شماره آگهی : 320291

رنگ صنعتی-رنگ فوری-رنگ روغنی-رنگ ترکیبی-رنگ اپوکسی-رنگ پلی اورتان-روشان فام

شماره تماس : 09153119207

تماس با ما
کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز 1، صنعت 9 و 11
دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، واحد 806
051-46139200-3

موبایل: 09153119207

ایمیل: info@rawshan.com

تلفن: 05146139200


رنگ صنعتی چیست؟
رنگ‌ های صنعتی مایع می‌باشند و زیرسازی در این رنگ بسیار مهم است.برای محیط‌های صنعتی و محافظت محصولات صنعتی از رنگ‌های صنعتی استفاده می‌شود. ویژگی رنگ صنعتی با توجه به پایه رزین و نوع رنگ دانه و مواد افزودنی آن‌ها متفاوت می‌باشند و هرچه به لایه های زیری مثل پوشش اصلی و آستری نزدیک شویم تنوع بیشتر می‌شود.

به دلیل ثبات رنگ‌های صنعتی و ماندگاری خوب قیمت بالایی دارند که در مدت زمان‌های طولانی تغییر رنگ نمی‌دهند و دارای مزیت‌های قابل توجهی مانند چسبندگی قوی، استقامت بالا، مقاومت در برابر حلال و عامل خورنده می‌باشد.

کاربرد رنگ های صنعتی
رنگ‌های صنعتی برای مراقبت و محافظت از وسایل و سطوح مختلف در مقابل عوامل مخرب که در محیط وجود دارد مانند شرایط آب و هوایی، رطوبت، تماس با آب، آتش سوزی و اصطحکاک به کار می‌رود و همچنین برای جلوگیری از سایش در اتصالات و لوله‌های آهنی حاوی گاز، آب، فاضلاب و غیره که به پوشش نچسب نیاز دارد استفاده می‌شود.


تفاوت رنگ صنعتی با رنگ ساختمانی
رنگ‌های صنعتی در محیط‌های صنعتی مثل کارخانه و پالایشگاه‌ها و غیره برای محافظت از وسایل و تجهیزات صنعتی در برابر رطوبت، تماس مداوم با آب، آتش سوزی، سایش مداوم و پوشش‌ کف کاربرد دارد. رنگ‌های ساختمانی، همان طور که از نام رنگ‌های ساختمانی مشخص است این رنگ برای منازل و محیط‌های مسکونی استفاده می شود و کاربرد رنگ ساختمانی در درجه ی اول برای زیبایی و در درجه دوم برای محافظت از دیوارها کاربرد دارد.
رنگ صنعتی-رنگ فوری-رنگ روغنی-رنگ ترکیبی-رنگ اپوکسی-رنگ پلی اورتان-روشان فام