شماره آگهی : 320498

ترازنت(خدمات شبکه)

شماره تماس : 0218452000

خدمات شبکه ترازنت
ترازنت به عنوان یک شرکت بزرگ در زمینه ارائه خدمات شبکه، راه اندازی و پشتیبانی شبکه و سیستم‌های کامپیوتری و سایر خدمات وابسته حوزه IT در ایران فعالیت می‌کند. بسیار خرسندیم که قریب به 20 درصد مشتریان ما شرکت‌هایی هستند که از سرتاسر کشور از خدمات شبکه و سرورهای ابری ما استفاده می‌کنند. برای دریافت خدمت‌های شبکه کافی است با ما تماس بگیرید.

نشانی
تهران ، خیابان ولیعصر ، پایین‌تر از میدان ونک ، خیابان فوزی (هفتم) ، پلاک 4 ، طبقه 6 ، واحد 12


شماره تماس
021-58452000
داخلی فروش: 110

https://taraznet.com/


خدمات شبکه کامپیوتری ترازنت - Network Services

پشتیبانی شبکه

خدمات voip

راه اندازی شبکه

امنیت شبکه

خدمات مشاوره شبکه

خدمات اکتیو شبکه

خدمات پسیو شبکه

راه اندازی سیستم ذخیره سازی اطلاعات

دورکاری تحت وب

پشتیبانی و نصب دوربین مداربسته

فضای ابری

ارتباط امن بین دفاتر

اعزام کارشناس حضوری شبکه
درباره شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه ترازنت
شرکت فن‌آوران تراز سامانه یکی از شرکت های گروه تراز سامانه می باشد که در سال 1389 با تمرکز بر خدمات فناوری اطلاعات تاسیس گردید و همکاری های مشترک با سایر شرکت های گروه که در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای مالی و اداری و صنعتی تحت وب و ویندوز فعالیت می کنند دارد.

بزرگترین افتخار ما مشتریان فهیم و قابل تقدیر می باشند که همواره انگیزه ما برای ارتقا و ارائه خدمات شبکه بهتر بوده اند.
بدین منظور این شرکت با راه اندازی سیستم SMS و سیستم CRM به منظور شفاف سازی و مشاهده گردش کار، امکان اطلاع رسانی لحظه ای را برای مشتریان فراهم نموده است.





10
+
سال سابقه کار
100
+
مشتری
50
+
خدمات متنوع
نوع تجهیزات مورد استفاده
مشخص است که هر چقدر شرکت اجرا کننده خدمات شبکه برای به اجرا گذاشتن شبکه نیاز به تجهیزات و لوازم شبکه بیشتری داشته باشد، هزینه خدمات شبکه بیشتر خواهد شد.
شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه
برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمت‌های شبکه به دلیل آن که سابقه طولانی در ارائه شبکه و خدمات آن دارد در زمان پیاده سازی هزینه بیشتری را دریافت می‌کنند.
میزان تخصص فرد اجرا کننده
هر چه تخصص فردی که قرار است شبکه شما را راه‌اندازی، تعمیر، عیب یابی و … کند بیشتر باشد اجرت خدمات شبکه بیشتر خواهد بود و کیفیت نهایی کار شبکه نیز بالاتر خواهد بود.
گستردگی شبکه در حال اجرا
گسترده بودن شبکه در حال اجرا نیاز به زمان بیشتر، تجهیزات بیشتر و همچنین تخصص بیشتر خواهد داشت، به همین منظور نیاز شبکه‌هایی با میزان گستردگی بالا نیاز به هزینه بیشتری دارند.
اصطلاح سرویس شبکه ای به چه معناست؟
خدمات شبکه کامپیوتری شامل موارد و گزینه‌های مختلفی می‌شود از خدمات پسیو شبکه گرفته تا خدمات اکتیو شبکه، شرکت‌های متعدد هزینه‌های مختلفی برای ارائه خدمات شبکه دریافت می‌کنند. اگر بخواهیم به صورت دقیق اصطلاح خدمات شبکه را تعریف کنیم می‌توان گفت ارائه تمامی کارها و مسئولیت‌هایی که مورد نیاز یک شبکه کامپیوتری کوچک یا بزرگ است، خدمات شبکه گفته می‌شود.

خدمات شبکه چیست؟ Network Service
خدمات شبکه را اگر بخواهیم به راحت‌ترین شکل ممکن توضیح دهیم باید بگویم که تمامی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری برای راه اندازی، پیکربندی، رفع نیاز و… یک شبکه را خدمات شبکه (Network services) می‌گویند. شرکت‌های مختلفی در حال حاضر خدمت‌های شبکه را ارائه می‌دهند که از این میان برند ترازنت توانسته است بهترین ارائه دهنده خدمات شبکه لقب بگیرد.

نیاز به خدمت‌های شبکه در تمامی سازمان‌هایی که شبکه جزئی از کار آن‌ها باشد لازم و ضروری است. در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات شبکه بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه در تهران دارید می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی وب سایت ترازنت تماس حاصل کنید همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان خدمات شبکه به شما همراهان هستند.

شرکت خدمات شبکه کامپیوتری ترازنت
امروزه استفاده از خدمات شبکه برای تمامی سازمان‌هایی که کامپیوتر در آن وجود دارد لازم و ضروری است. عدم همکاری با شرکت خدمات شبکه مناسب می‌تواند موارد مختلفی را برای شما به وجود آورد؛ از جمله این مشکلات می‌توان به خرابی متعدد شبکه کامپیوتری اشاره کرد.

شرکت خدمات شبکه ترازنت با دانش فنی بالا و همچنین سابقه طولانی در ارائه خدمات شبکه در حال حاضر به یکی از برترین و اصلی‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه تبدیل شده است. برای دریافت فرم همکاری با شرکت خدمات دهنده شبکه ترازنت می‌توانید با شماره‌های ما تماس حاصل کنید.

ترازنت برترین شرکت خدمات دهنده شبکه
می‌دانید چرا باید شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه ترازنت را باید به عنوان طرف قرارداد خود انتخاب کنید؟
سابقه طولانی در ارائه کارهای شبکه‌ای در وسعت کشوری
استفاده از نیروی متخصص و کاربلد
ارائه قرارداد رسمی خدمات شبکه
نمونه‌کارهای متعدد
پشتیبانی بی چون و چرا از شبکه اجرا شده
دانش فنی بالا