شماره آگهی : 320327

خدمات راه اندازی شبکه کامپیوتری-خدمات نصب و راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری در شرکت تراز

شماره تماس : 02158452000

خدمات راه اندازی شبکه کامپیوتری
خدمات راه‌اندازی شبکه یا به عبارتی طراحی، نصب و پیاده‌ سازی شبکه از بخش‌های اصلی خدمات شبکه‌های کامپیوتری است. در واقع این بخش، با هدف ایجاد یک ارتباط یکپارچه و بدون وقفه بر روی قسمت‌های مختلفی هم‌چون دیتا، صدا، تصویر، وایرلس، فیبرنوری، امنیت، برنامه‌های کاربردی و … ارائه می‌شود.

خدمات راه اندازی شبکه کامپیوتری
خدمات نصب و راه اندازی شبکه در شرکت تراز سامانه
شرکت تراز سامانه در زمینه خدمات شبکه، مشاوره رایگان خدمات راه اندازی انواع شبکه‌های کامپیوتری، خدمات پشتیبانی شبکه و … خدمات گسترده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. پیاده‌ سازی شبکه‌های کامپیوتری و همچنین نصب و راه اندازی شبکه‌های درون سازمانی به‌صورت کلی به دو بخش اصلی طبقه بندی می‌شود.


1. خدمات پسیو شبکه (نصب زیرساخت و سخت افزار شبکه)
هدف از این بخش، اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری و نصب و پیاده‌سازی سرویس‌ها و سیستم‌های شبکه‌ای است.


2. خدمات اکتیو شبکه (نصب نرم افزارها و سرویس‌های شبکه)
هدف از این بخش اجرای پروژه‌های زیرساختی شبکه و نصب تجهیزات شبکه است.

جابه‌جایی و ارتقاء تجهیزات شبکه
یکی از موارد پرکاربرد خدمات نصب و راه‌اندازی شبکه و نصب شبکه‌های کامپیوتری، زمانی است که شرکت‌ها، مؤسسات و سازمان‌ها قصد جابه‌جایی و استقرار در ساختمان جدید یا بهینه سازی شبکه را داشته و نیاز دارند که قبل از استقرار یک امکان‌سنجی و آینده‌نگری در رابطه با نیازهای آتی خود در زمینه شبکه داشته باشند.

ویژگی
ویژگی خدمات نصب و راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری در شرکت تراز سامانه
خدمات راه اندازی شبکه کامپیوتری
1. نیاز به راه‌اندازی شبکه
نصب و پیاده‌سازی بر حسب احساس نیاز شرکت شما طراحی می‌شود و ما با توجه به نیاز شما امکانات و وضعیت موجود در شرکت را سنجیده و با توجه به اعلام زمان بندی، آماده خدمت گزاری هستیم.

2. مشاوره و ارائه راهکار
دادن مشاوره تخصصی و صادقانه توسط تیم حرفه‌ای و زبده تراز سامانه مبنی بر استانداردهای معتبر جهانی – بالا بردن سرعت – کاهش هزینه – امنیت و … به مشتری راه‌کارهایی را ارائه می‌دهند که پس از توافق دو شرکت، تراز سامانه شروع به طراحی در زمینه پیاده سازی خدمات نصب شبکه می‌کند.



3. پیاده سازی شبکه
تیم متخصص مستقر، پس از عقد قرارداد و با توجه به استراتژی تدوین شده و تکیه بر زمینه تجربه در طراحی و نصب، آغاز به کار می‌کند.

4. گزارش نهایی پس از پایان و ارائه مستندات
کارشناس استقرار پس از پایان کار مستندات نصب و راه‌اندازی شبکه را طی گزارشی آماده و تنظیم کرده و ضمن توضیح و آموزش در مورد قسمت‌هایی از کار، در آخر فرم گزارش را به شما ارائه می‌دهد و هر زمان که شما سوالی در این زمینه داشتید می‌توانید تلفنی یا طی جلسه با کارشناس مربوطه صحبت نمایید.



5. رضایت نامه پایان کار
در پایان کار یک فرم نظرسنجی به شما ارائه می شود تا رضایت شما را از کار جویا شویم و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

خدمات نصب و راه‌اندازی ترازنت و چند دلیل برای انتخاب

• ارائه خدمات مشاوره رایگان بصورت تلفنی و بازدید حضوری

• رضایت مشتریان و کیفیت تضمینی خدمات ارائه شده توسط ترازنت

• ارائه خدمات با تعرفه‌های مناسب و رقابتی نسبت به دیگر شرکت‌ها
تعرفه
هزینه نصب و راه اندازی شبکه
برآورد هزینه‌های انتقال به محل جدید و مشاوره در خصوص جابه‌جایی از مهم‌ترین نیازها در این بخش استکه شرکت تراز سامانه با ارائه طرح‌های سازگار با استانداردهای روز، نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری و درون سازمانی و همچنین پشتیبانی از تجهیزات سخت‌افزاری را به شرکت‌های متقاضی پیشنهاد می‌دهد.



اتاق سرور
یکی دیگر از خدمات تخصصی شرکت تراز سامانه طراحی، اجرا، نصب و راه‌اندازی اتاق سرور در بخش خدمات پسیو شبکه کامپیوتری است. اتاق سرور از جهات مختلفی به‌عنوان مهم‌ترین بخش شبکه محسوب می‌شود و می‌توان آن را به “مغز شبکه” تشبیه کرد. اتاق سرور در واقع مرکز کنترل و مدیریت شبکه بوده و تمامی تجهیزات سخت‌افزاری شبکه اعم از سرورها، سوییچ‌ها، روترها و غیره در این محل قرار می‌گیرند.

