شماره آگهی : 320520

ساندویچ پانل-ساندویچ پانل آریابارون-ساندویچ پانل دیواری-ساندویچ پانل سقفی

شماره تماس : 05136228802

ساندویچ پانل های دیواری، در حقیقت دیوارهای عایق پیش ساخته ای هستند که برای پوشش داخلی و بیرونی ساختمان های مسکونی، تجاری، درمانی، آموزشی،نظامی، اداری، ورزشی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شوند. یکی از مصارف مهم ساندویچ پانل های پلی یورتان، پوشش سقف و دیوار سردخانه‌ها و همچنین اتاق های تمیز( کلین روم) است.
ساندویچ پانل‌های دیواری پلی یورتان به دو روش نیمه اتومات غیر پیوسته (دیس کانتینیوس) و یا تمام اتومات پیوسته (کانتینیوس) تولید می گردند. تا چندی پیش برای لایه زیره و لایه رویه ساندویچ پانل‌ها فقط از ورق‌های گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم و یا استنلس استیل استفاده میشد و به همین دلیل ساندویچ پانل‌ها با وجود برتری‌های فراوان نتوانستند در ساختمان‌های مسکونی با استقبال رو‌ به ‌رو شوند. اما به تازگی برخی از تولید کنندگان اروپایی، ساندویچ پانل‌هایی با رویه گچ برگ، سیمان برگ و سرامیک تولید نمودند که مورد استقبال بی سابقه سازندگان ساختمان‌های مسکونی قرار گرفت و به سرعت در کشورهایی همچون چین، کره و ترکیه نیز تولید و به دلیل مزایای فراوان با استقبال روبرو شد.
آریا بارون نیز در ایران همزمان با کره و ترکیه اقدام به تولید ساندویچ پانل‌های دیواری با دو رو گچ برگ، دو رو سیمان، یک رو گچ و یک رو سیمان برگ و دو رو سرامیک نمود و هم اکنون این پانل‌ها را نیز در سبد کالایی خود به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

ساندویچ پانل دیواری در سردخانه‌
برای ساخت سردخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و مقاومت بالایی در برابر انتقال حرارت دارد.
کاربرد ساندویچ پانل دیواری در سوله‌
ساندویچ پانل دیواری به دلیل وزن سبکی که دارد، بهترین متریال برای ساخت سوله‌های بزرگ و صنعتی است.
کاربرد ساندویچ پانل دیواری در اتاق تمیز
در ساخت کلین روم حفظ بهداشت اهمیت ویژه‌ای دارد. سطح صاف این ساندویچ پانل از تجمع میکروب جلوگیری می‌کند.
کاربرد ساندویچ پانل دیواری در کانکس
از ساندویچ پانل دیواری برای ساخت کانکس‌های پیش ساخته استفاده‌های فراوانی می‌شود.

یکی از عالی‌ترین جایگزین‌های مصالح ساختمانی قدیمی برای سقف، استفاده از ساندویچ پانل‌های سقفی است. ساندویچ پانل‌های سقفی به دلیل ساختار مناسب و همچنین وجود لایه عایق در آن، در حال حاضر به یکی از مناسب‌ترین سازه‌‌های پیش ساخته برای ساختمان‌ها، سوله‌ها و… تبدیل شده‌اند. استفاده کردن از ساندویچ پانل‌ های سقفی آریا بارون توس مزیت‌های مختلفی را با خود به همراه دارد که از جمله این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

عایق حرارتی
ضخامت مناسب و عالی
ماندگاری بالا
طراحی و ظاهر مناسب
و…‌
لایه عایق ساندویچ پانل سقفی
از لایه عایق ساندویچ پانل چه می‌دانید؟ لایه عایق ساندویچ پانل سقفی از 3 ماده با نام‌های پلی اورتان،پشم سنگ و پلی استایرن تشکیل می‌شود که عایق مناسبی برای سرما و گرما و... است. کیفیت بالای لایه عایق باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ها در مصرف انرژی شده است.
ضخامت و جنس ورق ساندویچ پانل سقفی
در بیشتر مواقع لایه رویه ساندویچ پانل سقفی از جنس ورق آلوزینک یا ورق گالوانیزه در نظر گرفته می‌شود. جنس این ورق‌ها می‌تواند تاثیر بسیاری در کیفیت نهایی ساندویچ پانل سقفی داشته باشد که این امر باعث بالا رفتن قیمت نیز خواهد شد.
کاربردهای ساندویچ پانل سقفی
از ساندویچ پانل‌های سقفی همان طور که از نامشان مشخص است برای پوشش سقف استفاده می‌شود. ساندویچ پانل‌های سقفی برای پوشش دادن سقف‌های مختلفی از قبیل سقف مراکز تجاری، آموزشی، سالن‌های تولیدی، سردخانه، محیط‌های تجاری، سالن‌های ورزشی، انبارها، دامداری‌ها و... استفاده می‌شود.
ساخت ساندویچ پانل سقفی با بروزترین دستگاه‌ها
طراحی و ساخت ساندویچ پانل‌های سقفی آریا بارون توس به وسیله جدیدترین دستگاه‌ها و بروزترین تکنولوژی‌های روز دنیا انجام می‌شود. استفاده از این تکنولوژی‌ها باعث شده است که ساندویچ پانل‌های سقفی آریا بارون توس به کشورهای همسایه نیز ارسال شود.
ماندگاری بالای ساندویچ پانل‌های سقفی
ساندویچ پانل‌های سقفی آریا بارون توس به دلیل شیوه طراحی و همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت در حال حاضر یکی از عالی‌ترین سازه‌های پیش ساخته در کشور است. ماندگاری و کیفیت بالایی این محصولات باعث شده است که این محصول به کشورهای دیگر نظیر عراق، افغانستان و... نیز ارسال شود.
متخصصان طراحی و ساخت ساندویچ پانل سقفی
کارخانه آریا بارون توس به دلیل استفاده از نیروهای مختصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی و ساخت ساندویچ پانل در حال حاضر به یکی از پرفروش‌ترین شرکت‌ها در زمینه ساخت ساندویچ پانل سقفی تبدیل شده است. بزرگ‌ترین مزیت آریا بارون توس نسبت به دیگر رقیبان، وجود نیروی انسانی متخصص است.

شرکت آریا بارون توس؛ تولید کننده ساندویچ پانل، درب‌های سردخانه‌ای، انواع کانکس، ساختمان‌های پیش ساخته، سوله و کانال‌های پیش عایق یکی از بزرگ‌ترین صادر کشوری است. ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و استفاده از جدیدترین خطوط تولید پیشرفته اروپایی را سرلوحه کار خود قرار داده است. آریا بارون توس نماد اعتماد و کیفیت محصول ایرانی است.

راه‌های ارتباطی
051-36228814
051-36228800
05136228802
info@aryabaron.com
ایران، مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، آیت الله هاشمی رفسنجانی 34/1
https://www.aryabaron.com/