شماره آگهی : 321212

تولید کننده کانکس ، کاروان ، کانتینر ، آریــا بــارون تــوس

شماره تماس : 05136228802

شرکت آریا بارون توس؛ تولید کننده انواع ساندویچ پانل، درب‌های سردخانه‌ای، کانکس، ساختمان‌های پیش ساخته، سوله و کانال‌های پیش عایق یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان کشوری است. ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و استفاده از جدیدترین خطوط تولید پیشرفته اروپایی را سرلوحه کار خود قرار داده است. آریا بارون توس نماد اعتماد و کیفیت محصول ایرانی است.


راه‌های ارتباطی
051-36228814
051-36228800
05136228802
info@aryabaron.com
https://www.aryabaron.com/
ایران، مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، آیت الله هاشمی رفسنجانی 34/1



آریــا بــارون تــوس تولید کننده فرآورده‌های نوین ساختمانی
شرکت آریا بارون توس تولید کننده نمونه کشوری در زمینه‌های ساخت ساندویچ پانل، درب‌های سردخانه‌ای، انواع کانکس، سرویس بهداشتی و حمام، ساختمان پیش ساخته و کانال پیش عایق شده


آریا بارون توس با کمک نرم افزارهای محاسباتی و تحلیلی ابتدا بهینه‌ترین طرح تمامی اجزاء سازه را طراحی نموده و سپس آن‌ها را در نرم افزار مربوطه مونتاژ و در شرایط مختلف بارگذاری و آنالیز می‌نماید. پروفیل‌ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که نصب دیوارها و سقف با استحکام کافی و بدون ایجاد پل حرارتی روی آن‌ها امکان پذیر باشد. از این‌رو طراحی مناسب پروفیل‌ها در پایداری، عمر و زیبایی کانکس بسیار موثر است. پس از آنکه سازه طراحی شده در نرم افزار مربوطه آنالیز گردید و الزامات استاندارد را برآورده کرد، آنگاه پروفیل‌ها با کمک ماشین آلات C.N.C فرم دهی می‌شوند. کیفیت ورق مورد استفاده و همچنین پرهیز از ایجاد تنش در مقاطع پروفیل‌ها که خود وابسته به قالب‌های فرم دهی و ماشین‌ها است، اثر مستقیمی بر روی عمر و پایداری سازه خواهد گذاشت. پروفیل‌های فرم داده شده در آریا بارون مطابق نقشه سازه با استفاده از دستگاه‌های مدرن جوش CO2 که بر خلاف جوش‌های سنتی شکننده نیستند جوشکاری می‌شوند. کیفیت جوش که بستگی به دستگاه جوش، آماده سازی قبلی محل جوش و مهارت جوشکار دارد نیز اثر زیادی در عمر و پایداری سازه می‌گذارد. رنگ آمیزی سازه هم در زیبایی و هم در مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی آن موثر است. در آریا بارون توس برای بدست آوردن کیفیت بالای رنگ ابتدا سطح سازه فلزی اسکلت تماماً سند بلاست گشته و سپس با استفاده از رنگ مرغوب پودری و نازل‌های اتومات رنگ با ضخامت مطلوب پاشیده و پخت آن در دمای مناسب کوره رنگ با کنترل دمایی دقیق صورت می‌گیرد.

کانکس
اگر جایی امکان ساخت و ساز وجود نداشته باشد برای اسکان موقت می‌توان از کانکس‌ها استفاده کرد. کانکس انواع مختلفی دارد که از انواع آن می‌توان به عنوان اسکان موقت در محل‌هایی که امکان ساخت و ساز در آن‌ها وجود ندارد، محلی برای ارائه خدمات دوره‌ای به یک منطقه، نیاز به یک دفتر در شرایط اضطراری و پیش بینی نشده، یک سرپناه موقت و قابل حمل یا یک کلاس آموزشی مجهز و قابل انتقال به هر مکان مورد نظر، یک فروشگاه سیار و نیاز فوری به یک فضا با امکانات خاص و… استفاده کرد



انواع کانکس
کانکس‌ پیش مونتاژ شده
کانکس‌های پیش مونتاژ شده
این نوع کانکس مطابق با پلان و اندازه‌های مورد تایید خریداران محترم و همچنین انتخاب طرح و رنگ دیوارهای داخلی و بیرونی، طراحی و تولید می‌گردد.

کانکس قابل گسترش
کانکس‌های قابل گسترش
کانکس‌های پیش مونتاژ شده با قابلیت نصب بر روی انواع کامیون ها و کشنده‌ها و یا برای استقرار بر روی زمین بدون نیاز به فونداسیون ساخته می‌شوند.

کانکس مونتاژ در محل
کانکس مونتاژ در محل
این نوع کانکس‌ها از اسکلت فلزی و دیوارهای پیش ساخته (ساندویچ پانل) تشکیل شده که به صورت بهینه بسته‌بندی شده و در محل مورد نظر مونتاژ می‌گردند.

نماز خانه پیش ساخته
نمازخانه پیش ساخته
این نوع نمازخانه پیش ساخته برای استفاده در پارک‌ها و گردشگاه‌ها، مناطق نظامی، استراحتگاه‌های بین راهی، نمایشگاه‌ها، مراکز تجاری، اداری و... طراحی شده و ضمن داشتن ظاهری زیبا و همخوان با معماری اسلامی، قابلیت حمل و نصب آسان بدون نیاز به فونداسیون را دارا است.

کانکس قابل گسترش سیار
کانکس قابل گسترش سیار
این نوع از کانکس‌ها ضمن برخورداری از ویژگی‌های کانکس‌های چرخ دار در کوتاه‌ترین زمان قابلیت گسترش از یک یا دو طرف بصورت اتومات و یا دستی را دارند و پس از استقرار و گسترش، فضایی چند برابر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

فروشگاه سیار
فروشگاه سیار
فروشگاه‌های سیار با قابلیت استقرار موقت، معمولا برای استفاده درمحیط های جمع و جور شهری و یا فضاهای نمایشگاهی طراحی می‌شود و طبق کاربری مورد نظر، به گونه‌ای تجهیز میگردند تا تمام نیازهای یک فروشگاه را در فضایی بهینه تامین نمایند. ‌