شماره آگهی : 321108

انواع رنگ های صنعتی-رنگ اپوکسی-رنگ‌ پلی یورتان

شماره تماس : 09153119207

انواع رنگ های صنعتی
رنگهای صنعتی یک جزئی و دو جزئی هستند. رنگ‌های 2جزئی مانند رزین اپوکسی و رزین پلی یورتان، از 2 بخش جدا ساخته می‌شود.

بخش اول پایه و بخش دوم سخت کننده می‌باشد که شرکت تولید کننده این نوع رنگ را در ظرف‌های جدا تولید میکند و صرف کننده هنگام استفاده آن‌ها را باهم ترکیب می‌کند.



رنگ های صنعتی به 6 دسته تقسیم می‌شود

1.رنگ اپوکسی
رنگ اپوکسی یا پوشش کف اپوکسی جزرنگ‌های صنعتی 2 جرئی می‌باشد که ترکیبی از رزین اپوکسی و سفت کننده است تا بتواند یک روکش محکم باشد. رزین موجود در رنگ باعث براقی سطح و اپوکسی در برابر لکه و خراش‌های سطحی مقاوم می باشد.

رنگ اپوکسی به دلیل مقاومت و با دوام بودن در برابر خراش و لکه برای کف گاراژ، آشپزخونه، پارکینگ، زیر زمین و پوشاندن کف استفاده می‌شود.

اپوکسی جانشین مناسبی برای رزین آلکید هوا خشک است.

2.رنگ‌ پلی یورتان
پلی یورتان یا پلی اورتان از رنگ‌های صنعتی 2 جزئی بر پایه رزین پلی اورتان است که زمان خشک شدن آن بسیار کم است و در برابر نور خورشید، اسید، باز و مواد شیمیایی مقاوم می‌باشد و ضربه پذیری بالایی دارد.

به دلیل مقاومت و چسبندگی بالا که دارد آخرین لایه رنگ روی سطوح می‌باشد.

کاربرد رنگ پلی یورتان در بیمارستان ها، آزمایشگاه، نرده‌های آهنی، کشتی، تانکر، قطعات خودرو و ماشین آلات کشاورزی است.

انواع رنگهای صنعتی| کاربرد رنگ صنعتی

3.رنگ‌ ترموپلاست
از رنگ‌های یک جزئی می‌باشد که روی سطوح سیمانی و آسفالت به کار می‌رود زیرا چسبندگی بالا، ضربه پذیری بالا و در سایش مقاوم است. رنگ ترموپلاست مخصوص جاده است.

4.رنگ‌ کوره‌ای
رنگ کوره‌ای یا رنگ پودری به 2 صورت مایع و پودر تولید می‌شود. این رنگ با حرارت بالا خشک می‌شود و به علت مقاومت بالا در برابر عوامل خارجی مانند آب و هوا و انواع شوینده ها برای لوازم خانگی، اتومبیل سازی، کابینت سازی، صنایع فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.



قیمت رنگ های صنعتی

کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز 1، صنعت 9 و 11
دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، واحد 806
051-46139200-3

موبایل: 09153119207

ایمیل: info@rawshan.com



5.رنگ‌ مقاوم حرارت
از رزین هایی بر پایه معدنی استفاده می‌شود و دمایی بین 200 تا 600 درجه سانتی گراد را میتواند تحمل کند در صورتی که تحمل گرمایی اپوکسی و پلی اورتان بین 100 تا 120 درجه می‌باشد. رنگ های مقاوم حرارتی روی سطوحی که در در مقابل دمای بالا قرار می‌گیرند مانند دیواره داخل کوره، دودکش، دیواره داخلی شومینه و وسایل کارخانه های شیمیایی استفاده می‌شود.

6.رنگ آلکیدی هوا خشک
این رنگ‌ها بر پایه رزین آلکیدی هستند که نیازی به زیر سازی ندارن و در هر شرایط آب و هوایی خشک می‌شوند.

چسبندگی قوی، ماندگاری و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی از دیگر ویژگی‌های بارز این رنگ می‌باشد و در تجهیزات اداری، ساختمانی و وسایل پارک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ‌های هوا خشک انواع مختلفی دارد.