شماره آگهی : 320470

رنگ پودري- خريد رنگ پودري-رنگ صنعتي پودري -فروش رنگ پودري

شماره تماس : 09153119207

دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، واحد 806
051-46139200-3

موبایل: 09153119207
ایمیل: info@rawshan.com
تلفن: 05146139200





صنایع رنگ یکی از مهم ترین صنایع کاربردی و زیبا سازی است که همواره در سال های اخیر تولیدات آن رو به رشد بوده است. به طور کلی تولیدات این صنعت به دو دسته کلی تقسیم می شود. دسته اول رنگ های ساختمانی (Decorative Coatings) و دسته دوم رنگ های صنعتی(Industrial Coatings) که در ادامه بیشتر با رنگ صنعتی و انواع آن آشنا می شویم.
انواع رنگ صنعتی
رنگ صنعتی به طور کلی برای این استفاده می شوند که از خوردگی در اتصالات و لوله های فولادی که حاوی گازها، روغن، آب، فاضلاب، پتروشیمی و تجهیزات پردازش مواد غذایی است و نیازمند پوشش نچسب می باشد ، جلوگیری کند . در تجهیزات کشاورزی ، خودرو و ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرد و عمر مفید هر وسیله ای را افزایش می دهد.
اگر می خواهید با تفاوت رنگ ساختمانی و رنگ صنعتی بیشتر آشنا شوید موارد زیر را بخوانید.
تفاوت رنگهای صنعتی و ساختمانی
۱- کاربرد رنگ :
كاربرد رنگهای صنعتی در محیط های صنعتی و برای رنگ آمیزی و پوشش دهی محصولات صنعتی و رنگهای ساختمانی در محیط های مسكونی می باشد.
هر نوع رنگی برای یک هدفی ساخته شده است .
مثلا رنگ های صنعتی با هدف محفاظت از سطوح ، حفاظت از وسایل و تجهیزات در مقابل عوامل مختلف محیطی
نظیر رطوبت، شرایط جوی خورنده، تماس مستمر با آب، آتش سوزی، حلال های صنعتی، سایش مداوم و …
استفاده می شوند .
در مقابل رنگ های ساختمانی با هدف زیبایی بخشی به ساختمان و دلپذیر کردن محیط زندگیست
و اهداف حفاظتی در درجه ی دوم اهمیت قرار دارند.
۲- تنوع محصولات
به طور کلی تنوع رنگ های ساختمانی در قسمت پوشش رویه یا Top Coat بسیار زیاد است اما در رنگ های صنعتی هر چه به لایه های زیرین مانند پوشش اصلی یا Base Coat و آستری یا Primer نزدیک بشویم تنوع زیادی می بینیم .
انواع رنگ های صنعتی
۱- گروه رنگ های اپوکسی
گروه رنگ های اپوکسی با عوامل سخت کننده پلی آمید ، پلی آمین دارای ویژگی های مطلوبی از قبیل چسبندگی عالی ، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و حلال ها ، مقاومت سایشی ،
مقاومت عالی در برابر محیط های شرجی و مرطوب و همچنین سختی بالا و نیز ضربه پذیری ایده آل می باشد.
۲- گروه رنگ های پلی یورتان
رنگ های این گروه بر پایه رزین اکریلیک پلی ال و سخت کننده ایزو سیانات فرموله
و دارای مقاومت شیمیایی و مکانیکی بسیار مطلوب بوده و در شرایط جوی مقاومت عالی
در مقابل اشعه u.v نور خورشید از خود نشان می دهد .
ازجمله خواص بارز این رنگ چسبندگی عالی روی سطح گالوانیزه ، آلومینیوم ، مس و حفظ براقیت و ثبات رنگ
در زمان طولانی می باشد.
۳- گروه رنگ های ترموپلاست
این گروه از رنگها بر پایه رزین های ترموپلاست طراحی گردیده و
به همراه پیگمنت های ضدخوردگی و رنگی به صورت آستر،میانی و رویه دارای مقاومت شیمیایی و
خوردگی و رطوبتی بالایی می باشند.
از جمله ویژگیهای این رنگ ها می توان چسبندگی بالا، سرعت خشک شدن مناسب ،
ثبات برق و مقاومت عالی در برابر شرایط جوی اشاره نمود.

