شماره آگهی : 321220

تولید و فروش انواع درب سردخانه در اندازه های مختلف شرکت آریا بارون توس

شماره تماس : 05136228802

درب سردخانه
موارد مختلفی در کیفیت درب سردخانه تاثیرگذار است از جنس ورق مورد استفاده گرفته تا گسکت هوابند به کار رفته در درب سردخانه

پانل سردخانه
پانل‌های سردخانه نیز تاثیر زیادی،در ارائه محیطی مناسب برای نگهداری محصولات و تجهیزات مورد نیاز دارد. عدم انطباق پانل می‌تواند مشکلات مختلفی ایجاد کند.





شرکت آریا بارون توس؛ تولید کننده انواع ساندویچ پانل، درب‌های سردخانه‌ای، کانکس، ساختمان‌های پیش ساخته، سوله و کانال‌های پیش عایق یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان کشوری است. ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و استفاده از جدیدترین خطوط تولید پیشرفته اروپایی را سرلوحه کار خود قرار داده است. آریا بارون توس نماد اعتماد و کیفیت محصول ایرانی است.


راه‌های ارتباطی
051-36228814
051-36228800
05136228802
info@aryabaron.com
https://www.aryabaron.com/
ایران، مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، آیت الله هاشمی رفسنجانی 34/1


ساندویچ پانل
ساندویچ پانل یکی از بهترین مصالح نوین ساختمانی برای جایگزین شدن با مصالح سنتی است. ساندویچ پانل‌ دارای دو نوع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی است. ساندویچ پانل‌ها برتری های زیادی دارند که عبارتنداز: مقاوم در برابر زلزله-عایق بسیار خوب سرما و گرما-نصب سریع آسان و ارزان و قابلیت جابجایی، اگر نیاز به ساندویچ پانل درجه یک و با کیفیت دارید، از ساندویچ پانل‌های آریا بارون توس دیدن کنید.

ساندویچ پانل
درب سردخانه
درب سردخانه
یکی از اصلی‌ترین نیازهای هر کشور پیشرفته، ساخت و طراحی سردخانه‌های هوشمند و حرفه‌ای است. سردخانه از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است: درب سردخانه، سیستم سرمایشی سردخانه و… . از سردخانه‌ها برای نگهداری مواد غذایی و… استفاده می‌شود.

درب سردخانه

ساختمان پیش ساخته
ساختمان‌های پیش ساخته سازه‌هایی نوین با مزیت‌های فراوان هستند. پایداری بالا در برابر زلزله، نصب در هر شرایط آب و هوایی، وزن بسیار کم، عایق گرما و سرمای مناسب، امکان تغییر در پلان و پایین بودن هزینه نگهداری از جمله مزیت‌های ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس است. برای اطلاع دقیق از انواع ساختمان پیش ساخته به صفحه ساختمان پیش ساخته مراجعه کنید.

ساختمان پیش ساخته

کانکس
کانکس‌ها در انواع مختلفی طراحی وتولید می‌شوند؛کانکس های ثابت،کانکس نگهبانی و خدمات،کانکس نمازخانه، آشپزخانه صحرایی، کانکس سیار، کانکس قابل گسترش، کانکس مونتاژ در محل، کانکس سرویس بهداشتی و حمام،و… از جمله کانکس‌های برند آریا بارون توس است. برای مشاهده انواع کانکس‌های آریا بارون توس و اطلاع دقیق از کاربرد هر کانکس می‌توانید به صفحه کانکس مراجعه کنید.


کانکس

کانال پیش عایق شده
استفاده از کانل‌های پیش عایق شده مزیت‌های مختلفی را با خود به همراه دارد که از اصلی‌ترین این مزیت‌ها می‌توان به صرفه جویی در مصرف انرژی، قیمت مناسب، ماندگاری بالا، کاهش دهنده مصرف انرژی، عایق مناسب در برابر سرما و گرما، سرعت در نصب و اجرا، عدم لرزش و ایجاد صدا و… اشاره کرد.

کانال پیش عایق شده
سوله
سوله
نیاز به تاسیس سوله و سازه‌های آهنی در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین نیازهای کشورهای در حال توسعه است. سوله‌ها وابسته به آن که چه کاربردی دارند در ابعاد و مساحت‌های مختلفی طراحی و پیاده سازی می‌شوند. برای مشاهده نمونه سوله‌های طراحی شده آریا بارون توس به صفحه سوله مراجعه کنید.