوتری هرچند کوچک می‌تواند تاثیر زیادی بر بهبود روند فعالیت کارکنان داشته باشد. با بهره‌گیری از یک شبکه کامپیوتری کارمندان می‌توانند به راحتی به منابع سخت‌افزاری مورد نیاز نظیر اسکنر و پرینتر دسترسی داشته و سرعت کار افزایش خواهد داشت. مسلما با اطلاع از قیمت شبکه کامپیوتری می‌توانید برنامه ریزی دقیق‌تری برای اختصاص بودجه به این بخش داشته باشید. برای اطلاع دقیق از قیمت نصب و راه اندازی شبکه می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

هزینه نصب شبکه رایانه­ای چقدر است؟
در نصب و راه اندازی یک شبکه اینترنتی چندین عامل دخیل­اند، معمولا هزینه تکنسین­های نصب شبکه، بر اساس مواد و نیروی کار محاسبه می­شوند. در صورت لزوم بقیه موارد نیز لحاظ می­شوند. برخی از موارد در زیر بیان شده‌اند.


نشانی
تهران ، خیابان ولیعصر ، پایین‌تر از میدان ونک ، خیابان فوزی (هفتم) ، پلاک 4 ، طبقه 6 ، واحد 12


شماره تماس
021-58452000
داخلی فروش: 110