۴- گروه رنگ های کوره ای
این گروه در کوره های با محدوده دمایی متفاوت سخت شده و
دارای سختی و چسبندگی بسیار بالا به سطح،قدرت حفظ براقیت و ثبات رنگ ایده آل ،
مقاومت رطوبتی مناسب و مقاومت در مقابل شوینده ها بوده و در صنایع مختلف از جمله لوازم خانگی ،
صنایع خودرو ، رادیاتور، پوشش قوطیها و …مورد مصرف قرار می گیرند.
گروه رنگهای صنعتی
۵- گروه رنگ های مقاوم حرارتی
این گروه از رنگها بر پایه رزین سیلیکونی و یا بصورت اصلاح شده با سایر رزینها و در محدوده مقاومت حرارتی از ۲۰۰ تا ۶۰۰ درجه سانتیگراد عرضه می گردند.این گروه با توجه به نوع پودرهای مصرفی از جمله روی، آلومینیوم، اکسید آهن و … دارای خواص محافظتی و ضد خوردگی نیز می باشند.از جمله خواص بارز این رنگها می توان به مقاومت عالی در شرایط جوی و محیط های مرطوب اشاره نمود.
۶-گروه رنگهای الکیدی هواخشک
این گروه از رنگ ها با انواع رزین های الکیدی و همچنین به صورت اصلاح شده
با رزینها و پیگمنتهای ضد خوردگی جهت محافظت سازه ها در مابل عوامل محیطی نیمه صنعتی ،
مرطوب و شرجی و نیز محیط های شهری مورد مصرف قرار می گیرد.
از جمله خواص این گروه می توان به براقیت بالا، ثبات برق و حفظ رنگ اشاره نمود.


شرکت روشان فام تولید کننده ی رنگ های صنعتی، ترافیکی، ساختمانی و انواع تینر فعالیت خود را در سال 1382 با تمرکز بر تولید پوشش های صنعتی تخصصی با کیفیت بالاتر از سطح موجود در بازار شروع نمود که در آن زمان تعداد بسیار معدودی از تولید کنندگان توانایی فرموله کردن این نوع پوشش ها را داشتند. با تکیه بر سعی و تلاش بی وقفه مدیران و تیم آزمایشگاهی مجرب و پرسنل آموزش دیده و تحقیق و توسعه فراوان در رابطه با انواع مواد اولیه موجود در بازار و ابتکار فرمول های به روز و مدرن، این شرکت در مدت زمان کوتاهی موفق شد سهم قابل توجهی از بازار داخلی را بدست آورد که توجه بسیاری از صنعت گران به نام را جلب نمود.

همزمان با فعالیت بی وقفه در تولید و بازرگانی داخلی، این شرکت اولین محموله ی صادراتی خود را در سال 1386 با تمرکز بر تولید رنگ های ساختمانی با پوشش بالاتر و کیفیت ماندگار تر نسبت به محصولات موجود در بازار های آسیای میانه عرضه نمود که در مدتی کوتاه توجه بازرگانان منطقه را به خود جلب کرد و این شرکت با برند های متعدد طی سالیان به یکی از عرضه کنندگان اصلی این نوع پوشش ها در بازار آسیای میانه تبدیل شد.

به موازات توسعه ی بازار های صادراتی و پوشش های صنعتی در داخل کشور، این شرکت خط تولید پوشش های ترافیکی خود را نیز با موفقیت راه اندازی نمود. با تکیه بر سال ها تجربه و اعتبار در بازرگانی و تولید شرکت روشان فام به سرعت به یکی از اصلیترین پیمانکاران پروژه های دولتی در امور احداث و رنگامیزی جاده ها و راه ها با بیش از 3000 کیلوکتر در سال تبدیل شد و موفق به اخذ رتبه ی “C” در وزارت راه و شهرسازی ایران گردید.

در سال 1397 با توجه به نیاز بازارهای صادراتی مبنی بر توسعه ی محصولات، این شرکت تصمیم بر راه اندازی دپارتمان و خط تولید انواع تینر با هدف تکمیل دایره ی محصولات صادراتی نمود. تولید تینر در حجم بالا و گسترده با توجه به نیاز بسیار زیاد در بازارهای کشور های همسایه در حین حفظ کیفیت از اهداف اصلی این دپارتمان از زمان شروع تا امروز بوده و خواهد بود.


امروز مدیران شرکت روشان فام چشم انداز بسیار واضحی از آینده ی این شرکت دارند. بیشترین سعی و تلاش این مجموعه تولید محصولات در بالاترین کیفیت ممکن، با به روزترین فرمول ها و مواد اولیه و همچنین جذب نیروهای مجرب و پر تلاش در راستای توسعه ی بازار های صادراتی، ورود به بازار کشور های جدید و تداوم حضور در بازار های فعلی داخلی به منظور حفظ اطمینان و اعتماد هرچه بیشتر مصرف کنندگان محصولات این شرکت میباشد.
رنگ پودري- خريد رنگ پودري-رنگ صنعتي پودري -فروش رنگ پودري