پیاده‌سازی اصولی اتاق سرور، منطبق بر استانداردهای روز است. در این‌جا باید تمامی آینده‌نگری‌ها و نیاز‌سنجی‌های ملزومات اتاق سرور به درستی صورت گیرد چرا که در بسیاری از مواقع امکان تغییرات اساسی در این بخش پس از اجرای پروژه امکان‌پذیر نخواهد بود.

چرا استفاده از خدمات نصب و راه اندازی شبکه ترازنت
گروه پشتیبانی شبکه ترازنت با برخورداری از تجربه عالی در زمینه نصب و راه اندازی انواع شبکه از شبکه‌های درون سازمانی گرفته تا پیاده سازی انواع شبکه دولتی در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های نصب شبکه شناخته می‌شود.

تجربه کافی در نصب انواع شبکه
برند ترازنت به دلیل سابقه طولانی در نصب انواع شبکه در حال حاضر به عنوان برترین برند نصب و راه اندازی انواع شبکه‌‌های کامپیوتری شناخته می‌شود. استفاده از اخرین تکنولوژی و متدهای روز دنیای در نصب شبکه دلیل دیگری است که برند ترازنت توانسته است به عنوان برترین شرکت نصب و راه اندازی شبکه شناخته شود.

سرعت در اجرای خدمات
جوابگویی با سرعت عمل بسیار بالا از جمله دلایل دیگر انتخاب برند ترازنت است. در صورت برقراری تماس و ایجاد مشکل در شبکه و نیاز به اعزام کارشناس حضوری شبکه، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناس به محل اعزام خواهد شد. همچنین روند پیگیری از راه دور در کمتر از یک ساعت انجام خواهد شد.

نصب و راه اندازی شبکه بدون مشکل
برند ترازنت با توجه به سابقه طولانی در نصب و راه اندازی انواع شبکه در حال حاضر به عنوان برترین برند ارائه خدمات شبکه در تهران شناخته می‌شود.

ارائه انواع خدمات شبکه
تفاوتی ندارد که چه نوع خدمت از خدمات شبکه را مورد نیاز دارید، برند ترازنت با ارائه انواع خدمات شبکه توانسته است از نصب تا پیاده سازی اتاق سرور را انجام دهد.

مستند سازی و ارائه گزارش نصب شبکه
تمامی موارد و روندهای قابل انجام در زمان نصب و راه اندازی شبکه به صورت دقیق مستند سازی می‌شود و پس از تکمیل کار برای استفاده در آینده و جلوگیری از صرف هزینه ارائه می‌شود. مستند سازی همچنین باعث می‌شود که در کار ارائه خدمات هیچگونه مشکلی به وجود نیاید و به نوعی با وجود داکیومنت‌ها با رخ دادن هرگونه مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل ایجاد شده رفع شود.

نصب و راه اندازی شبکه درون سازمانی
اگر نیاز به راه اندازی شبکه درون سازمانی با وسعت کوچک، متوسط و بزرگ دارد کافی است با شماره‌های درج شده در وب سایت ترازنت تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن برای نصب و راه اندازی به محل اعزام شود.

بازدید اولیه از محل ایجاد شبکه و همچنین نیازسنجی دقیق از محیط کار باعث کاهش هزینه‌‌های نصب و راه اندازی انواع شبکه‌های کامپیوتری درون سازمانی خواهد شد.

تعرفه راه اندازی شبکه درون سازمانی
قیمت نصب و راه اندازی شبکه درون سازمانی وابسته به نوع شبکه و همچنین تعداد کلاینت‌های مورد نیاز در آن شبکه سنجیده می‌شود. به عنوان مثال استفاده از تجهیزات بی‌سیم در یک شبکه درون سازمانی باعث بالا رفتن هزینه راه اندازی و نصب شبکه خواهد شد.

شرکت نصب و راه اندازی شبکه در تهران
شرکت ترازنت با سابقه طولانی در راه اندازی و نصب انواع شبکه‌های کامپیوتری در تهران و سراسر ایران، به عنوان برترین برند راه اندازی شبکه در ایران شناخته می‌شود. دارا بودن نیروی فنی متخصص و استفاده از جدید‌ترین متد‌های نصب شبکه باعث شده است که کیفیت کاری به میزان قابل توجه‌ای بالا برود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ما تماس بگیرید.

taraznet
ترازنت با شعار فناوری برای کسب و کار تا کنون توانسته است راهگشای بسیاری از کسب و کارها باشد. در صورتی که نیاز به خدمات شبکه کامپیوتری دارید با ما در تماس باشید.


خدمات شبکه
خدمات پشتیبانی شبکه
خدمات راه‌اندازی شبکه
خدمات مشاوره شبکه
خدمات پسیو شبکه
خدمات اکتیو شبکه
خدمات امنیت شبکه
خدمات voip
فضای ابری
دورکاری تحت وب
ارتباط امن بین دفاتر
اعزام کارشناس شبکه حضوری
نصب سیستم ذخیره اطلاعات
خدمات دوربین مداربسته



نشانی
تهران ، خیابان ولیعصر ، پایین‌تر از میدان ونک ، خیابان فوزی (هفتم) ، پلاک 4 ، طبقه 6 ، واحد 12


شماره تماس
021-58452000
داخلی فروش: 110


ایمیل ما
info@taraznet.com

سایت ما
https://taraznet.com/
خدمات راه اندازی شبکه کامپیوتری-خدمات نصب و راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری در شرکت تراز