شماره آگهی : 320328

پشتیبانی شبکه-پشتیبانی سخت افزار شبکه-پشتیبانی نرم افزار شبکه-ترازنت

شماره تماس : 02158452000

پشتیبانی شبکه
خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار یا به عبارتی نگهداری شبکه‌های کامپیوتری، مهمترین فعالیت شرکت تراز سامانه در زمینه خدمات شبکه کامپیوتری‌ است. پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری، در حقیقت به مفهوم نگهداری شبکه، مراقبت و رفع ایراد بوجود آمده در قسمت نرم افزاری و سخت افزاری شبکه کامپیوتری است که علاوه به رفع اشکالات شبکه خرابی‌های کامپیوتر هم شامل این خدمات می‌شود.

پشتیبانی شبکه
پشتیبانی نرم افزار شبکه
پشتیبانی سخت افزار شبکه
چرا پشتیبانی شبکه مهم است‌؟
خراب شدن یک کامپیوتر، به معنی عدم کارایی یک کاربر و قطع شدن شبکه به معنی تعطیل شدن یک بخش و اتلاف زمان برای چند کاربر خواهد بود. در صورت نداشتن یک پشتیبان شبکه و پشتیبان کامپیوتر زمان بسیار زیادی از پرسنل تلف شده و این قطعا به ضرر و زیان شرکت‌ها خواهد بود. بدتر از این موضوع، ویروسی شدن شبکه و یا از بین رفتن اطلاعات بوده که باعث آسیب جدی به کسب و کار مدیران خواهد بود و مدیران به خوبی این موارد را درک می نمایند. پشتیبانی شبکه شرکت خدمات شبکه تراز سامانه با طراحی شبکه پرسرعت، دسترسی سریع شما را به سرورهای داخلی و نیز محیط اینترنت میسر ساخته و سلامت شبکه‌ی شما را تضمین می‌کند.

شرکت پشتیبانی شبکه
چرا باید پشتیبان شبکه داشت؟
شرکت‌های بزرگ‌تر معمولا یک بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات اختصاصی دارند که هنگام بوجود آمدن هرگونه مشکل شبکه در دسترس مجموعه است. با این حال کسب و کارهای در حال رشد همیشه قادر به پرداخت هزینه‌های یک تیم فناوری اطلاعات با دانش شبکه‌ای کافی نیستند، اما هنوز هم نیاز به پشتیبانی شبکه دارند. از این رو ممکن است احساس نکنند که پرداخت هزینه برای پشتیبانی فناوری اطلاعات ضروری است. با این حال، حتی برای کسب و کارهای کوچک با تعداد رایانه‌های کم، اگر مشکلی کوچکی نیز ایجاد گردد می‌تواند باعث اختلال زیادی شود.‌ در این مواقع چه باید کرد؟

تفاوت مشاوره شبکه و پشتیبانی شبکه
شرکت‌های بزرگ‌تر معمولا یک بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات اختصاصی دارند که هنگام بوجود آمدن هرگونه مشکل شبکه در دسترس مجموعه است. با این حال کسب و کارهای در حال رشد همیشه قادر به پرداخت هزینه‌های یک تیم فناوری اطلاعات با دانش شبکه‌ای کافی نیستند، اما هنوز هم نیاز به پشتیبانی شبکه دارند. از این رو ممکن است احساس نکنند که پرداخت هزینه برای پشتیبانی فناوری اطلاعات ضروری است. با این حال، حتی برای کسب و کارهای کوچک با تعداد رایانه‌های کم، اگر مشکلی کوچکی نیز ایجاد گردد می‌تواند باعث اختلال زیادی شود.‌ در این مواقع چه باید کرد؟ بهترین راه کار گرفتن خدمات مشاوره شبکه است.

خدمات پشتیبانی شبکه
پشتیبانی شبکه چیست؟
هر گونه عملیاتی که در جهت بهبود رویکرد شبکه، نگهداری شبکه و رفع‌ ایرادات شبکه انجام شود، در دسته خدمات پشتیبانی شبکه جای می‌گیرد. خدمات پشتیبانی برای شبکه را می‌توان در دو دسته خدمات پشتیبانی سخت افزار شبکه و خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه در نظر گرفت.

داشتن یک پشتیبان حضوری شبکه می‌تواند از به وقوع پیوستن مشکلاتی که شاید کل سیستم را به خودش درگیر کند بکاهد. تیم پشتیبان شبکه ترازنت آماده ارائه انواع خدمات پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری شبکه در تهران و سراسر ایران است.

خدمات پشتیبانی سخت افزار شبکه
به تمام مجموعه اقداماتی که برای بهبود عملکرد، ارتقاء، افزایش سرعت، رفع خرابی و… روی سخت افزار شبکه انجام می‌شود خدمات پشتیبانی سخت افزاری شبکه گفته می‌شود. مواردی مانند تعویض یک تجهیز خراب در شبکه، ارتقاء یک سیستم سخت افزاری در شبکه و همه و همه جزو خدمت‌های پشتیبانی سخت افزاری شبکه به حساب می‌آید.

عیب یابی از زیر ساخت شبکه (پسیو شبکه)
ارائه مشاوره در زمینه ارتقاء و خرید سخت افزار جدید
عیب یابی سخت افزاری شبکه
بازدید دوره‌ای از شبکه
مانیتورینگ سخت افزاری شبکه
و…
خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه
به هرگونه نصب نرم افزار شبکه، به روز رسانی و آپدیت نرم افزاری، پیکربندی نرم افزار و… خدمات پشتیبانی نرم افزاری شبکه اطلاق می‌شود. تنوع خدمات پشتیبانی نرم افزاری شبکه بسیار زیاد است. داشتن یک پشتیبان شبکه که توانایی به روزرسانی، پیکربندی و رفع ایرادات موجود در شبکه را داشته باشد برای سازمان‌ها به ویژه سازمان‌هایی که مختل شدن شبکه در آن باعث ضرر می‌شود لازم و ضروری است.

نصب و به روزرسانی ویندوز سرور
نصب و ارتقاء نرم افزارهای موجود در شبکه
نظارت بر سیستم نرم افزاری شبکه
پشتیبانی و نگهداری از اطلاعات موجود در شبکه
پیشگیری از وقوع مشکلات مختلف نرم افزاری در شبکه
و…



نشانی
تهران ، خیابان ولیعصر ، پایین‌تر از میدان ونک ، خیابان فوزی (هفتم) ، پلاک 4 ، طبقه 6 ، واحد 12


شماره تماس
021-58452000
داخلی فروش: 110


ایمیل ما
info@taraznet.com
پشتیبانی شبکه-پشتیبانی سخت افزار شبکه-پشتیبانی نرم افزار شبکه-ترازنت