شماره آگهی : 320500

نصاب سانترال تهران- خدمات ویپ

شماره تماس : 02158452000

https://taraznet.com/

نشانی
تهران ، خیابان ولیعصر ، پایین‌تر از میدان ونک ، خیابان فوزی (هفتم) ، پلاک 4 ، طبقه 6 ، واحد 12


شماره تماس
021-58452000
داخلی فروش: 110




چرا راه اندازی ویپ؟
دلایل مختلفی برای استفاده از این سیستم وجود دارد که به بررسی چند نمونه کوچک آن خواهیم پرداخت.

کاهش هزینه تلفن
اولین مورد کاهش هزینه بسیار زیاد در سطح شرکت خواهد بود. عموما شرکت‌ها با استفاده از این تکنولوژی می‌توانند به راحتی در مصرف هزینه‌های شرکت خود صرفه جویی کنند.

عدم نیاز به کابل کشی
در سیستم‌ معمولی تلفن نیاز به کابل کشی شبکه، وجود خط تلفن و پیاده سازی آن همواره یکی از مشکلات شرکت‌های بزرگ بوده است. در حال حاضر با راه اندازی سامانه ویپ نیازی به سیم کشی اختصاصی نخواهد بود.

عدم وابستگی به محیط
وجود سیم کشی در محیط باعث وابستگی به محیط می‌شود و این مورد می‌تواند باعث محدودیت شود. در این تکنولوژی به دلیل آن که نیازی به سیم کشی اضافه ندارید در هنگام جا به جایی شرکت هزینه‌ای برای راه اندازی مجدد سیستم ویپ نخواهید داشت.

کیفیت بالای تماس ویپ
به دلیل آن که این گونه از تماس‌ها در بستر اینترنت برقرار می‌شوند و داده‌ها به صورت دیجیتال در حال انتقال است، این سامانه‌ نسبت به دیگر روش‌های برقراری تماس بسیار با کیفیت‌تر ظاهر شده است.

استفاده آسان از تلفن ویپ
برخلاف باور عموم افراد استفاده از این سامانه برای تمامی افراد بسیار راحت و آسان است و دقیقا مانند روش استفاده از تلفن معمولی خواهد بود.

خدمات ما

شرح خدمات شرکت تراز سامانه
مشاوره رایگان
خرید و پشتیبانی سانترال Panasonic
نصب و راه‌اندازی سخت‌افزاری سانترال Panasonic
نصب و راه‌اندازی شنود تلفن
نیاز سنجی دقیق
نصب و راه‌اندازی سیستم‌های CallCenter
خدمات کابل‌کشی برای راه‌اندازی سانترال Panasonic
نصب و راه‌اندازی تلفن گویا
نصب و راه‌اندازی سیستم ضبط مکالمات
تعرفه نصب و راه‌اندازی سانترال
هزینه‌های نصب و راه‌اندازی سانترال بستگی به انتخاب نوع دستگاه سانترال، تعداد پرسنل، خطوط شهری و نوع نیاز سازمان و همچنین امکاناتی نظیر اپراتور گویا، پشتیبانی از مراکز دارد که با اعزام کارشناس به محل پروژه و مشاوره، لیستی از خدمات ارائه می‌شود، مدیر شرکت طبق نیاز سازمان، نوع خدمات را انتخاب می‌کند و سپس مرحله داکت کشی،کابل کشی، نصب پریزها، نصب کروز مخابراتی یا پچ پنل انجام می‌شود.



انجام پروژه‌های متعدد نصب و راه‌اندازی سانترال و پیاده‌سازی سیستم‌های تلفنی در تهران، کرج و شهرستان‌ها، ما را به یکی از پیشگامان و مدعیان این حوزه تبدیل کرده است. متخصصان با تجربه شرکت تراز سامانه بهترین راهکار و مشاوره را به صورت رایگان به شما ارائه می‌دهند و ما همواره راهکاری مقرون به‌صرفه با در نظر گرفتن شرایط، امکانات و نیازمندی‌های شما ارائه می‌دهیم.

شرکت خدمات شبکه کامپیوتری تراز سامانه در پروژه‌های خود از تجهیزات شبکه با کیفیت و معتبر پاناسونیک برای نصب سانترال استفاده می‌کند و همچنین پروژه‌های اختصاصی سرویس‌های پیشرفته انتقال صدا بر بستر شبکه آی‌پی (VOIP) با برندهای سیسکو، میکروتیک و … در پروژه‌ها به کار برده می‌شود.

taraznet
ترازنت با شعار فناوری برای کسب و کار تا کنون توانسته است راهگشای بسیاری از کسب و کارها باشد. در صورتی که نیاز به خدمات شبکه کامپیوتری دارید با ما در تماس باشید.

Instagram
Whatsapp
Telegram
خدمات شبکه
خدمات پشتیبانی شبکه
خدمات راه‌اندازی شبکه
خدمات مشاوره شبکه
خدمات پسیو شبکه
خدمات اکتیو شبکه
خدمات امنیت شبکه
خدمات voip
فضای ابری
دورکاری تحت وب
ارتباط امن بین دفاتر
اعزام کارشناس شبکه حضوری
نصب سیستم ذخیره اطلاعات
خدمات دوربین مداربسته